A ja wkleje opis którym już kiedyś komuś pomogłem

dotyczył rozebrania całej konsoli ale może się przydać.
Wyciągasz radio, odpinasz linke od sterowania nawiewem (widać ją na wprost), wypychasz panel sterowania nawiewem, odpinasz od niego kable i węże, pod zegarkiem i włącznikiem awaryjnych są śruby. Żeby si do nich dobrać musisz wsadzić z boków zegarka 2 płaskie śrubokręty i równocześnie podwadzać, przełącznik awaryjnych podwadzaj w ten sam sposób tylko nie z boków a od góry i dołu (ma zabezpieczenia które cięzko wyłamać, ja popsułem ten przełącznik przy demontażu) potem odkręcasz śruby które były pod nimi. ramka jest na zatrzaskach a więc z wyczuciem wyszarpujesz ją do siebie. Odłanczasz przewody od przełączników i zegarka, odkręcasz mieszek który jest przykręcony na 4 śruby i gotowe. Montaż jest analogiczny do demontażu. Dobrym rozwiązaniem jest podpisanie kabelków od guzików przed lub bezpośrednio po ich ściągnięciu żeby potem nie mieć problemów z podłączeniem
