Autor Wątek: 1,6 16v ECUMASTER  (Przeczytany 4813 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

1,6 16v ECUMASTER
« dnia: Wrzesień 02, 2008, 13:07:10 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Przymierzam się do zakupu urządzonka do wysterowania mojego nieznośnego motoru. auto jadąc 90 pali tyle samo co 140 non stop :D więc cos tu nie halo dodatkowo łapie czasem czkawkę co wkurza mnie najbardziej bo przy starcie ze swiateł łapie muła by nagle wystrzelić. jak pokazała hamownia raczej nie jest to wina silnika tylko jego nieszczesnego osprzętu.
poszukuje wiec danych by zamontowac urządzonko
1) ilośc zębów na zamachu do PWK (60/2??)
2) napięcie pracy czujnika uchylenia przepustnicy od.... do.....
3) sterowanie cewką napiecie ??

dac osobny map sensor czy wpinać sie we wbudowany w kompie??

przydała by się też rozpiska kabelków w kompie

jak sobie jeszcze coś przypomnę dopiszę
dla pytajacych co to jak to
3 mapy 8x16 + interpolacja,
6 map korekcji 8x1 + interpolacja,
możliwo¶ć modyfikacji pojedynczego sygnału analogowego
4 wej¶cia analogowe,
możliwo¶ć modyfikowania przepływomierza częstotliwo¶ciowego (17Hz-4kHz)
możliwo¶ć modyfikowania zapłonu w samochodach z pojedynczym czujnikiem na wałku rozrz±du
    lub jedna / dwoma cewkami zapłonowymi. W przygotowaniu firmware umożliwiaj±cy modyfikacje zapłonu
    dla sygnałów z wału 60-2
obsługa zaworu steruj±cego doładowaniem turbosprężarki,
obsługa 4 wtryskiwaczy wysokooporowych (praca full group) lub jednego niskooporowego,
możliwo¶ć bezpo¶redniego modyfikowania czasów wtrysku dla systemów full group,
dodatkowe wyj¶cie sterowane parametrycznie (np. pojawia się stan wysoki gdy doładowanie przekroczy
    1 bar w celu zał±czenia wtrysku wody),  
automatyczna konwersja z MAP to MAF z wykorzystanie algorytmu uczenia,
procedura startowa,  
hamownia drogowa,
możliwo¶ć pomiaru czasu otwarcia wtryskiwacza
możliwo¶ć kalibracji dowolnego czujnika analogowego, zięki czemu warto¶ci analogowe mog± być
    wy¶wietlane w ich realnych warto¶ciach (np. sygnał z MAP sensora w barach, sygnał z sondy
    szerokopasmowej jako AFR, etc.),
możliwo¶ć darmowego upgradeu firmware w miarę rozwoju urz±dzenia (np. nowe tryby zapłonu
http://ecumaster.com/det2.html
oraz troche opisów :P
http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=43669&st=0
http://ecumaster.com/download/Digital%20ECU%20Tuner%20II%20-%20Manual.pdf
http://ecumaster.com/download/DET2Troubleshooting.pdf

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 02, 2008, 14:39:22 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
dobre posunięcie TPS raczej bedzie 0-5 V z reszta narazie ci nie pomoge

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 02, 2008, 15:37:12 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
usiłuje zebrac max ilośc danych zanim zabiore się za montowanko :)

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 02, 2008, 15:43:40 pm »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 456
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
a ile takie cos kosztuje?
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 02, 2008, 16:52:30 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
499


schemat elektryczny podłączeń kompa

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 03, 2008, 21:53:19 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Dla ułatwienia masz konkretne piny



Co do zamachu to zebow jest chyba 34, ale nie wiem pod jakim katem sa dziury

Czujnik polozenia przepustnicy dziala w zakresie 0-5V
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 04, 2008, 10:54:22 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Van#1860"
schemat elektryczny podłączeń kompa

Tyle że u nas nie ma czujnika prędkości auta (31) Resztachyba się zgadza.

PS. Ciekawe czy ktoś na roverkach tego nei robił??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 04, 2008, 11:07:12 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
dziury 2 co 180 a zębów wszystkich chyba 54 niech ktos oblooka co ma kolo zamachowe pod reką
na roverkach tematow brak

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 04, 2008, 13:59:29 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
zęby co 10 stopni czyli 34+2
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 04, 2008, 14:12:09 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No to tak jak mowilem. Nie wiem Van skad wytrzasnales taka liczbe.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 07, 2008, 08:44:46 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jakieś wieści z frontu czipowego.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 12, 2008, 23:45:40 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Przeciez podobno osprzet od 1.4 daje rade w 100 % :mrgreen: jak pisałem ze odrazu trzeba robic na orginalnym ecu a nie babrac  sie w pólsrodkach to dostałem bure... Jak juz sie bawisz w Ecu to daj tez odrazu osobne cewki(abimex) i wywal rozdzielacz. Zamiast kombinowac z kołem to moze lepiej dac to od 1.8 na sprzęglo 215mm i zastosowac jakies zmodzone kolo pasowe na wał z nowym czujnikiem ? Zawsze mozesz tez zastosowac gazniki- te zadziałaja na pewno bez problemu  :P
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 13, 2008, 00:02:20 am »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
Cytat: "Elwood#1887"
Przeciez podobno osprzet od 1.4 daje rade w 100 %


a Vanowe wyniki z hamowni to kolega pamieta ??

Cytat: "Elwood#1887"
te zadziałaja na pewno bez problemu


no oczywiscie ze zadzialaja, ale chyba najbardziej na zbiornik paliwa :lol:
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 13, 2008, 17:40:06 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Cytat: "AndrewS#100"
Cytat: "Elwood#1887"
Przeciez podobno osprzet od 1.4 daje rade w 100 %


a Vanowe wyniki z hamowni to kolega pamieta ??


No mi wychodzi 107%  :mrgreen:
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 13, 2008, 20:55:58 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Elwood#1887"
Przeciez podobno osprzet od 1.4 daje rade w 100 % :mrgreen:
w 100% daje radę przy 1,8  :lol:  :lol:  :lol: .

ECUMASTER u Van będzie tak jak podwójne gaźniki u ciebie... Czyli coś więcej wyciśnie z tego co jest.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 13, 2008, 21:03:52 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Z tym ze ten ECU nie bedzie wykorzystany dopoki Van nie zainwestuje w inne walki i reg kolka rozrzadu, ewentualnie dmuchawe.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 15, 2008, 09:54:58 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Senn#1869, i wlasnie dlatego zaczynam od ECU :D choc moze sie okazac ze dokoncze w innej budzie niz polonez :P

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 15, 2008, 13:14:30 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Van#1860"
choc moze sie okazac ze dokoncze w innej budzie niz polonez
DF czy ROVER??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 04, 2008, 18:22:34 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to sonda szerokopasmowa - nie wiem co zamierzasz z nia zrobic ,ale podlaczajac pod sama swinke to mozesz sterowac jedynie dodatkowym wtryskiwaczem paliwa
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

1,6 16v ECUMASTER
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 05, 2008, 07:02:51 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
podpinając pod swinkę bede miał piękny wykres dawka paliwa AFR :) i pozwoli zestroić auto. wąskopasmowa sie do tego nie nadaje. bo jak jest za bogato to też pokazuje ze ubogo już taka jej los