Autor Wątek: SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY  (Przeczytany 54579 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 29, 2008, 12:01:33 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
Moja rada , jak chcecie auto turbo do driftu to szczepcie coś gotowego turbo , uturbienie wychodzi drogo jeśli chce się to zrobić po bożemu , wiem po sobie . Lepiej zaszczepic turbo dohc . Takie moje zdanie

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 29, 2008, 12:06:47 pm »

Inka

  • Gość
turbonez, tak właśnie chcemy zrobić, ale 1,8 turbo roverka jest dość rzadko spotykanym autkiem/silnikiem. Ale jakieś sztuki są.

Póki co staję na głowie by namówić Rudolfa na driftowanie zieloną na najbliższej 3 Rundzie Drift Legal i nie wychodzi mi to... z jednej strony go rozumie.Moje autko w końcu a z drugiej... zna ją na wylot, zna jej zachowania a o szpere mu już długo marudzę (jakieś pół roku albo więcej)

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 29, 2008, 13:09:23 pm »

tomallus1

  • Gość
Kurcze, a widziałem Rudolfa auto, jakieś 2 tygodnie temu w Zabrzu. Taka szkoda.

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 29, 2008, 13:30:08 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
Cytat: "Inka"
turbonezPóki co staję na głowie by namówić Rudolfa na driftowanie zieloną na najbliższej 3 Rundzie Drift Legal i nie wychodzi mi to... z jednej strony go rozumie.Moje autko w końcu a z drugiej... zna ją na wylot, zna jej zachowania a o szpere mu już długo marudzę (jakieś pół roku albo więcej)


no to ja się przyłączam do Ciebie bo szkoda by żeby wypracowane do tej pory punkty przepadły przez takiego pecha  


pozdrawiam

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 29, 2008, 15:03:49 pm »

Offline Łukasz!842!

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 609
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO POLONEZ 2000/TC/MPI
    • http://www.fso.ptk.prv.pl
Szkoda auta, ale bardziej szkoda mi Rudolfa wiem że włożył w te auto sporo pracy i na pewno kasy  :(

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 29, 2008, 16:14:54 pm »

Offline Konrad

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 168
  • Płeć: Mężczyzna
Kolega na tym samochodzie sporo osiągnął i szkoda go rzeczywiście... Najważniejsze życie i zdrowie! Powodzenia dalej!
FSO - trzy literki - miliard emocji :D

Polonez Atu '96 1.6 OHV/1.8 K16    01.2008 - 07.2014
Skoda Felicia '98 1.6 8V                  03.2014 - 08.2015
Mazda 626 '00 2.0 16V                   09.2015 - ?

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 29, 2008, 16:15:55 pm »

Arnold

  • Gość
Ehhh... Ale kto mieli na felgach w miejscu wiedząc, że benzyna wycieka? Ja jak miałem dziurawy bak to nawet nie jeździłem, o iskrę nie trudno.
Co do 1.8 turbo w UK to podobno silniki chodzą w cenach 1.4 w Polsce ;>
Smutne. Ale trzeba przyjąć, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :)

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 29, 2008, 16:47:09 pm »

Grzesiek

  • Gość
o ho to ja idę luknąć do siebie z przewodami  :|

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 29, 2008, 17:12:03 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
na chwile obecną już są metody by napęd poldka lekko znosił 1.8 turbo więc budujcie smiało. nowa buda z zamordowanym motorem droga nie bedzie. wiadomo na wszystko trzeba kasy a sponsor słyszac polonez tylko sie usmiechnie. Ale nie ma co się załamywac tylko przeć do przodu.
Inka, Twój nie jest może i przygotiwany ale to  Rudolf prowadzi :D da rade

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 29, 2008, 17:20:37 pm »

Inka

  • Gość
Dlatego już poprosiłam na gg większą część SŚ by mi pomogli go namówić na start... nawet mój tata powiedział, że mamy zieloną zrobić na druftowóz... to się nazywa wsparcie rodziny :)

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 29, 2008, 17:43:29 pm »

Eddek

  • Gość
To byl zly dzien dla poldoroverow. Rudolfa splonal, a moj spod uszczelki zaczal sikac woda na alternator... Komus jeszcze tego dnia polrodover zeswirowal?

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 29, 2008, 18:09:03 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
MI walił się komp ale to norma bo mam teraz jakiś trefny ECU z 214 starej i albo lata jak szalony na PB albo nie chce palić. Qrwa muszę w końcu znaleźć tą przerwę na SMD bo fabryczne kompy od poldoroverowego 1,4 jakoś gorzej działają.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 29, 2008, 18:52:38 pm »

Arnold

  • Gość
Brać następnego, przemalować na bordo i jazda :)

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 29, 2008, 19:07:24 pm »

e_gregor

  • Gość
No to w takim układzie współczuję :( :( :( Poldki chodzą za grosze. Jak macie silnik to przecież można kupić polda niemal po cenie złomu. Za cenę OC takiego Mercedesa W124 można mieć kolejny driftowóz...

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 29, 2008, 20:05:22 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Arnold#1910,  co ty pieprzysz o jaraniu felg? chlopie skad ty takie informacje bierzesz?

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 29, 2008, 20:07:23 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
a mnie ciekawi jaki wpływ wywarło na silniku takie pieczenie , przecież wszystkie simeringi , cześć uszczelek są gumowe i na logikę należało by motor rozebrać przed dalszym upalaniem

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 29, 2008, 20:41:10 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Cytat: "Arnold#1910"
Co do 1.8 turbo w UK to podobno silniki chodzą w cenach 1.4 w Polsce ;>


Arnold chyba sobie jaja robisz :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 29, 2008, 20:42:39 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
też się właśnie Arnold zastanawiam - ani Rudy ani Inka nie napisali, że auto było już bez kapci., więc nie pisz tak kategorycznie
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 29, 2008, 20:44:46 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Jedyne co mozna sprawdzic to stan uszczelniaczy na walkach i ewentualnie od strony zamachu na wale korbowym, ale to i tak wizualnie sie nie oceni jak silnik nie zacznie pracowac. W razie co to nastepny kosztuje jakies pincet zeta :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 29, 2008, 21:19:42 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jak się nie będzie nadawał na nic TFUTFU to warto go rozebrać w celach autopsyjnych i oszacować stan wyeksploatowania elementów. Będzie też jeszcze jeden plus. Silnik rozłożony na surowce wtórne jest więcej wart na skupie więc powinno z powodzeniem starczyć na kolejne 1,4 ew. na część 1,6 czy 1,8.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.