Autor Wątek: Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE  (Przeczytany 32290 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #120 dnia: Maj 24, 2010, 15:31:08 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
wew 10mm
zew 14m
 głebokość minimum 10mm

HK1010 ??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #121 dnia: Maj 24, 2010, 16:04:04 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
Bocian_s#313, może być hk1012? Jest głębsze 2 mm, akurat tylko takie maja w hurtowni.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #122 dnia: Maj 24, 2010, 18:13:11 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Tak. Takie mam u siebie w aucie. Z resztą nie tylko ja ;).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #123 dnia: Czerwiec 02, 2010, 17:43:02 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
Stabilizator i środkowy drążek już zamontowane  :mrgreen:
Zabrałem się jeszcze za zawieszenie, bo ewidentnie tuleje wachacza dolnego były tak wyje...., że hej, no to po 185 tys. i 18 latach wymieniłem 2 tulejki :mrgreen:  i pozakładałem nowe osłonki gumowe na końcówki drążków. Prz okazji poszukałem rdzy..... no i znalazłem koło lewarka  :evil: od str. pasażera mała dziurka już, reszta podłogi elegancka, jedynie takie drobne naloty jak na zdj. i koło przekładni kierowniczej też takie naloty, ale bardziej rozległe. Całą podłogę, po oczyszczeniu odmalowałem bitexem, bo fabryczna konserwacja już się zmywa powoli. Wachacze i elementy zawieszenia obczyszczone pomalowane podkładem i bitexem :mrgreen: Jeszcze muszę czegoś napuścić do podłużnic.
Żeby założyć stabilizator od poldoroverka do wąskiego zawiasu trzeba wygiąć łączniki tak jak na zdjęciu i dogiąć sam stabilizator, żeby zmniejszyć rozstaw uszu (u mnie z 1020 do 967 mm), wbrew pozorom tak dopasowany stabilizator wcale nie jest jakoś bardzo napięty w porównaniu z oryginałem, więc powinno być wszystko ok :mrgreen:





FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #124 dnia: Czerwiec 03, 2010, 11:30:17 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Czyli do Czerniewic K16 usiądzie ma się rozumieć  :wink:  8)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #125 dnia: Czerwiec 03, 2010, 12:24:37 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
Jeżeli wszytko będzie szło jak potrzeba i nie będzie nie zaplanowanych akcji to po koniec czerwca już będzie ostro śmigać  :mrgreen:

[ Dodano: 11 Cze 2010 23:37 ]
4 h pracy, głównie mojego Ojca i dziś moja belka przeszła transformacje  :mrgreen: Jest już gotowa do pomalowania i założenia. Zostały odcięte oryginalne łapy i dospawane łapy zrobione na wzór fabrycznych (z profila 60x30x3). Łapy są troszeczkę "utopione" tzn. obniżone z racji tego, że belka poldorovera ma inny kształt i wspawanie łap roverkowych do starej belki powoduje podwyższenie silnika. No to zobaczymy co z tego będzie jak usiądzie silnik :twisted:  Mam cichą nadzieję, że się nawet maska zamknie bez obracania pzrepustnicy :mrgreen:

Następnym razem zapodam więcej fotek

Kto mi napisze co jest od czego? Mowa oczywiście o wielozaworze.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #126 dnia: Czerwiec 12, 2010, 10:20:49 am »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
No pewnie, że się zamknie, ale trzeba przepustnice obrócić, a chodzi o to, żeby się zamknęła bez obracania.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #127 dnia: Czerwiec 12, 2010, 14:10:12 pm »

Barnii

  • Gość
Cytat: "Maxiu#1935"
No pewnie, że się zamknie, ale trzeba przepustnice obrócić, a chodzi o to, żeby się zamknęła bez obracania.


Nic nie trzeba obracać... Wkładałem już roverka do 2 borków, nigdy przepustnicy nie obracałem a maski zawsze się zamykają...

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #128 dnia: Czerwiec 12, 2010, 15:35:54 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Cytat: "Maxiu#1935"
Kto mi napisze co jest od czego? Mowa oczywiście o wielozaworze.


1 - to chyba jakiś zawór bezpieczeństwa jak jest za duże ciśnienie to wywala gaz z butli.

2 - nie mam pojęcia.


Z ostatniej chwili K16 już siedzi pod maska.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #129 dnia: Czerwiec 12, 2010, 15:48:49 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
Cytat: "Barnii"
Cytat: "Maxiu#1935"
No pewnie, że się zamknie, ale trzeba przepustnice obrócić, a chodzi o to, żeby się zamknęła bez obracania.


Nic nie trzeba obracać... Wkładałem już roverka do 2 borków, nigdy przepustnicy nie obracałem a maski zawsze się zamykają...

Ilu swapowiczów tyle wersji...  :mrgreen: ale to już nie ważne, moje k16 siedzi pod maską  :twisted:
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #130 dnia: Czerwiec 12, 2010, 19:25:14 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Gratulejszon :mrgreen:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #131 dnia: Czerwiec 22, 2010, 23:34:58 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
Dzisiaj pierwsze 60 km :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=u_Iv7K4Wd5Y
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #132 dnia: Czerwiec 23, 2010, 12:39:29 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Maxiu#1935, ja Cię proszę, nie roztrzaskaj się na jakimś drzewie  8)  hmm.. :>
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #133 dnia: Czerwiec 23, 2010, 18:57:30 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Cytuj (zaznaczone)
Maxiu#1935, ja Cię proszę, nie roztrzaskaj się na jakimś drzewie 8) hmm.. :>


Ty wariacie.... Chyba będzie ci trzeba jakiś ogranicznik założyć.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #134 dnia: Czerwiec 23, 2010, 22:50:21 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
na samej przepustnicy takie odejcie :D super :) zaloz ten dolot w końcu :D

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #135 dnia: Czerwiec 23, 2010, 22:50:55 pm »

e1mo

  • Gość
co do ogranicznika, to polecam cegłę :) Byle tylko POD padeł gazu, a nie NA pedał gazu :D

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #136 dnia: Czerwiec 24, 2010, 08:28:49 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Bogdan611"
Czy ktoś próbował do Rovera dostosować skrzynie piątkę starego typu,z tabeli patrze że ma najkrótszą 2,3 i 5 i minimalnie dłużą od roverowej jedynkę
Tak samo ma N9 z forda sierry  :mrgreen: . I da się to spasować z roverem bez większego problemu  :mrgreen:  :mrgreen: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #137 dnia: Czerwiec 24, 2010, 11:48:29 am »

polofix

  • Gość
a kolega zmienial most na most od podorovera?

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #138 dnia: Czerwiec 24, 2010, 14:07:48 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
Cytat: "polofix"
a kolega zmienial most na most od podorovera?
nie
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

Rover - K16 zamiast OHV, Caro MR91 GLE
« Odpowiedź #139 dnia: Czerwiec 24, 2010, 15:46:05 pm »

Offline Bogdan611

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Polonez Caro 1.6 GLi 96'
Własnie coś mi nie pasowało,tez pomyślałem o moście.........bez obrazy ale na Roverka to tak średnio szedł, spytam się jak się,czy 3.9 będzie już się sprawdzać przy 1.6 16V?
Poloneza chwalić nie trzeba,bo by to było jak wlewanie wody do morza.
OSTERZEGAM PRZED ZLODZIEJSKIMI PRAKYTKAMI T-MOBILE
Pożyczki bez Bik-u,teren Częstochowy zapraszam 797-603-075 lub PW