Autor Wątek: Roverek gaśnie  (Przeczytany 9811 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 13, 2009, 21:42:07 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
Cytat: "Arnold#1910"
a to na 100% pasuje?


no z fotki to wyglada ze bedzie ok

Cytat: "Arnold#1910"
Sprawdzał ktoś w praktyce? J


zawsze mozesz byc ten pierwszy :-)

a BTW firma EPC tak srednio mi sie podoba, bo kiedys padl nam palec rozdzielacza tej firmy po 50 km
trzebaby Tomiego wlasciciela zapytac
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 14, 2009, 01:21:39 am »

Arnold

  • Gość
Cytat: "Senn#1869"
Na dokładke do CPWK dodam ze chopki z obrotomierzem powoduje również slabe napięcie akumulatora.
No jest to jakiś trop, ale tak jak wspomniałem w pierwszym poście w momencie jak obrotek spada do 0, silnik przestaje ciągnąć, ale nie gaśnie - tak jakbym puścił pedał. Gaśnie dopiero po ok. 5-10 sekundach. Jeżdżę najczęściej te same trasy i to się dzieje zawsze idealnie w tym samym miejscu :) Już mam tam pobocze wyrobione :mrgreen:

mlodyolek, moim zdaniem to się tylko tak wydaje... Zacznie się od nowa w najmniej spodziewanym momencie :)

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 14, 2009, 07:38:04 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No w sumie zapomnialem dodac ze jak jest za malo paliwka to tez obrotek glupieje przy dodawaniu gazu, choc ja to zauwazylem tylko na LPG.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 14, 2009, 13:35:45 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2970
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
miejmy nadzieje ze to juz nie wroci. jak narazie 1/2 zbiornika i roverek cudnie smiga :wink:  jestem bardzo very happy ze SWAP-u.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 21, 2009, 12:52:22 pm »

Arnold

  • Gość
Nie mogę się do tego badziewia dobrać :) Tam jakaś dziwna śruba jest. 7 za duża, 6 za mała. 1/4" też za mała. Jakie macie na to sposoby?

Gaśnie zawsze jak jest nagrzany. Łapie 90 stopni i zaczyna prychać i przerywać a potem gaśnie. Pomyślałem, że może ma to jakiś związek ze ssaniem, może nie wyłącza ssania i go przelewa czy co, odłączyłem ssanie (czujnik temperatury) i bez różnicy. Wracając do domu obrotomierz spadł do 0, silnik przestał ciągnąć ale nie zgasł, ujechałem tak spokojnie z 500 metrów bo było z górki, na chwilę załapał, obrotomierz złapał obroty, potem znowu spadł do 0 a silnik nie zgasł, znowu ujechałem tak spokojnie ze 100 m i dopiero zgasł. Po ok. 2 minutach odpalił. Wcześniej przez 15 minut nie chciał :/ Przy odpalaniu nie prycha, nie załapuje ani nic. A 5 sekund później potrafi zapalić jakby nigdy nic.

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 21, 2009, 18:27:57 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
PWK jak nic ,

jaki dziwny klucz ,nasadowa 7, albo 8, plus przedluzka, plus grzechotka
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 21, 2009, 23:29:56 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Arnold kup porzadne klucze a nie z TESCO :) Potem mowia ze Rover ma dziwne sruby :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 22, 2009, 00:07:54 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Senn#1869"
Potem mowia ze Rover ma dziwne sruby
A nie ma ?
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 22, 2009, 08:01:55 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Przyklad prosze
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 22, 2009, 13:32:48 pm »

marcij

  • Gość
rzykladem jest docisk sprzegla. Kto uzywa takich srub w takim miejscu.

A PWK to jest klasyczna 7. Fakt jednak , ze mi sie nie udalo tego odkrecic kluczem nasadkowym na wyjetym silniku. Trzeba chyba miec bardzo mala grzechotke , bo z duza podchodzi sie na srube pod katem.No i wczesniej jeszcze probowalem naiwnie kluczem plaski , przez co srube lekko podniszczylem. Tym niemniej odkrecanie tego na silniku z samochodzie napewno lekkie nie jest.

