Autor Wątek: Klekot zimnego silnika 1,6 GSI  (Przeczytany 13874 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Klekot zimnego silnika 1,6 GSI
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 23, 2008, 03:01:34 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13950
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ale macie radoche przekrzykiwac sie czy bosch czy multek lepszy
jasne ze multek szybszy ,ale bosch prosciutki i niezawodny
a w kwestii zaworow to sa identyczne silniki - poprostu te popychacze hydrauliczne EATONa sa z doopy ,dobrze ,ze zawory wydechowe sie trzymaja ,bo podobno tej samej firmy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Klekot zimnego silnika 1,6 GSI
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 23, 2008, 11:18:30 am »

tebe

  • Gość
Dobre podsumowanie :)

No to co z tym klekotaniem w moim przypadku? Gdzie szukać winnego?

Klekot zimnego silnika 1,6 GSI
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 23, 2008, 12:35:49 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
nigdzie  nie szukać tylko jeżdzić jak stanie sztorcem to dopiero szukać a dla pocieszenia dodam że z pośród 4 nowych hydro popychaczy tylko  1 jest naprawdę dobry i nie będzie klepał. pozostałe 3 bendą tłukły więc niektóre zakłady rezygnuja wogóle z napaw poldka na hydraulice. najlepiej wyzbyc sie tego badziewia  i przejść na ręczną regulacje dożucając do tego wałek świątka i kolektor wyd. od GSI
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Klekot zimnego silnika 1,6 GSI
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 23, 2008, 15:21:55 pm »

tebe

  • Gość
Hmm te popychczacze co mam obecnie w GSI są przełożone z tego GLI Boscha, gdzie NIE klekotały - i tu jest problem. W GLI nic nie klekotało, w GSI klekocze - i dlatego chcę zlokalizować co to jest.

A tak poza tym - można do GSI zamiast popychaczy hydraulicznych wstawić zwykłe? Wiąże się to z jakąś przeróbką?

Co to jest "wałek świątka"?

Klekot zimnego silnika 1,6 GSI
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 23, 2008, 20:26:11 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
można  to zrobić blokując szklanki na stałe
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Klekot zimnego silnika 1,6 GSI
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 12, 2008, 22:58:01 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
wyciagam starocia

 dam rade sam zalozyc nowe hybro popyuchacze???? jest to skomplikowane ??? co musze sciagnoc wyciagnoc ???
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Klekot zimnego silnika 1,6 GSI
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 12, 2008, 23:27:16 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3825
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Trzeba ściągnąć głowicę...
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Klekot zimnego silnika 1,6 GSI
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpień 13, 2008, 08:57:40 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Cytat: "Multec"
Trzeba ściągnąć głowicę...


tyle to wiem ale czy cos jeszcze....
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil