Autor Wątek: Remoncik Rovera K16  (Przeczytany 58001 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #160 dnia: Grudzień 17, 2007, 17:06:03 pm »

sebek

  • Gość
Senn#1869, a co sądzisz, warto ją ładować do jazdy tak na codzień? mi te 100k walnie tak moze za 10 lat :) bo zapowiada sie drugi tarpan :)  i poczytaj chyab ze 4 posty wyzej bo mam jeszcze kilka innych pytań a nie chce powtarzać postów :) z góry dzieki za pomoc, troche pilne bo do srody czas,


aha co sądzicie na temat firmy AJUST (konkretnie o uszczelniacze zaworów mi chodzi)

a co do tych pierwszysch uszczelek, cos sie daje miedzy obie przy skałdaniu? pomóżecie w podjeciu decyzji bo mało czasu zostało

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #161 dnia: Grudzień 17, 2007, 20:40:59 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
ja w 125p mam zwykla tez robie male przebiegi
podobno dobry jest erling czy jakos tak

co do ajusy to gdzies czytalem ze to wloska ?? lipa jest, bo szybko twardnieja i parcieja

co do rozrzadu to Gates, SKF, INA
sklep podal juz Seen

co do uszczelki to ja bym chyba zakladal teraz ta nowa,
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #162 dnia: Grudzień 17, 2007, 20:44:13 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "AndrewS#100"
co do ajusy to gdzies czytalem ze to wloska ?? lipa jest, bo szybko twardnieja i parcieja

Dajcie sobie spokój z Ajusa dla własnego dobra, w zyciu bym tego nie załozył nawet do motorynki a co dopiero do samochodu. Polecam Elringa z własnego doswiadczenia
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #163 dnia: Grudzień 17, 2007, 20:47:58 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
kolega pytal o AJUSTA a nie o AJUSA. to sa dwie inne firmy. zdaje sie, ze AJUST robi niemetalowe uszczelki pod glowice do rovera  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: chyba jakis wariat to zalozy  :mrgreen:
AJUST jest polski z tego co wiem.
a AJUSA jest hiszpanska. jakoscia nie jest az tak dobra jak elring, goetze , ale daje rade. kilka razy ja montowalem w roznych autach. reklamacji nie bylo jeszcze (odkad pracuje, czyli juz z 8 miesiecy). ale do rovera chyba nie maja. zreszta do rovera to tez nie polecam jej.
elring b. dobry, ich uszczelka lezy i czeka na zalozenie u mnie w roverze 1.4. ale chyba tez kupie ta nowa od freelandera.
to ja, byly Marcin#839

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #164 dnia: Grudzień 17, 2007, 21:59:09 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
sebek a jaka jest roznica w cenie miedzy tymi uszczelkami? Praktycznie zadna wiec ja bym polecal ta od LR.
Co do tego co sie wklada miedzy te uszczelki to nie mam pojecia bo nigdy jej nie zakladalem. Co ja wogole gadam - ja jeszcze zadnej nie zakladalem bo u mnie HGF nie wystapil - jeszcze :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #165 dnia: Grudzień 17, 2007, 23:22:43 pm »

sebek

  • Gość
kurde teraz dylemat, nie wiem jak sie skałda ta nowa, czy na sucho czy nie, a różnica w cenie, hmm, 10 funtów :D, potzreguję odpowiedzi do wtorku około godziny 15 bo kumpel musi kupić i w niedzielę mam uszczelki w PL :) wiec w srode za tydzień sie zabieram za silnik :)

aha, co sądzicie o wymainie uszczelniaczy zaworowych przy 160k przebiegu? MG kosztuja prwie 15 zł / szt :/

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #166 dnia: Grudzień 17, 2007, 23:32:43 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Na chlopski rozum to nic sie nie daje miedzy podkaldke i uszczelke
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #167 dnia: Grudzień 17, 2007, 23:34:22 pm »

sebek

  • Gość
co sądzisz o wymianieuszczelniaczy zaworów przy 160k przebiegu ? oryginały prawie 15 zł/ szt :/

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #168 dnia: Grudzień 17, 2007, 23:47:18 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Naturalnie ze wymienic :) Zasada jest taka, ze ten kto rznie dziada podwojnie placi :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #169 dnia: Grudzień 17, 2007, 23:48:48 pm »

sebek

  • Gość
a co sądzisz o tych uszczelniaczach co są w tym "zestawie" ze UK ?

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #170 dnia: Grudzień 18, 2007, 08:39:47 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
A co moge o nich sadzic. Nie wiem co to jest, ale skoro uszczelka jest dobrej jakosci to i uszczelniacze moga byc dobre :) Kupuj zestawik, wymieniaj wszystkie elementy skoro juz masz silnik rozbabrany. Pamietaj o odpowiednim zalozeniu uszczelniaczy walkow. Sa kierunkowe wiec jak zalozysz odwrotnie to bedzie Ci lalo.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #171 dnia: Grudzień 18, 2007, 09:08:36 am »

sebek

  • Gość
heh, silnik jeszcze nie rozebrany ale luzz, już w sobote, dzieki za poswiecenie uwagi, jeszcze potem tylko pare pytań bede miał co do reszty elementów, narazie dzieki, już pisze kumplowi że ma je brać  :)

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #172 dnia: Grudzień 18, 2007, 09:34:02 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A jaka cena bo może mały import byś zrobił ;). Mi akuat nie potrzebne ale może ktoś inny się skusi...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #173 dnia: Grudzień 18, 2007, 10:55:37 am »

JAGOS

  • Gość
sebek, ja tez bym sie pisal na maly import... rozumiem ze te ceny sa podane za caly komplecik prawda?? nie musial bym biegac. za okolo 220zl to mial bym wszystko dobrej jakosci a nie z waty :P:P

[ Dodano: 2007-12-18, 10:58 ]
sebek, tak jak napisal Senn#1869,  jak wymieniac to wszystko co sie da... ja tez wymienie wszystko co sie da i bedzie gitara... bede pewien ze mam nowe czesci... a uszczelniacze mysle ze warto wymienic dla spokoju... i wlasnie jesli sa takiej jakosci jak ta uszczelka to mysle ze dobrze..... ile biora za przesylke??

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #174 dnia: Grudzień 18, 2007, 16:29:45 pm »

sebek

  • Gość
przesyłka do PL to 7 funtów :) mnie sie tak spieszyło bo kumpel w niedziele wraca z Uk wiec mi przywiezie przy okazji :)  juz zamówione , teraz tylko czekać

co do rozrządu, jaką rolke polecacie? znalazłem takie coś na allegro:

http://www.allegro.pl/item283218964_rozrzad_kpl_rover_414_416_25_45_1_4_1_6_1_8_16v.html

miał ktoś styczność z tą firmą? skf strasznie drogi :)  a moze inaczej, po jakim przebiegu wymieniacie napinacz?? mój ma prawie 160k

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #175 dnia: Grudzień 18, 2007, 18:34:19 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
kiedys chyba mielismy sam pasek rozrzadu tej firmy, sprawowal sie ok, co do reszty elementow nie wiem
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #176 dnia: Grudzień 18, 2007, 20:25:59 pm »

sebek

  • Gość
aha, bo teraz nie wiem jak z tym napinaczem, skałniałbym sie na nowy ale kosztuje sporo :/ pasek musze na 100% wymienić, uszczelki juz zakupione te od LR :)

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #177 dnia: Grudzień 18, 2007, 20:31:57 pm »

Offline Dimmu_

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 129
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN 1983
    • CzyszczenieAuta - Kompleksowa Kosmetyka Samochodowa
Cytat: "sebek"
co do rozrządu, jaką rolke polecacie? znalazłem takie coś na allegro:

http://www.allegro.pl/ite..._6_1_8_16v.html

miał ktoś styczność z tą firmą? skf strasznie drogi  a moze inaczej, po jakim przebiegu wymieniacie napinacz?? mój ma prawie 160k


Ja mam u siebie w tej chwili ten zestaw. Pasek Dayco+napinasz INA.
Zrobiłem na tym zaledwie 2 tys. km więc wiele powiedzieć nie mogę. Póki co bez problemów.

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #178 dnia: Grudzień 19, 2007, 13:14:06 pm »

sebek

  • Gość
heh tak teraz myslę, będę robił polerkę kanałów itd jak juz wszystko rozbebeszone ma być, i tak mnie napadła myśl, moze tak podocierać zawory, co o tym myślisie, trzeba po 160k ??

Remoncik Rovera K16
« Odpowiedź #179 dnia: Grudzień 19, 2007, 15:19:19 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "sebek"
moze tak podocierać zawory, co o tym myślisie, trzeba po 160k ??

Potrzeba nie potrzeba ale nie zaszkodzi ;). Wymieniaj wszystko c się da i rób co możesz bo potem jak poskadasz będzie ciężko.

Tak jak mi udało się zmienić uszczelniacze na niezdjętej głowicy ale to nie taka łatwa i przyjemna robota jak na samej głowicy...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.