Zapał nie uciekł
tylko latek na karku coraz wiecej, czasu coraz mniej, i silniki coraz wieksze i cięzsze sa
. A dzieje sie caly czas- obecnie opracowywuje kolektor dolotowy od fiata 125p pod wtryskabimex dla kolegi Konrada
, oprócz tego z Dawida fiata jest wyciagany motor i powoli jest szukany juz inny następca. W miedzyczasie przeprowadzalem tez próby spiecia skrzyni fiat DOHC z silnikiem Cologne 2.3 i niestety prace staneły ze względu na brak koła zamachowego V6 do manuala
. Na pewno trzeba przeniesc rozrusznik na 2 strone (jak w PN 1.6) gdyz w miejscu gdzie normalnie jest rozrusznik wychodzi sterowanie sprzeglem w skrzyni fiata. Przydatny jest tez dystans od silnikow z automatem gdyz pozwala odsadzic kolo zamachowe od silnika. Obecnie sprawa najwyzszej wagi jest uruchomienie granady mojego kolegi i sprzatanie oraz uzdatnianie garazu aby miec gdzie robic auto w zime