Ok
Na początku zaznaczę, że zamontowałem u siebie 4 siłowniki do wszystkich szyb oraz kierowca może sterować wszystkimi 4 szybami ze swojego podłokietnika.
po zamontowaniu uniwersalnych podnośników (w przypadku firmowych byłby ten sam problem) oraz podłączeniu modułu domykania nastąpił u mnie spadek mocy na przewodach na tyle duży ze szyby po stronie pasażera przestały się otwierać i zamykać.
Bez modułu domykania od przycisku do silnika idzie jeden przewód około 2m
Po podłączeniu modułu domykania i umieszczeniu go za wskaźnikami długość wzrosła do 6 m (przewód do drzwi i tam wpięty szeregowo moduł domykania czyli jeszcze 2m przewodu do zegarów i 2 m od zegarów do silnika)
Rozwiązaniem okazał się poniższy moduł oparty na przekaźnikach. Wymaga on podciągnięcia dodatkowego przewodu do drzwi z bezpośrednim zasilaniem +12V z aku (ja załozyłem głosnikowy 2.5 mm) a i jeszcze jedna rzecz - kabla masowego nie należy podpinać pod śrubę mocującą klamkę w drzwiach (choć to najłatwiejsze rozwiązanie - to w tej śrubie, przynajmniej u mnie nie ma masy)
schemat elektryczny :
moduł po zmontowaniu bez przekaźnikow :
podłokietnik (jeszcze nie obity skórą) :
instalacja w drzwiach :
Jutro podrzucę schemat, który ułatwi montaż tylko muszę go zeskanować.