Autor Wątek: Elektryczne Szyby Tylne  (Przeczytany 32742 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #40 dnia: Luty 11, 2008, 18:10:30 pm »

Offline Daro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 354
Cytat: "mlodyolek"
Przełączniki są rozwiązane następująco
czyli jak? Podobnie jak u mnie? masz przełączniki z przodu i z tyłu?
 
Jak wysoko sięga górna część podnośnika? tam na górze jest strasznie mało miejsca.
Kombinowałem z podobnym podnośnikiem. niestety jeden błąd i porzuciłem temat. :?

Moje rozwiązanie jest całkiem inne bazuke na oryginalnych rolkach i mocowaniach. Tak jak w oryginalna korbka wykorzystuje linkę. do przytwierdzenia mechanizmu było potrzebne wywiercenie 2 a w sumie to jednej dziurki i delikatna modyfikacja dolnej rolki.

Jak znajdę chwilkę czasu to zrobię zdjęcia zamocowanego mechanizmu. ewentualnie jak poszukam dobrego zdjęcia wewnętrznej strony drzwi to może coś skrobnę.... ala schemat. Oczywiście jeśli będą na to chętni.
szkoda ze nie miałem cyfrówki podczas projektowania i montażu :|


Może się czepiam ale, jeśli "Wszystko smiga tak jak powinno" to czemu piszesz
Cytuj (zaznaczone)
jak fabryczne to ja jestem bardzo zainteresowany kupnem. Jak ktos ma do sprzedania takie prosze o kontakt.


ps. Czy ktoś jeszcze ma elektrykę z tyłu?
były:
>plus '97
>125p '78/'82
>caro 96
jest: Power of Dreams

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #41 dnia: Luty 11, 2008, 18:44:56 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2970
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
odnosnie cytatu... wtedy gdy pisalem ten cytat jeszcze nie miale elektryk z tylu. nastepnego dnia wpadlem na pomysl z przerobka przednich silownikow... i udalo sie...    a co do przelacznikow to tak. mam z tylu i z przodu. z przodu sa 4 przelaczniki i na pozostalych (nie liczac przedniej lewej) po jednym, zeby kazdy kto siedzi przy oknie mogl se sam otwierac i zamykac kiedy chce.    a co do najwyzszego polozenia podnosnika to nie umiem powiedziec zeby bylo to zrozumiale. zrobie zdjecia i wrzuce je.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #42 dnia: Luty 12, 2008, 17:43:47 pm »

Offline Daro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 354
mlodyolek, to wrzuć jeszcze zdjęcia miejsc montażu przełączników. przełączników
pozdrawiam
 Daro
były:
>plus '97
>125p '78/'82
>caro 96
jest: Power of Dreams

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #43 dnia: Luty 12, 2008, 17:58:38 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2970
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
ok. zdjecia powinny sie pojawic w czwartek wieczorem albo w piatek bo wtedy bede mial normalny aparat :D  :D

[ Dodano: 12 Lut 2008 18:00 ]
a i mam pytanie. troszke odbiega od tematu ale nie wie ktos z was jak mozna uzyskac homologacje na lampy??
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #44 dnia: Luty 13, 2008, 00:48:50 am »

Arnold

  • Gość
jakie lampy?

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #45 dnia: Luty 13, 2008, 13:47:01 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2970
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
tylne.... kiedys byly na allegro takie z bialymi kloszami ale okazalo sie ze nie maja homologacji. lampy pieknie sie prezentuja sie przy bialym lakierze. i chce zrobic na nie homologacje zeby psy nie czepialy ze z tylu sa biale lampy, ktore swieca na czerwono
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #46 dnia: Luty 13, 2008, 16:50:54 pm »

Offline MaciejFSO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 281
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez 1.5LE '87 (2.0 DOHC)
mlodyolek, heh. Nie da rady. To nie jest tak, że idziesz i sobie homologację robisz. Bo jeżeli by tak było, to już dawno producent tych lamp by tak zrobił!
Kazde auto jest najlepsze na swiecie pod warunkiem ze jest to auto z FSO!!!!!!!!! ;-)
2.0 DOHC, Łada brake system! :)
LPR - liga punk rocka

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #47 dnia: Luty 13, 2008, 19:51:00 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2970
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
wiem ze tak nie jest. dlatego pytam co trzeba zrobic. czy wie ktos z was co i jak w takich sprawach zwiazanych z homologacja??  moze mi sie uda  :)  :)  :)
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #48 dnia: Luty 14, 2008, 00:12:39 am »

Arnold

  • Gość
Przecież jest temat o produkcji przednich lamp tuningowych do Poloneza... A przednie czy tylne - nie ma różnicy. Homologację dostają w ten sam sposób.

