za mala sruba na 300Nm, zreszta takie wartosci sa irracjonalne pod wzgledem mozliwosci warsztatowych (dokrecenia i odkrecenia),
ja dokrecilem na 190Nm i trzyma sie, ale auto bardzo malo jezdzi, wiec nie wiem jaka jest skutecznosc,
sek w tym, czy twoja sruba poluzowala sie, czy nie,
jezeli kolko obracalo sie mimo dokreconej sruby, to nic nie da dokrecenie sruby i na 500Nm, bo jest luz miedzy nim ,a pasowym,
inna sprawa, ze gwint jest prawy, wiec kolo pasowe stawia opor w kierunku odkrecenia sruby, czyli niekorzystnie,
najkorzystniejsza metoda klinowania kola jest .. klin,
wlasnorecznie znacznie ltwiej jest wykonac prawie tak samo skuteczny kolek - wejscie w wal juz nawet na 3mm skutecznie ustali kolo rozrzadu na swoim miejscu,
napawanie tego wyzlobienia nie ma sensu, roboty sporo z uzyskaniem ksztaltu, a skoro jest tendencja do wybijania to pomoze na chwile