Autor Wątek: Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE  (Przeczytany 32570 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #140 dnia: Czerwiec 24, 2010, 16:35:31 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytuj (zaznaczone)
13s do 100 na długim moście (3,91) to dobry wynik?


Tak tak Maxiu, bardzo dobry, już go nie poprawiaj bo ukręcisz ten most, albo skrzynię zmielisz :P
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #141 dnia: Czerwiec 24, 2010, 21:55:33 pm »

polofix

  • Gość
jesli nie zmieniles mostu [dyfra] to ci zawyza osiagi.jesli nie dales na to 13 sekund poprawki tzn ze jest jeszcze wiecej.

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #142 dnia: Czerwiec 24, 2010, 22:42:42 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Cytat: "polofix"
esli nie zmieniles mostu [dyfra] to ci zawyza osiagi.
nie prawda bo kolega zmienil ten slimak predkosciomierza. I wskazania sa wiarygodne :)

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #143 dnia: Czerwiec 24, 2010, 22:59:34 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
Cytat: "Leonek1321"
wiec moze lepiej pomyśl o ktrótszym moście ?

Wiec może lepiej nie.... mojego kochanego wąskiego, nie wyjącego nie zamienię.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #144 dnia: Czerwiec 24, 2010, 23:01:48 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Maxiu#1935, jeżeli faktycznie most jest w tak dobrym stanie i takie osiągi Cie satysfakcjonują to nie mam wiecej nic do powiedzenia  :wink:
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #145 dnia: Czerwiec 24, 2010, 23:38:31 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
Mam takie pytanie.... jest sobie krzyżak wału napędowego, po jego rozłożeniu (wybiciu) "miseczek" łożysk igiełkowych, patrzymy na łożysko no i widzimy w koło ułożone wałeczki i na "dnie" tej miseczki znajduje się taka plastikowa wkładka, do czego ona służy? Czy jej brak powoduje nie poprawną prace krzyżaka, wału?
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #146 dnia: Czerwiec 24, 2010, 23:47:49 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Chyba raczej przy krawędzi ?? Jeśli tak to jest to uszczelnienie. Jazda bez tego = szybkie zatarcie krzyżaka.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #147 dnia: Czerwiec 25, 2010, 00:52:34 am »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
Bocian_s#313, nie nie  :mrgreen: chodzi o to co spoczywa na dnie tej miseczki. Uszczelnienie mamy u "góry". Prawdopodobnie będe miał jutro zdjęcia to będzie widać o co mi chodzi.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #148 dnia: Czerwiec 25, 2010, 07:57:10 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
No to z drigej strony to juz tylko smar  :lol: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #149 dnia: Czerwiec 30, 2010, 17:45:38 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Moze jest caly czas lekko uchylona i komp nie dostaje informacji ze sie cofa do zera. Wtedy nie bedzie resetu.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #150 dnia: Czerwiec 30, 2010, 23:15:25 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
a jak np. wezmę tps i trzymając go w rękach 5 razy uchylę do końca to powinien się odezwać krokowy?

[ Dodano: 07 Lip 2010 22:22 ]
Wał już nie bije.... Skończyło się wyważeniem wału i wymianą krzyżaka z powodu jego uszkodzenia (brak tej teflonowej wkładki na dnie miseczki łożyska).
hmmm.... wszystko wydaję się być ok z wyjątkiem:
a. dalej nie mam resetu przepustnicy
b. bardzo ciężko chodzi sprzęgło... linka nowa, nasmarowana, dobrze poprowadzona.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #151 dnia: Lipiec 07, 2010, 22:50:09 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Cytat: "Maxiu#1935"
a. dalej nie mam resetu przepustnicy
mialem to samo ale z mojego błedu. Puscilem ten miedziany waz do parownika obok wtyczki od czujnika polozenia przepustnicy. I mi rozje... chyba wtyczke bo jak ja wezme do gory to dziala a jak nie to czasem działa czasem nie. I przez to chyba tez mi tak plewi i na gazie i benzynie, i nie trzyma obrotów na ciepłym. Pewnie komp nie dostaje informacji :/

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #152 dnia: Lipiec 08, 2010, 11:44:38 am »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
nie mam martwych pinów....wszystkie przewody są sprawne i przewodzą.

[ Dodano: 11 Lis 2010 13:53 ]
Nareszcie w moim roverku pojawił się reset przepustnicy.... Okazało się, że winny był komputer... Jest uszkodzony. Dodatkowo stwierdziliśmy z Wojtasem, że nie każdy komputer współpracuje z daną przepustnicą (tps albo krokowy).
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #153 dnia: Listopad 11, 2010, 19:17:54 pm »

Offline Wojt@s

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 749
no więc nie każdy TPS działa z każdym kompem... szczegóły podam jutro jak bede trochę ogarnięty bo właśnie skończyłem wymieniać most Rafałowi...
1.4 K16
1.6 K16
1.6 OHV
1.6 T  in progress...