Autor Wątek: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8  (Przeczytany 193820 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #340 dnia: Styczeń 19, 2011, 23:16:22 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
CSR_GTI, zadajesz pytania na ktore bylo juz mase odpowiedzi. Przeszukaj dobrze forum.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #341 dnia: Styczeń 19, 2011, 23:27:17 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
A to nie wiedziałem że jest jeszcze na innych forach :)
Ja tam doczytałem się dużo i dałem rade ze swapem tylko z opisów :)
Wygaśnie żeby OT nie robić:)

Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #342 dnia: Styczeń 20, 2011, 16:10:51 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
CSR_GTI, słabo szukasz, w dziale artykuły są dwa arty o swapie na 1.6 (by Van#1860) i na 1.8 (by Senn#1869), wszystkie problemy są opisane.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #343 dnia: Styczeń 20, 2011, 16:47:31 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
No są dwa ... ale nie mogłem znaleźć wymiarów tej tulejki... może już oślepełem od tego siedzenia i szukania

Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #344 dnia: Styczeń 20, 2011, 16:52:03 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Cytuje bociana:
"Ty masz 1,8 a w nim w wale otwór jest 22mm. w 1,4 otwór ma 14mm więc najlepiej byłoby wytoczyć redukcję z 22 na 14mm i nabić ją do wału 1,8. miałem taką jak jeszcze jeździłem na zwykłej skrzyni.

Łożysko wałka sprzęgłowego w 1,4 ma wymiary: 14mm zewnętrzna, 10mm wewnętrzna i jakieś 10-12mm długości i jest tzw igiełkowe. Osobiście jak zmieniałem to wkładałem łożysko hk1210 jeśli mnie pamięć nie myli.

Słyszałem też że ktoś dobrał łożysko kulkowe 22mm/10mm bezpośrednio w wał korbowy i z pominięciem tulejki redukcyjnej."



To są słowa bociana jakie mi kiedyś napisał do mnie na PW Mam nadzieje że bocian nie będzie miał mi za złe że je "opublikowałem"

A od Seby OBR dostałem nr łożyska 61900 00625JP można wsadzić jedno ale lepiej dwa, pasuje wszystko idealnie.

Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #345 dnia: Styczeń 20, 2011, 16:57:40 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
ok dzięki :) o to mi chodziło ale nie mogłem znaleźć.

Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #346 dnia: Styczeń 20, 2011, 17:05:22 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Faktycznie tego info nie ma. Postaram sie aby znalazlo sie w artykule.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #347 dnia: Styczeń 20, 2011, 18:36:35 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Bo to z prywatnej korespondencji z bocianem :) Więc pozwoliłem sobie wrzucić :)

Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #348 dnia: Styczeń 20, 2011, 18:52:58 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "myszaradom"
Więc pozwoliłem sobie wrzucić
Bez konsultacji ze mną :evil:

Ja też pozwalam  :twisted:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #349 dnia: Styczeń 20, 2011, 20:01:40 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Cytat: "Bocian_s#313"
Bez konsultacji ze mną :evil:

Oj bo to tak na szybko hehe:D

Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #350 dnia: Styczeń 21, 2011, 10:01:24 am »

Offline zombiepox

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 76
Cytat: "myszaradom"
A od Seby OBR dostałem nr łożyska 61900 00625JP można wsadzić jedno ale lepiej dwa, pasuje wszystko idealnie.

Ja u siebie też wstawiłem takie dwa

Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #351 dnia: Styczeń 21, 2011, 12:38:17 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Ja mam u siebie jedno i daje rade :) ale muszę dorzucić niedługo drugie :)
Jak Ci się teraz lata z 1,8 :P

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #352 dnia: Styczeń 22, 2011, 09:18:23 am »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Koledzy podobno przy swapie trzeba przełożyć pokrywę zaworów ... czy trzeba kupować pod nią nową uszczelkę czy da radę to skręcić na starej ?
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #353 dnia: Styczeń 22, 2011, 09:23:59 am »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Koledzy podobno przy swapie trzeba przełożyć pokrywę zaworów ... czy trzeba kupować pod nią nową uszczelkę czy da radę to skręcić na starej ?
Żal Ci 30-40zł na nowa uszczelkę ? wg mnie za każdym razem powinno się zakładać nową uszczelkę ;)
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #354 dnia: Styczeń 22, 2011, 10:04:57 am »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Nie żal mi tylko przeczytałem artykuł o swapie i na końcu tej uszczelki nie było, a inne były dlatego pytam ...
trzeba jeszcze wymienić wspornik filtra oleju ... czy tam też jest uszczelka ?
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #355 dnia: Styczeń 22, 2011, 12:45:21 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3825
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Pokrywę zaworów trzeba zmienić bo wyjścia odmy są w innym miejscu. Można zostawić starą, ale trzeba węże dorabiać. Ja i tak poszedłbym w Catch Tanka.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #356 dnia: Styczeń 22, 2011, 23:51:55 pm »

Offline Seba OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro (L-205) 1.8 16V
    • OBR Garages
podstawy z oleju nie trzeba wymienić bo pasuje i moim zdaniem lepiej jest wyprowadzona wtyczka z czujnika

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #357 dnia: Styczeń 23, 2011, 21:47:40 pm »

Offline zombiepox

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 76
Ja mam u siebie jedno i daje rade :) ale muszę dorzucić niedługo drugie :)
Jak Ci się teraz lata z 1,8 :P
Jest dobrze. Bocian mi odradzał 1.8 bo brak góry ale wydaje mi się że jest w porządku.
Teraz wreszcie mogę przyspieszać w poślizgu, dzięki mocnemu dołowi.

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #358 dnia: Styczeń 23, 2011, 22:21:06 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ale przyznaj że po 5500RPM to już jakiś ociężały się robi...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #359 dnia: Styczeń 23, 2011, 23:49:55 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Ale przyznaj że po 5500RPM to już jakiś ociężały się robi...
Tak jest powyżej tej wartości już się leniuch robi ;/