Autor Wątek: Dwójka z Przodu  (Przeczytany 27651 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #40 dnia: Kwiecień 12, 2009, 13:49:07 pm »

Piotrekk

  • Gość
nie zakładaj :mrgreen:

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #41 dnia: Kwiecień 13, 2009, 19:20:17 pm »

Offline Pudzian#1942

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 215
  • Tył napęd rządzi :D
    • C+, Omega BFL, Borat TDI XD
Ja bym załozyl i do tego bym boczne orciari zalozyl  by byl luks malina.. Według mnie
Jest C+ 1.6 GLI "97 :D
Full opcja bez skóry, klimy, grzanych foteli.
Opel Omega
B FL 2.5td Caravan
Borat 1.9 TDI

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 08, 2009, 20:20:21 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Dawno nic tu nie pisałem  :P  a więc na kalpie oriciari póki co nie zawitało, stabilizator już dawno założony  odczucia pozytywne choć i tak Bilsteina brakuje  :twisted:  autko doczekało się czarnych lampek, nowych sprężyn amorków i tak dalej i tak dalej  :wink: w sezonie letnim dowiozło szczęśliwie na Mazury z campingiem, Czerniewice i nad Morze również z campingiem, ale już nie pod moim kierownictwem lecz brata, ja w tym czasie zwiedzałem zakątki Las Vegas   :mrgreen:
a poniżej parę fotek wakacyjnych:
 












Wszelkie komentarze mile widziane  :wink:

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 08, 2009, 20:40:20 pm »

szczaw

  • Gość
Bardzo ładnie :) nie myślałeś o jakiejś innej feldze? :)

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 08, 2009, 20:44:18 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
myślałem tylko nie tak łatwo znaleźć coś lepszego w realnej kasie pasującego do Poloneza  :wink:

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #45 dnia: Wrzesień 08, 2009, 22:47:38 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Łukasz!842!, bardzo ładnie sie prezentuje, szczegolnie podoba mi sie ta fotka z przyczepa od czoła. Felunek jest klasa :mrgreen:
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #46 dnia: Wrzesień 08, 2009, 23:00:25 pm »

marcij

  • Gość
Te czarne lampki pasuje do tego samochodu.

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #47 dnia: Wrzesień 09, 2009, 23:45:52 pm »

vox+241

  • Gość
idealnie zrobiony, można by jedynie jakis dystans i trochę w dół

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #48 dnia: Wrzesień 10, 2009, 10:30:27 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 691
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
wracając do tematu spojlera, ja bym nie zakładał, moja carówka też jest w stylu niepełnego orciari, spojler w kolorze mam w garażu, ale nie zdecydowałem się na założenie bo tak moim zdaniem lepiej, taki przyczajony :-)
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez,Caro/5535
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 10, 2009, 23:00:25 pm »

vox+241

  • Gość
spojlera nie warto zakładać moim zdaniem, lepiej o wiele wygląda bez

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #50 dnia: Październik 04, 2009, 09:59:50 am »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
w ten weekend moje dohc zgubiło osłonę paska korci mnie by tak zostawić ale troszkę szkoda mi palców no i zapłonu nie ustawie bez tej osłony trzeba by było uciąć fabryczną

Jak dla mnie wygląda to zacnie  :twisted:

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #51 dnia: Październik 04, 2009, 11:17:43 am »

e_gregor

  • Gość
Cytat: "Łukasz!842!"
Jak dla mnie wygląda to zacnie


Bo wygląda :D

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #52 dnia: Październik 04, 2009, 13:30:11 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Ja u siebie wywaliłem osłonę rozrządu już przed wakacjami, wygląda fajniej, u Ciebie z resztą też :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #53 dnia: Październik 04, 2009, 21:40:12 pm »

GrzesiekBP

  • Gość
Widziałem, że tulejki na swoim miejscu :)

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #54 dnia: Październik 24, 2009, 18:39:21 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Ostatnio troszkę pobawiłem się w pasowaniem co poniektórych podzespołów  :twisted:   odczucia są jak najbardziej pozytywne dodatkowo przy okazji że kolektor wydechowy miałem na wierzchu, więc zamontowałem sondę lambda. Będę mógł teraz jako tako ustawić sobie autko na gazie   :wink:  Oczywiście bez testów modyfikacji się nie obeszło, jeszcze nie wyjmowałem zwężki (miksera) ale daje radę  8)

http://www.youtube.com/watch?v=sEy8bO32f0A

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #55 dnia: Październik 24, 2009, 19:04:01 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2970
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Łukasz!842!,  domyslam sie ze nie dokonales redukcji z 2 na 1 tuz przed poczatkiem lapania boka  :mrgreen:
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #56 dnia: Październik 24, 2009, 19:45:45 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
mlodyolek to nie jest 1,4  :wink:  przed bokiem było tylko muśnięcie przepustnicy nic więcej i non stop na drugim biegu dohc to nie wiertarka to idzie dołem  :roll:

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #57 dnia: Październik 24, 2009, 19:49:25 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2970
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Łukasz!842!, tak tylko spytalem :D
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #58 dnia: Październik 30, 2009, 16:47:59 pm »

fazer151

  • Gość
Cytat: "mlodyolek#1934"
Łukasz!842!,  domyslam sie ze nie dokonales redukcji z 2 na 1 tuz przed poczatkiem lapania boka  :mrgreen:

szczerze?? troche nie rozsądnie jest wrzucać jedynkę podczas jazdy ..

Dwójka z Przodu
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 06, 2010, 21:06:05 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Auto tak prezentowało się na zlocie  :mrgreen:


1.6 GLE nie za mocne :P

a tak wygląda po zimie  :?



sporo pracy mnie teraz czeka by go doprowadzić do jako takiego stanu, przez całą zimę nic kompletnie przy nim nie robiłem oprócz tankowania i śmigania, autko spisało się wzorowo Dohc nie zawiódł nawet w największe mrozy. Parę rzeczy już kupiłem w nagrodę, ale puki co nie będę zdradzał   :twisted: ciąg dalszy nastąpi.

Dla ciekawych jeszcze, tak wygląda dohc bez czapki   :wink: