hehe, zrobie mu zaraz próbe olejową. wbiłem tuleje młotkiem spowrotem. zaleje go od gory olejem i sprawdzimy czy utrzyma ten łolij
zmieniam uszczelke powoli i jak dojde z rozbiórką do samego dołu w 1.4 to moze podmienie na chwile na 1.6 i załoze zapasowa głowice sprawną, starą uszczelke,zapasowe śruby, zaleje starym olejem , wodą , stary napinacz i pasek i zrobimy eksperyment. Nigdy go nie odpaliłem bo testowany był w aucie co miał tak zapchany filtr paliwa ze paliwa nie podawal wcale!!! widziałem rózne trupy serii k i roznie byly uszkodzone,a z ciekawosci zobacze co temu jest
kompresja mogła kiedys wyjsc zero bo moze rozrzad byl zle w nim ustawiony?? tam ostro kombinowali spece przy tym roverku 416 98r
stwierdzili ze pewnie immobiliser jest walniety i rozcieli w pół stacyjkę, później przecieli kable od pompy paliwa zeby ja sprawdzic heh. a filtr paliwa był zabetonowany mułem
kupiłem go za 900zł. ale silnik to zagadka
wrzuciłem mu z anglika igłę i śmiga a ten mi został w garazu. najwyzej strace troche czasu, bede miał wprawe przed zmiana uszczelki w dobrym 1.4. bedzie projekt polonez 1.6 16v moto-doktor edition