Autor Wątek: Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER  (Przeczytany 41410 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« dnia: Luty 02, 2008, 17:28:21 pm »

mark76

  • Gość
Mam pytanie odnosnie sterownika MKC 103480 zamontowany w plusie 1.6 16v czy to orginal czy ktos zamienił ?

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 02, 2008, 17:50:18 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Oryginal stosowany w 216 i 416 w 96 roku

[ Dodano: 2008-02-02, 17:51 ]
mark76, lepiej powiedz czy Twoj poldek to oryginał czy samoróbka :) Co ma na tabliczce znamionowej i co w dowodzie.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 02, 2008, 18:27:20 pm »

Arnold

  • Gość
Jak to fabryczny, to będzie miał "EMH" w środku numeru nadwozia.

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 02, 2008, 18:34:39 pm »

mark76

  • Gość
Z tego co wiem tomial ciekawa historie data produkcji 97 zarejestrowany dopiero w polowie 98

[ Dodano: 02 Lut 2008 18:45 ]
foto tu http://www.wrzuta.pl/obraz/6vJeKmRYBD/poldki3 i tu http://www.wrzuta.pl/obraz/l6aypwDTe1/poldki4

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 02, 2008, 18:54:34 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Z tego co widac to tak jak poldek Kovala_STM ma podcieta oslone zeby sie zmiescil kolektor plastikowy. Wyglada na oryginal. No no no :)

[ Dodano: 2008-02-02, 19:01 ]
Kurde, wydzielilem kilka postow z innego tematu, ale zrobilem babola w tytule, a na calej polsce nie mam uprawnien. Czy jakis mod moze zmienic tytul watku na Atu a nie Caro :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 02, 2008, 19:43:32 pm »

Arnold

  • Gość
Na razie tylko tyle.
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=5665&c=5&f=12
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=22833&c=5&f=12&orderby=asc&start=0
Pamiętam, że był jeszcze jeden artykuł, bo czytałem to wszystko w tamtym tygodniu, ale za cholerę nie mogę znaleźć, nawet google nie chce pomóc. Jeszcze poszukam.
Tam jest tego więcej o najróżniejszych wersjach :)

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 02, 2008, 19:48:55 pm »

mark76

  • Gość

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 02, 2008, 20:01:04 pm »

Fistasz

  • Gość
Przydałoby sie wiecej informacji o nim. Ta skóra bardzo mi sie podoba :D

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 02, 2008, 20:26:18 pm »

mark76

  • Gość
kupilem go na jesieni 3 lata pykalem atu 1,4 r 96 dostalem w spadku od ojca kupil go nowego wczesniej fiatem125p r74 tez od niego i fiata wziol brat a ja mam teraz dwa poldki http://www.wrzuta.pl/obraz/vFAW6MKL6t/poldki przy tym nowym spedzilem wiele godzin {pasja} ma zalozony kolektor od 1,4 choc zdobylem joz orginel ktury byl przy nim http://www.wrzuta.pl/obraz/edi7YRSgY1/poldki6 kupilem go okazyjnie poniewaz mial problemy z elektryka zrobilem na glowe ale przydal by sie schemat konkretny bo roznice w wiazkach sa zauwazalne w poruwnaniu z moim 1,4

[ Dodano: 02 Lut 2008 21:32 ]
tak przy okazi kupilem go ze zmienionym sprzeglem na nowe potwierdzone wyjete które mam w garazu to docisk VALEO 75 i tarcza VALEO 200mm rok produkci 94 http://www.wrzuta.pl/obraz/r8Fuo7geol/poldki7

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 02, 2008, 21:55:53 pm »

Arnold

  • Gość
Nie rozumiem. Ten kolektor od 1.4 tam już był fabrycznie, a Ty kupiłeś od 1.6 teraz? Czy fabrycznie był 1.6, potem ktoś zmienił na 1.4, a Ty znowu kupiłeś od 1.6?
O numerze nadwozia nic nie powiem, bo widzę, że w necie każde źródło mówi co innego i wg nich, to ja mam OHV z mostem od diesla :mrgreen:

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 02, 2008, 21:57:03 pm »

mark76

  • Gość
ojciec atu wymienil na honde accord 2,0 rocznik 97 i cos jej jest od swiat przeprosil poloneza brat wymienil fiata który słuzyl nam 23 lata na honde leged accura 3,2 220km i rozpiep...yl ja na amen {stoi pod plandeka}zemsta polskiej motoryzacji ?

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 02, 2008, 22:01:59 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
mark76, a o co Ci chodzi z elektryką. Co sie dzieje??

