Cytuje bociana:
"Ty masz 1,8 a w nim w wale otwór jest 22mm. w 1,4 otwór ma 14mm więc najlepiej byłoby wytoczyć redukcję z 22 na 14mm i nabić ją do wału 1,8. miałem taką jak jeszcze jeździłem na zwykłej skrzyni.
Łożysko wałka sprzęgłowego w 1,4 ma wymiary: 14mm zewnętrzna, 10mm wewnętrzna i jakieś 10-12mm długości i jest tzw igiełkowe. Osobiście jak zmieniałem to wkładałem łożysko hk1210 jeśli mnie pamięć nie myli.
Słyszałem też że ktoś dobrał łożysko kulkowe 22mm/10mm bezpośrednio w wał korbowy i z pominięciem tulejki redukcyjnej."
To są słowa bociana jakie mi kiedyś napisał do mnie na PW Mam nadzieje że bocian nie będzie miał mi za złe że je "opublikowałem"
A od Seby OBR dostałem nr łożyska 61900 00625JP można wsadzić jedno ale lepiej dwa, pasuje wszystko idealnie.