Autor Wątek: Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER  (Przeczytany 41424 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #100 dnia: Kwiecień 26, 2008, 22:10:39 pm »

mark76

  • Gość
nie z dziś ale coś widać http://www.wrzuta.pl/obraz/howPADI6pr/poldki68

[ Dodano: 26 Kwi 2008 22:19 ]
a tutaj dzisiejsze przed wlożeniem http://www.wrzuta.pl/obraz/ujOuTimFjw/poldki669

[ Dodano: 26 Kwi 2008 22:23 ]
po wyjęciu alu http://www.wrzuta.pl/obraz/dN3yjIIYYr/poldki67

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #101 dnia: Kwiecień 26, 2008, 22:24:12 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No fajne. To oryginał?

Widze ze masz podlaczony manometr na listwie i widzialem w shoutboxie ze masz problem z wysokimi obrotami. Jakie cisnienie masz poprzekreceniu zaplonu, jakie na jalowych i przy przygazowkach? Jak sie zachowywal na kolektorze metalowym?
Kolejne pytanko to jak miales metalowy i przepustnice aluminiowa to czy miales problemy z obrotami jalowymi?
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #102 dnia: Kwiecień 26, 2008, 22:43:51 pm »

mark76

  • Gość
Po zapłonie ok 3 na jałowych ok 2,5 po zdięciu podciśnienia ok 3  wtryskiwacze sprawdzałem na obu listwach  obie rozpylają choć w tych od plastika jakby mocniejszy strumien a mniejsze rozpylanie.gdy chodzi na wolnych po dodaniu gazu na max dusi się nie wchodzi na obroty tylko strzla . Nowe swiece NGK i przewody. kompresjię mieżyłem wyszło po ok 13 . pasek sprawdziłem ok. Zaczeło się od problemu z paleniem czy to na benie czy na gazie , gdy już zapali idzie jak diabeł , kij z wolnymi obrotami ale sądziłem ze ta zamiana pomoże na to zapalanie . Jest czym jechać podwaruniem że zapali .

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #103 dnia: Kwiecień 26, 2008, 22:52:21 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Skoro masz problem z paleniem to do sprawdzenia masz czujnik temp plynu chlodzacego.

Na gazie zachowuje sie podobnie?
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #104 dnia: Kwiecień 26, 2008, 23:06:28 pm »

mark76

  • Gość
Czy gaz czy bena wszystko jedno jutro zamienię czujnik od starego poldka 1.4 i pokolei wszystkie aż wyjdzie co . tamtem kompresji ma po 6 a pali od kopa a tu nerwica .

[ Dodano: 26 Kwi 2008 23:14 ]
Sekwęcję mam jóż nagraną bo to jedyne rozsądne rozwiazanie przy plastiku ale musi najpierw cykać na benie , narazie jeżdzę starym i tak będzie dopuki nie naprawię tego .

[ Dodano: 26 Kwi 2008 23:26 ]
Jeszcze jedno czy ktoś próbował takie coś diagnozować na kompie za pomocą np.CDIF/2

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #105 dnia: Kwiecień 27, 2008, 09:29:19 am »

JaCoB

  • Gość
Wszystko ładnie pięknie, fajny samochodzik mark76,  ale zrób coś z tą ortografią bo aż oczy bolą.. JÓŻ ? DOPUKI?.. co za problem wpisać w Wordzie i sobie sprawdzić..

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #106 dnia: Kwiecień 27, 2008, 17:15:02 pm »

mark76

  • Gość
Poprawiło się po wymianie wtryskiwaczy na zółte 563 280 150 749 zamiast niebieskich 470 280 150 703 mam pytanie odnośnie potencjometru przepustnicy jaki powinien być orginalnie bo mam trzy pod reką każdy opisany inaczej szczeguły póżniej np. x4  x2 ,co do ortografi to postaram się jakoś poprawić .Jutro kumpel od CDIF ma się dowiedzieć w bazie.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #107 dnia: Kwiecień 27, 2008, 19:28:41 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
mark76, no to rzeczywiscie byl niedokarmiany wtryskami od 1.4. Teraz masz takie same wtryskiwacze jak moj 1.8. Teoretycznie powinienes zalozyc takie jak np Van, czy Maras. Oni zastosowali jakies od Calibry 2.0 o wydajnosci okolo 180cc
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #108 dnia: Kwiecień 28, 2008, 19:16:39 pm »

mark76

  • Gość
POnawiam pytanie o ten potencjometr i jeszcze jedno w 1,4 po zopaleniu zwieksza sobie obroty na ok 1500 nastepnie wyruwnuje do 900 a wtym 1,6 zapali i trzyma 900 (na zimnym) czy to normalne czy nie gdzie szukać .

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #109 dnia: Kwiecień 28, 2008, 20:51:45 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No wlasnie za to moze byc odpowiedzialny czujnik temp plynu chlodzacego. Ten za glowica od strony sciany grodziowej. Co do potencjometru to niestety symbolu ci teraz nie podam.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #110 dnia: Kwiecień 28, 2008, 21:15:44 pm »

mark76

  • Gość
właśnie skończylem sprawdzałem zaplon na wolnych lampą zastanawia mnie to czy gdy po przekrzzzeceniu zapłonu pompka podaje przez ok 5 s cisnienie powinno na listwie  zostać a u mnie spada na zero ?

[ Dodano: 28 Kwi 2008 21:17 ]
sory nerwy to ortografia pada

[ Dodano: 28 Kwi 2008 21:23 ]
po odłaczeniu czujnika gaśnie a zamienić z tego 1,4 to trzeba magika żeby go odkręcił w 1,6 nie ma problemu.

[ Dodano: 28 Kwi 2008 22:19 ]
zdięcia z dziś tu http://www.wrzuta.pl/obraz/mP9qFvLXzY/pokdki68
http://www.wrzuta.pl/obraz/rLlL1aN3A2/poldki661
http://www.wrzuta.pl/obraz/v4Rzb6Lcg3/poldki007

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #111 dnia: Kwiecień 28, 2008, 22:52:36 pm »

maras

  • Gość
Senn#1869, ja mam od Calibry 2.0 16V, czyli wydajność 234ccm/min na poldoroverowym regulatorze :mrgreen:

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #112 dnia: Kwiecień 29, 2008, 15:01:21 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
I jak świece wyglądja przy takich wtryskach??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #113 dnia: Kwiecień 29, 2008, 20:44:01 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Cytat: "maras"
Senn#1869, ja mam od Calibry 2.0 16V, czyli wydajność 234ccm/min na poldoroverowym regulatorze


Oooo to jeszcze lepiej. Jakos mi to umknelo.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #114 dnia: Kwiecień 30, 2008, 00:53:57 am »

maras

  • Gość
Bocian_s#313, na zimnym dostaje trochę za dużo,świece są czarne, ale jak już lambda się zagrzeje i weźmie do roboty, to wtedy jest idealnie, delikatny brązowy kolor izolatora, minimalna ilość sadzy na korpusie

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #115 dnia: Maj 01, 2008, 21:50:52 pm »

mark76

  • Gość
Dzień zakończony naprawa udana na 99% przy zapalaniu 1500 następnie 950 , jutro rano zobaczymy .

[ Dodano: 03 Maj 2008 16:59 ]
Ciekawe czy ktoś wie po co mogły być robione te nacięcia na kolektorze ? FOTKA tu http://www.wrzuta.pl/obraz/mq7ZIVJKVL/poldki

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #116 dnia: Maj 04, 2008, 13:07:39 pm »

lotoja

  • Gość
Miałem podobne problemy z wolnymi obrotami, utrzymywały się ok 950 falując do 1100, na benie było lepiej , na gazie fatalnie. tak jeździłem ze 2 miesiące aż cudem przeszło samo z dnia na dzień. Nie wiem co to była za usterka :shock:

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #117 dnia: Maj 09, 2008, 00:25:17 am »

mark76

  • Gość
Naprawdę potrzebuje fotek lub namiaru na nie , poldków z kolektorem plastikowym chcę wrócić do orginału + gaz sekwencja , za pomoc dziękuję a za ortografię sory .

[ Dodano: 17 Maj 2008 21:45 ]
fotki z dziś http://www.wrzuta.pl/obraz/r5rqiCCknC/poldki33 http://www.wrzuta.pl/obraz/58DYGgRJxA/im000009 http://www.wrzuta.pl/obraz/1IPiQQalZF/poldki34 trochę mi to zajeło ale jaszcze listwa i elektryka  powoli a do celu.Proszę o uwagi.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #118 dnia: Maj 22, 2008, 21:32:21 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
Podciągam do góry.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #119 dnia: Maj 22, 2008, 22:20:46 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Cytat: "mark76"
Naprawdę potrzebuje fotek lub namiaru na nie , poldków z kolektorem plastikowym


O co konkretnie Ci sie rozchodzi?

Poldkow z kolektorem plastikowym bylo bardzo malo. Wlasciwie tylko kilka. Mozesz podeprzec sie fotkami silnikow z Roverow. To dokladnie to samo przeciez.
Ponizej masz fotke silnika 1.6 Rover z poloneza - oryginał

Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb