Ja montowałem w poldku c.zamek jakiś chiński zaraz po kupnie który pomimo niby 6kg uciągu to miał czesto problemy z otwieraniem tylnych drzwi. Juz mnie to tak irytowało ze zakupiłem wkońcu za 180zł c.zamek z jednym masterem bez pilota (miałem alarm i nie był mi potrzebny) MERA BŁONIE. C.zamek uniwersalny do kazdego modelu i marki auta z tymze w oryginalnym pudełku FSO
. Z tym zamkiem nie miałem najmniejszych problemów przez 4 lata uzytkowania auta , po tym jak auto rozebrałem c.zamek trafił do dostawczego Boxera. I jedno co powiem wiecej zadnego chińskiego g.....a nie kupie takze polecam MERA BŁONIE. Zakupiłem go we Wrocławiu na ul.Kochanowskiego gdzie montują alarmy i c.zamki między innymi. Zakupiłem sam c.zamek bez montazu , montowałem sam. W DFie , Plusorowerze i Berlingo montowałem chińskie c.zamki i zawsze wytrzymywały nie dłuzej jak 4 lata i padały na amen siłowniki , które musiałem po sztuce wymienic co jakis czas.
Nie wiem jak teraz cenowo sie przedstawia taki komplet ,ale wydaje mi sie czasem warto w lepszy zainwestowac niz sie denerwowac ,ze coś raz działa raz nie
. Ogólnie na allegro rzadko sie trafiają takie komplety firmowane przez Mera.........
Co do fotek montazu w tylnych drzwiach to zastanawiam sie po co są te dwa płaskowniki montazowe przykręcone w tak "ordynarny" sposób
Wystarczyło prztkręcić jeden poziomo , ja miałem przykładowo je przynitowane. W przednich drzwiach tez je zastosowalem ,a do pręta z kołkiem od otwierania drzwi wystarczyło odpowiedni podgiąc grut połączeniowy.