Autor Wątek: Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER  (Przeczytany 39779 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #120 dnia: Maj 24, 2008, 22:02:51 pm »

mark76

  • Gość
Aktualnie w miarę szybko potrzebuję porady od kogoś w temacie czy lepiej ZENITH czy STAG 300 , czy co . Nie zgłębiłem tematu z problemów innych [czy w 1,6 wtrysk jast liniowy pomimo że wtryski łączone parami]. Jeśli ktoś może pomóc to czekam , dzięki .

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #121 dnia: Maj 24, 2008, 22:08:40 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
mark76, Van chciał do swojego Stag 300.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #122 dnia: Maj 24, 2008, 22:14:11 pm »

mark76

  • Gość
wiem ale dlaczego ten lepszy

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #123 dnia: Maj 27, 2008, 12:48:21 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #124 dnia: Maj 31, 2008, 22:47:01 pm »

mark76

  • Gość
znowu problem umyłem podwozie komorę silnika i zdechł na wolnych chodzi na wysokie skokami bez mocy  jechać się nie da zaryzykowałem załozyłem strary gaz 2 generacja jakoś chodzi na nim ale bez mocy  czujniki podmienialem moze sterownik iskra jest ok na pewno chcesz dobrze to i tak zle tyle pracy nerwow albo go zrobię albo zezłomuję na amen pomagał symulator czujnika temperatury myslę ze jak wilgoć wyjdzie z wiązki to mu przejdzie

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #125 dnia: Czerwiec 02, 2008, 12:51:00 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
Cytat: "mark76"
znowu problem umyłem podwozie komorę silnika i zdechł


czym myles ??
jesli myjka cisnieniowa to gratuluje

ile razy mam pisac ze silnikow ze spora iloscia elektroniki sie nie myje, ta woda jest pod bardzo wysokim cisnieniem i wciska sie wszedzie

rozpinac wszystkie kostki i wydmuchac sprezonym powietrzem, zostawic z otwarta maska
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #126 dnia: Czerwiec 02, 2008, 22:50:06 pm »

Logan

  • Gość
Cytat: "AndrewS#100"
rozpinac wszystkie kostki i wydmuchac sprezonym powietrzem, zostawic z otwarta maska


na słońcu minimum 3h

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #127 dnia: Czerwiec 04, 2008, 00:07:58 am »

maras

  • Gość
Kiedyś, ok 5 lat temu, jak chciałem zakonserwować polda pojechałem, żeby mi umyli podwozie, ale powiedziałem,żeby nie pojechali mi po silniku. Oczywiście trochę się im wyjechało do przodu, akurat tam gdzie są wszystkie czujniki i sterownik. Wróciłem na holu, a pold odpalił dopiero po kilku godzinach :?

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #128 dnia: Czerwiec 04, 2008, 23:49:38 pm »

mark76

  • Gość
tak cisnienowa po odłąćeniu wtyczek miernik nie pokazuje przebicia na kablach wykreciłem wszystie czujniki oprucz lamdy(nie ma i tak nic wspulnego z zapalaniem na zimnym) i czu predkośći wału może jutro mieżylem go bezpośrednio i pokazuje 0 resztę mam obok połowa z mojego połwa zdobyczna od 1.4 w ostateczności mogę coś podmienić od mojego starego 1.4 ale nie chcę wnim krecić bo muszę czymś jeżdzić wiem że truję ale jakby ktoś chciał mógłby podeslać jakieś dane wartości owych czujnikuw w tem.pokojowej i po zmianie na wyrzszą fotka tu http://www.wrzuta.pl/obraz/d5inlr9CvK/poldki_prob i coś jeszcze ile pomięć sterownika ma potrzymanie jak go sprawdzić gdzie nie ma kontrolki jak zczytać kody błedów w tym jest wypuszczone 3-4 kalble więcej dwa zmostkowane , jeden napewno nie podłączony(biało czerwony) immobilajzer czy co sterownik  mkc 10 34 80 można  kupić za 100 od 1,4 mam cztery pod ręką po 50 tylko jak to jest z podmianą na org. (sory za ortografię stres)

[ Dodano: 05 Cze 2008 20:04 ]
czujnik położenia wału  [0166 nsc100280 enm 7142] słaby styk na kablach przejściówki polutowalem drugi raz i tym razem okleiłem klejem wskazania miernika 1.35 reaguje na metal http://www.wrzuta.pl/obraz/qMnzvnMn1s/poldki_a

[ Dodano: 05 Cze 2008 21:31 ]
czujnik tem powietrza elmwood sensor es 110-1   wynik 2,05  czujnik tem wody 2,16 zimny podgżany spada np o,94 aktualnie przyniosłem od starego i czytam to http://www.wrzuta.pl/obraz/vbFLvjK30r/poldkib

[ Dodano: 05 Cze 2008 21:47 ]
ok bioę się za lekturę

[ Dodano: 07 Cze 2008 21:58 ]
Działa ,najgorzej kilka usterek naraz , dopiero skońzyłem co i jak póżniej.

[ Dodano: 07 Cze 2008 22:15 ]
A tak przy okazji dowiedziałem sie kto był pierwszym właścicielem auta niedługo się do niego wybiorę .

[ Dodano: 18 Lip 2008 20:46 ]
cześć długo się nieodzywałem sprawy rodzine czerniewice jeszcze nie teraz zdiecięcia z dzis http://www.wrzuta.pl/obraz/dUyQI17hzW/poldek  i  http://www.wrzuta.pl/obraz/846qt7w29j/poldek1
sory ale rodzina ponad wszystko dobrej zabawy chyba że starym poldkiem  dojedziemy .

[ Dodano: 24 Sie 2008 16:53 ]
Witam ponownie.
Poldek polakierowany , wczoraj skończyłem go składać fotki z dziś tu
http://www.wrzuta.pl/obraz/3TPPARDRcr/poldek1
http://www.wrzuta.pl/obraz/pBmy3e0Mve/poldek2
Co do sytuacji pod maską z powodu kasy na dziś jest taka
http://www.wrzuta.pl/obraz/zUPsMuXWqK/poldek3
Postaram się to niebawem zmienić , najgorsza blacharka jóż zrobiona.
NARAZIE

[ Dodano: 03 Wrz 2008 21:42 ]
PROBLEM uszczelka pod misę { jaka }
w moim śruby M8 ta od 1,4 zaskoczyła mnie M6 bez zwrotów sprzedawca zielony
Jutro wyjecie skrzyni sprzęgła zamachu ,koło suche ,a olej kap kap misa wjmowana dwa razy uszczelka odpada jedynie symeryng bo jak nie to co?
P.S.
Sory ale zbyt mało czasu  na to wszystko , pozdrowienia .

[ Dodano: 12 Paź 2008 15:48 ]
Nowy projekt czas zacząć
http://www.wrzuta.pl/obraz/mnnD3V811m/poldek34

[ Dodano: 02 Lis 2008 17:55 ]
usunięto wcześniejsze tu dzisiejsza http://www.wrzuta.pl/obraz/efeqAIZtyK/poldek02

[ Dodano: 06 Gru 2008 19:06 ]
Tydzień już jeżdzę nim do pracy , złożony ,wymienione : przednia szyba + uszczelka,przedni zderzak,przednie prawe drzwi,pompa paliwa,reflektory,tapicerki drzwi na czarne,parownik zavoli na lovato + nowe membrany,tylny most,resory,szczęki + linka , układ chłodzenia przerobiony w.g. mojego patentu.Wmiędzyczasie wymiana pompy wodnej w 1,6. Jutro jak się uda zrobię i podeślę parę fotek.A w styczniu wymiana silnika.Częściej bym tu bywał ale jak do tej pory wieczory często do północy w warsztacie a rano do pracy , czasami żałuję ale zadaleko już zabrnołem nie ma odwrotu . Sądzę że wynagrodzi mi to satysfakcja z dobrze wykonanej pracy.Zielony atu 1,6 też mnie zmęczył ale go rozgryzłem i cyka aż miło.Sukces zmobilizował mnie do zrobienia czarnego.POZDROWIENIA

[ Dodano: 06 Gru 2008 19:18 ]
I jeszcze coś dla poszukujących używanych części do poldka podaję nr. do gościa dzieki któremu jestem gdzie jestem tel.516308388 (GRZESIEK wyraził zgodę )powoływać się na MARKA .

[ Dodano: 14 Gru 2008 15:51 ]
ciemno i kiepsko wyszło , następnym razem postaram się bardziej (wcześniej) http://www.wrzuta.pl/obraz/xWLbRad1G5/plodki000

[ Dodano: 02 Sty 2009 19:24 ]
znalałem silnik tylko czy się nada

[ Dodano: 03 Sty 2009 16:34 ]
co to jest
http://www.wrzuta.pl/obraz/zZALI174TB/silnik1
http://www.wrzuta.pl/obraz/uKoAtCoymU/silnik2

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #129 dnia: Styczeń 05, 2009, 08:17:47 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Zdięcia mi się nei otwierają ale pamiętam chyba że to jest silnik rovera 2.0 ale serii T16.

Jest większy i cięższy od serii K16 i puki co nikt nie wsadził go do poloneza. Nie podejdzie też pod skrzynię FSOwską więc przed włożeniem go byłoby sporo rzeźby.


Ostatnio na allegro widziałem 1,8 za 1300zł gdzieś pod poznaniem więc może warto się nim zainteresować. Ten wejdzie napewno i da się uruchomić. Jeździ zresztą już kilka takich...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #130 dnia: Styczeń 29, 2009, 18:44:21 pm »

mark76

  • Gość
Postanowiłem że tu jest na to miejsce.
Z mojego doświadczenia szarpanie na benzynie przy wysokich obrotach , najpierw wymieniłem pompę paliwa i pomogło po jakimś czaśie wruciło , ale ciśnienie spoko okazało się że pozapychane wtryskiwacze a po wyczyszczeniu nie pomógł nowy filtr paliwa .Dodany środek do czyszczenia tylko pogorszył sytuację.Pomogła dopiero wymiana zbiornika na nowy w starym ten środek rozpuścił rdzę. Co do czujnika położenia wału u mnie był naderwany jeden kabel przy samym czujniku jak chciał to łączył pomogło wyjęcie polutowanie zalanie klejem. Podobny objaw (skakanie obrotomieża gaśnięcie) pojawiło się po obluzowaniu kabelka we wtyce do sterownika który leci do cewki i obrotomieża (nie są lutowane a ten zabiegł pomógł). Co do nagrzewania to może czujnik temperatury albo lambda ?
Sory za błędy pozdrawiam.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #131 dnia: Styczeń 29, 2009, 19:20:18 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 667
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
kolego mark, mam nadzieję że pochwalisz sie swoim autkiem na zlocie:)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #132 dnia: Luty 25, 2009, 19:06:04 pm »

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #133 dnia: Luty 25, 2009, 19:47:23 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Jak wyczyścić wtryskiwacze w roverku ?

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #134 dnia: Luty 26, 2009, 18:35:14 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
myjka ultradzwiękowa

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #135 dnia: Marzec 03, 2009, 17:41:54 pm »

mark76

  • Gość
Sory ale sporo spraw , ja stosowałem metodę demontaż listwy ,wtryskiwaczy potpinasz pod 12v przedmu"ch*"esz wodwrotną stronę kompresorem ,było opisane na forum.
A i mycie w benzynie ale to wiadomo.
Narazie.

[ Dodano: 10 Maj 2009 16:24 ]
Jak nie tu to gdzie http://w113.wrzuta.pl/obraz/436auXrCP2o/im000789
to nasze własne polskie

[ Dodano: 21 Cze 2009 13:29 ]
I wkońcu wymieniłem na 1.6 ROVER http://w996.wrzuta.pl/obraz/1uQXTbrP1BC/poldek_czarny
http://w413.wrzuta.pl/obraz/4fqemKn5bob/poldek_czarny_2

[ Dodano: 11 Lis 2009 13:50 ]
[Dzisiaj 13:42] mark76:  cześć , może ktoś z nudów podpowie mi od czego można wziąść taką obudowę. Chodzi mi o górę bo ma dwa ubytki. Na górnuj części P0009 od środka 91/5 >PP-T40< , a dolnej tylko 91/4
[Dzisiaj 13:46] mark76:  fotki http://w489.wrzuta.pl/obraz/5cNMd91qZMB http://w489.wrzuta.pl/obraz/52tV6yTNOYx/filtr_2 http://w3.wrzuta.pl/obraz/0IUxH7NdgAk/filtr_3

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #136 dnia: Luty 17, 2010, 17:33:39 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
mark76, jak sie autko sprawuje ?

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #137 dnia: Luty 28, 2010, 16:39:41 pm »

mark76

  • Gość
Jakby się ktoś chciał podzielić wiedzą o oznakowaniu sterowników M.E.M.S. Mój nr. to MKC103480  0796  4087 na allegro znalazłem MKC103480  0256  4087 jeden gość ma do sprzedania tanio MKC103480  ???? ???? nie dopytałem bo dopiero teraz zauważyłem różnicę w oznakowaniu (może immobilajzer , u mnie nie ma) .

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #138 dnia: Marzec 01, 2010, 09:49:11 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
http://www.atpelectronics.co.uk/Catalogue/rover.htm
Tu masz trochę o ecu rovera z różnych epok.
To że u ciebie nie ma immo to moze wynikać z tego że ktoś już go zdjął. Może fabryka bo ty chyba masz "fabrycznego" 1,6 jeśli dobrze pamiętam.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #139 dnia: Marzec 02, 2010, 19:51:31 pm »

mark76

  • Gość
Ok. dzięki Bocian znam tą stronę ale o co chodzi w tym drugim i trzecim ciągu liczb.