Z wlascicielem tego fioletowego ATU rozmawialem osobiscie. Fabryczny 1.6 16V Rovera w skorze :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 02, 2008, 22:26:22 pm »

mark76

  • Gość
chodzi o to zee przy wiazce ktura idzie na ecu byly roz... kagle jeden ociety zarobiony tak jakby orginalnie cztery zmostkowane w dwie pary jak go kupilem luty nie laczyly czujnik na kole zamachowym urwany jiden kabel postawilem dwa obok siebie i tworzylem na glowe scematu do tego nie ma smigac smiga aczkolwiek wieszaja mu sie obroty zalatwilem orginal kolektor z silniczkiem krokowym podlaczajc na krutko slychac ze cos sie wnim dzieje ale efektownych ruchuw brak  przy tym sterowniku wszelkie testysterownika nie dzialaja choc dzialaja w1,4

[ Dodano: 02 Lut 2008 22:29 ]
sory za bledy cos z klawiatura

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 02, 2008, 23:33:44 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No to wiadomo o co chodzi. Sterownik od 1.6 zasila wtryskiwacze podwojnie, a nie tak jak w 1.4 wszytkie. Kiedys o tym pisalem na dawnym forum AK.

Tu schemacik pogladowy jak to wyglada



Co do zawieszania sie obrotow to mialem podobnie w swoim 1.6. Zmien kolektor z przepustnica na oryginal. MEMS 1.9 ktory masz pewnie nie radzi sobie z krokowcem od MEMS 1.6 z poldorovera 1.4.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 03, 2008, 10:03:59 am »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 458
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
Cytat: "mark76"
http://www.wrzuta.pl/obraz/l6aypwDTe1/poldki4

a ja mam inne pytanie
czy tak wydłużony i z tymi zagięciami dolot ma jakikolwiek wpływ jakoś na prace silnika?
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 03, 2008, 11:29:19 am »

mark76

  • Gość
Ładna pogoda wiec postanowiłem pójść rozizolować ponownie wiązkę jest jak na schemacie tylko co do kolorów to do żółto brązowego jest podpiety żółto czarny a do żółto czerwonego podpiety żółto bialy  i jeszcze jedno pytanko na tym schemacie pin 24 jest pusty u mnie jest tam biało czerwony kabeł nie wiem odczego jest jak go kupiłem był rozciety i zarobiony termokurczem ? ja go połączyłem jak widac http://www.wrzuta.pl/obraz/upTIYapNgV/poldki8

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 03, 2008, 13:37:23 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Cytat: "Arnold#1910"
Nie rozumiem. Ten kolektor od 1.4 tam już był fabrycznie, a Ty kupiłeś od 1.6 teraz? Czy fabrycznie był 1.6, potem ktoś zmienił na 1.4, a Ty znowu kupiłeś od 1.6?
O numerze nadwozia nic nie powiem, bo widzę, że w necie każde źródło mówi co innego i wg nich, to ja mam OHV z mostem od diesla :mrgreen:



pewnie gazownicy zmienili
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 03, 2008, 13:53:10 pm »

adamdn

  • Gość
Mi to wyglada na kompletna zmote (za wyjatkiem podszybia plastikowego ktore przy tej jakosci fotki wyglada na fabryczne). Kiszkowaty dolot, aku nie po tej stronie co potrzeba, filtr od GSI... FSO robilo wiele ciekawych rzeczy ale nie az tak. Nr VIN wyglada na OHV albo inne ustrojstwo (nie bylo pod koniec 1997r roverow 870 xxx, skonczyly sie mniej wiecej na 130-140 tys max)

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 03, 2008, 14:17:29 pm »

mark76

  • Gość
gosc od kturego go kupilem mówil ze przy zakładaniu gazu zamienił plastik na aluminium wystarczyło sie upomnieć o orginał a tak wogule to dziś podpinalem silniczek krokowy od plastika i jest tak buczy kreci ale nie porusza [iglicą] moze to była przyczyną wymiany ustrojstwo jest podobnedo takiego od lpg tylko ze zlożony na bolce jak stacyjki raczej bez wiertełka sie nie obędzie po wture jagbym wszystko wiedział to bym wam gitary nie zawracał

Polonez Atu Plus 1.6 16V ROVER
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 03, 2008, 14:25:16 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
A po trzecie to proponuje siegnac na polke po slownik ortograficzny i poprawnej polszczyzny, gdyz na tym forum piszemy po polsku a nie polskiemu  :roll: . Moze prosciej bedzie podpiac to 1600 na osprzecie od 1400 i problemy znikna jak reka odjał, a nie ozywiac jakaś wydumke
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG