a JA twierdze ,ze to slaby parownik - ale co JA tam wiem o gazie i instalacjach do zasilania nim silnikow :mrgreen:
co z tego ,ze poprzednio palil 14l - teraz masz nowy parownik ,inny model parownika i teraz moze palic mniej ,wiecej lub tyle samo ,
trafiles w najgorasza opcje :lol: ,
na postoju to sobie mozesz ustawic wolne obroty i nic wiecej ,
zeby ustawic instalacje ,to trzeba miec podglad w czasie jazdy (albo postawic autona hamownie podwoziowa) ,
poedejzewam ,ze masz teraz za bogato ,a wiec jezeli gazownik ustawil ci dobrze wolne obroty to poprostu wkrec srube na wezu o 1 obrot na poczatek i sprawdz jak auto jezdzi ,a pozniej ile pali ,
UAWAGA !
zrobilo sie cieplej ,wiec i tak spalanie spadnie ,a wiec trzeba wziac poprawke przy sprawdzaniu na pogode
nie iwem po co wywalac krokowaca i zastepowac go sruba jezeli uklad jest sprawny,
czasami mozan zalozyc srube jak padnie sterownik ,a nie ma sie kasy/ zaluje sie na nowy sterownik lub krokowca