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 22, 2009, 15:54:54 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
Cytat: "marcij"
rzykladem jest docisk sprzegla. Kto uzywa takich srub w takim miejscu.


w sumie to samo mozna napisac o srubach glowicy, sa tego samego typu, tylko większe
sa jeszcze  5,5 w alternatorze, a to akurat pomysl wloski MM :mrgreen:
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 22, 2009, 22:03:54 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2970
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
tak zeby nie zasmiecac to mam takie pytanie. co moze byc przyczyna podczas zmiany biegu np jak wrzucam z 2 na 3 przy od 3000 do 5000 tysiecy rpm to szarpie. szarpnie ze 3 4 razy a potem ciagnie jak zly.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 22, 2009, 22:28:00 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Torxy sa stosowane tam gdzie jest potrzebna wytrzymalosc na duzy moment obrotowy przy stosunkowo malych kluczach. Taki jest powod zastosowania tych srub.

mlodyolek, ale szarpie w momencie wysprzeglenia??
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 22, 2009, 23:35:41 pm »

Arnold

  • Gość
O ile pamiętam to zarówno Van i Barnii uprzedzali mnie, że ta śruba może nie być "normalna", więc nie wiem o co tu biega :) Ponawiam pytanie jakie macie sprawdzone sposoby, bo kolektora wyjmować mi się nie chce. A klucze mam porządne :)

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 23, 2009, 14:00:52 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
W kwestii TORXów dorzucę swoje 3 gr :D

Głowica w fordzie (moje 2.0) jest przykręcana na TORXy rozmiar 55.

Moment dokręcania to około 120-140 Nm. Śruby można z powodzeniem używać wielokrotnie. Nigdy nie spotkałem się z wystrzałem uszczelki w pinto (żeliwny blok i głowica) a motor skręcany na TORXy :wink:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 23, 2009, 17:33:25 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Bezczelny to Ty jestes i sie gubisz w zeznaniach. To ty przywolujesz twardosc i wytrzymalosc na rozciaganie. Ja ani razu o tym nie wspomnialem mechaniku.
Co do powierzchni styku to pokaz i policz mi w ktorym miejscu klucz cisnie na leb, a w ktorym sie od niego odsuwa w szesciokacie. Poza tym torxy z reguly maja leb dluzszy.

Jak ladnie poprosisz to sie zmusze i Ci podam wartosci dla poszczegolnych klas. Na razie na to nie zasluzyles.

Cytuj (zaznaczone)

Wytrzymałość na rozciąganie
Twardość
Twardość powierzchni
Granica plastyczności
Umowna granica plastyczności


Ktory z tych parametrow Ci nie odpowiada?

No i na koniec gdzie zarzucilem Ci niewiedze :) Nerwy Ci nie sprzyjaja wiec sie opanuj bo egzaminy polozysz. Szczegolnie te zwiazane z mechanika.

[ Dodano: 2009-01-23, 17:53 ]
Aha, Van nie kasuj postow. Ewentualnie mozna je wydzielic do innego watku na temat dyskusji szesciokat czy torx.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 23, 2009, 20:18:22 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2970
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Cytat: "Senn#1869"
mlodyolek, ale szarpie w momencie wysprzeglenia??

no jak juz puszcze sprzeglo i dodaje gazu to szarpie jak nie wiem co mimo ze pol zbiornika wahy. dzis zauwazylem ze szarpanie wystepuje tez miedzy 2000 a 2500  :roll:
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 23, 2009, 22:47:20 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
mlodyolek, a bak to Ty wymieniales??
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 23, 2009, 23:09:46 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Senn#1869,
pisze o twardosci ,bo to ty ja wypisales ,a JA chcialem tylko powiadomic ,ze w oznaczeniach srub nie ma twardosci ,bo ona ma malo wspolnego z modulem Younga ,czyli z oznaczeniem na srubach - wiec gdzie mam sie mylic ?

co do parametrow to napisales 5 nazw ,a 3 pojcia  :P

styk na powierzchniach 6-kata smialo mozna przyjac na 1/3 kazdej scianki ,a w torxie to 2/3 co drugiej scianki (jak sie ktos uprze to 3/4 - nie bede oponowal) - no i widac gdzie jest wieksza powierzchnia styku  :mrgreen:

Van#1860,
tak ,praktyka ,czyli JA vs. teoria o madrym projektancie ,ktory to zastosowal ,bo ...
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Roverek gaśnie
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 23, 2009, 23:15:17 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2970
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Senn#1869, bak jest na duza pompe i pompa zalozona jest taka ktora daje rzekomo 4 bary
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)