jeśli będę je docierał to na pewno ręcznie, co do pianki, nie sądze zeby pomogła w zlikwidowaniu fabrycznych nierówności z odlewu, ja chcę skasować te jak to nazwać, chropowatości , chcę zeby komora spalania wyglądała jak lustro i kanały też, jeszcze nie robiłem nigdzie polerki wiec nawet nie wiem jakich preparatów użyć, daltego pytam :wink: wiadomo poczatek to papier jeśli chodzi o klanały, ale co potem, jaka pasta polerska??
jak tylko ruszą prace zwiazane z silnikiem (tzn jak pojawiaż sie uszczelki w moim garażu) to bedę zamieszczał foty, narazie walczę ze skrzynia i tymi nietypowymi rozmiarami srób wszędzie

co za kretyn przykręcił skrzynie na 2 sróbach pod klucz 19 i 2 na 18, no jak dopadnę to zabiję.
Olo, a czy ten preparat to nie był po prostu do czyszczenia nalotu

bo mnie sie noe rozchodzi o nalot tylko o wady odlewnicze (wystajace kawałki aluminium w kanałach itd)