Do licznika idzie oryginalna linka prędkościomierza opla, wchodzi do końca bez problemu. Było trzeba ją tylko taśmą izolacyjną pooblepiać by się trzymało
Tak tylko czy licznik nie bedzie przeklamywal?
Nie będzie bo podaje obroty wału jak fso. Więc myślę że nie będzie.
A jak będzie... to na podstawie gps zrobi się odpowiednią tarcze zegarów
[ Dodano: 26 Paź 2009 13:10 ]W piątek jadę na szrot wyciąć kawałek tunelu z innego poloneza i w weekend obspawanko nowego tunela i można dalej prace kontynuuować.
Znowu napawam się optymizmem.
[ Dodano: 27 Paź 2009 22:14 ]Postanowiłem że już teraz jak wszystko to wszystko weźmiemy się za wstawianie mostu od volvo. Powodem jest oszczędność, wiem głupio brzmi ale gdy zrobią mi wał do mostu poloneza, i później zmienię na volvo to na nowo wał będą musieli dopasowywać a po co dwa razy tracić na to samo?
[ Dodano: 28 Paź 2009 17:41 ]Dzwoniłem do gościa co jest najbliżej mnie o most z volvo 240.
Przez telefon powiedział że most jest cichy bo na kołach przyjechał.
Pochodzi on z volvo z 2.3D. Jutro będę dzwonił poda mi info o nr na moscie (sprawdze przelozenie) oraz czy to wersja z tarczami z tyłu.
Dodatkowo pogrzebałem w necie i wyszukałem info o podłaczeniu wiązki (poprawnie) silnikowej. Plus po stacyjce powinien iść do kompa na pin 27, a check engine sygnał pochodzi z pinu 22. Te info na pewno przydadzą się pablo.