Czyli rozumiem ze mam podlaczyc to tak w instalacje auta(interesuje mnie podlaczenie od strony silnika)
I rzad
1)Niebieski z czarnym paskiem niewykorzystane
2)Niebieski z czerwonym paskiem niewykorzystane
3)Brazowy z jasnofioletowym(gruby)
II rzad
4)Bialy z brazowym paskiem -kontrolka oleju
5)Brazowy z zoltym paskiem- lampka braku ladowania
III rzad
6)Bialy z fioletowym paskiem(gruby) +12V na pompa paliwa z wylacznika bezwladnosciowego
7)Bialy z czarnym paskiem- minus do obrotomierza i cewki zaplonowej
8)Bialy +12V po zaplonie(stacyjce)
Dodatkowo gruby brazowy z 2 pinowej wtyczki(ladowanie aku) na + instalacji elektrycznej
Cewka zaplonowa -z jednej strony +12 po stacyjce a z drugiej pin 7 czyli bialy z brozowym
Czujnik temperatury osobnym przewodem bezposrednio na czujnik
Czyli Check Engine sie nie podpina w roverku ?
W plusie w centralce elektrycznej jest dodatkowy przekaznik w skrzynce bezpiecznikow od pompy - czy w roverku jest wykorzystany czy sygnal na pompe idzie bezposrednio z zestawu przekaznikow ? - troche to glupota dublowac przekaznik ale kto wie co tam w fso wymyslili
a jaj mam "głupie" pytanie. gdzie szukać tego złącza?
mam problem z zasilaniem pompy paliwa z komputera idzie prąd do wyłącznika bezwładnościowego, dalej też wychodzi a potem kabel chowa się w przegrodzie a do bezpiecznika już nie dochodzi. najciekawsze jest to że według schematu zmienia się kolor kabli po przejściu przez to złącze i przypuszczam że to właśnie tam ginie mi prąd.
A nie masz odcinki pompy na LPG jakims przyciskiem ?