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 14, 2008, 11:19:56 am »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1245
No ale w przednich praktycznie nic sienie zmienia. A nie wiem czy zwróciłeś uwagę że białe lampy do polda nie maja na sobie żadnych znaczków homologacji (E), producenta, numeru itp. Są gładkie.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 14, 2008, 12:10:16 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2970
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
wiem wiem...i wlasnie dlatego sie pytam jak zrobic homologacje... gdzie sie trzeba zglosic itp itd

[ Dodano: 14 Lut 2008 13:29 ]
teraz powrocmy do tematu. Oto chyba znacznie wyrazniejsze zdjecia moich tylnych silownikow.;
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 14, 2008, 15:36:33 pm »

Offline Daro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 354
Jak zwykle źle wklejone zdjęcia więc podaje do nich linka :)
http://mlodyolek.fotosik.pl/zdjecia/1.html

Dalej nie widze zdjeć przełaczników i umocowaniania mechanizmów na górze :?  :?
pozdrawiam.
były:
>plus '97
>125p '78/'82
>caro 96
jest: Power of Dreams

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 14, 2008, 15:48:40 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2970
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Daro. Jest zdjecie gornego mocowania silownika. Na linku ktory wstawiles (wielkie dzieki ze mnie poprwawiles ale wklejalem je w pospiechu) pierwsze zdjecie od lewej to jest wlasnie gorne mocowanie silownika. Widoczna na zdjeciu blaszka ocynkowana w poprzek zdjecia z 6 srobka po srodku. To jest wlasnie gorne mocowanie silownika, i zarazem na tym zdjeciu silownik jest juz w najwyzszym miejscu (szyba zamknieta). A co do zdjec przelącznikow to bedzie trzeba jeszcze troszke poczekac bo patentuje jakis w miare ogarniety wyglad panelu sterowania. teraz tylko taka prowizorka jest  :P  :P  :P

[ Dodano: 14 Lut 2008 15:51 ]
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 20, 2008, 22:24:04 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Powoli robi sie ciepło i czas najwyższy by był żeby założyć szybki na tył, ale blokuje mnie jedna sprawa-przyciski na przodzie do otwierania szybek w tyle .
Mozę macie jakieś pomysły bo niechciałbym dawac tych polonezowskich tylko jakieś mniejsze, zgrabniejsze , już 2 mam na konsoli środkowe od przednich szyb :mrgreen:
Macie jakieś pomysły, albo poprosty nie robić dodatkowych przycisków  8)

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 20, 2008, 23:50:41 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2970
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Jezeli chcesz mniejsze przyciski to musisz polatac po sklepach i poszukac takich uniwersalnych i patrzec po ich gabarytach. Ja tam mam i  przodu i z tylu. Ja mam panel sterowania na przednich lewych drzwiach i po jednym na kazdych drzwiach tak zeby i kierowca mogl rozrzadac przewietrzaniem samochodu jak i kazdy pasazet jak bedzie mu cieplo czy zimno  :D  :D  :D Wedlug mnie to chyba najlepsze rozwiazanie. Oczywiscie moge sie mylic.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #55 dnia: Kwiecień 16, 2008, 16:10:31 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Cytat: "Marcin OBR"
Powoli robi sie ciepło i czas najwyższy by był żeby założyć szybki na tył, ale blokuje mnie jedna sprawa-przyciski na przodzie do otwierania szybek w tyle .
Mozę macie jakieś pomysły bo niechciałbym dawac tych polonezowskich tylko jakieś mniejsze, zgrabniejsze , już 2 mam na konsoli środkowe od przednich szyb :mrgreen:
Macie jakieś pomysły, albo poprosty nie robić dodatkowych przycisków  8)


Jakbys chcial, mam panel na cztery elektryczne szyby ze starej mazdy 626, przycisk szyby kierowcy z funkcja auto, do tego jeszcze jeden przycisk pojedynczy, ramki, kawalki wiazki itp, chetnie sie tego za grosze pozbede.

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #56 dnia: Kwiecień 16, 2008, 16:25:48 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Wymyśliłem lepszy patęt by nie zaśmiecać auta dodatkowymi przyciskami, zrobie jeden przełącznk którym będe mógł zmieniać sterowanie szybami przednimi i tylnimi tylko dwoma przyciskami które mam na konsoli środkowej , chyba jasno to napisałem :P

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #57 dnia: Kwiecień 16, 2008, 17:38:27 pm »

Offline Daro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 354
mlodyolek,  Skończyłeś już swój projekt? zamontowałeś przełączniki? wszystko działa?
były:
>plus '97
>125p '78/'82
>caro 96
jest: Power of Dreams

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #58 dnia: Kwiecień 16, 2008, 18:23:52 pm »

marcij

  • Gość
Cytat: "Marcin OBR"
Wymyśliłem lepszy patęt by nie zaśmiecać auta dodatkowymi przyciskami, zrobie jeden przełącznk którym będe mógł zmieniać sterowanie szybami przednimi i tylnimi tylko dwoma przyciskami które mam na konsoli środkowej , chyba jasno to napisałem :P


Vectra C tak ma. Mysle ze w miare sensowne rozwiazanie, choc ma swoich przeciwnikow. Tylko co bedzie jak ktos z tylu bedzie chcial sobie otworzyc szybke ? Bedzie musial "prosic sie " o to kierowcy ?

Elektryczne Szyby Tylne
« Odpowiedź #59 dnia: Kwiecień 16, 2008, 21:04:36 pm »

Offline Marcin OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 419
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu 1.4 16V GTi
Z tył mam przełączniki też :wink: