Autor Wątek: Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+  (Przeczytany 110883 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #360 dnia: Sierpień 30, 2010, 21:20:09 pm »

Offline JanekZuk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez truck+ 1.9 GLD
Gotowego projektu z omegą pod maską chyba się nie doczekamy chyba że nowy właściciel http://otomoto.pl/polonez-caro-silnik-2-0i-115-km-C14885513.html

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #361 dnia: Sierpień 30, 2010, 21:29:43 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Cytat: "JanekZuk"
Gotowego projektu z omegą pod maską chyba się nie doczekamy chyba że nowy właściciel http://otomoto.pl/polonez-caro-silnik-2-0i-115-km-C14885513.html

Gdybyś czytał uważnie forum.

Cytat: "Gandziorz"
Cytat: "danieldeni20"
http://otomoto.pl/polonez-caro-silnik-2-0i-115-km-C14885513.html Czy to nie kogos od nas?? Polonez do dokończenia z silnikiem 2.0 Omegi

Polonez mój, ale ja go nie wystawiłem  :mrgreen:
Kuzyn się lekko wkurza że już prawie rok u niego stoi i go wystawił.

Telefon w ogłoszeniu też nie mój ;)

W sobotę podwiesiłem wydech, zacząłem modzić wał.


W sobotę podwiesiłem część zrobionego wydechu. Zacząłem modzić przy wale i wykonamy go sami.

Odpaliłem gnoja, układ dolotowy skończony w 100%, szczelniutki że aż miło popatrzeć ;)

Co jeszcze, hmnn irytuje mnie praca silnika bez sondy lambdy. Po podłączeniu silnik pracuje w 101% normalnie, po odłączeniu jakoś "nie swojo" (po odpuszczeniu gazu, strasznie strzela normalnie kałasznikov się chowa!, przy dodawaniu gazu ma taką zawiechę "wchodzić czy nie?").

Muszę kupić linkę sprzęgła od PN Rover podobno część regulacji jest dłuższa niż PN Gli.
Możecie mi napisać o ile jest dłuższa część która służy do regulacji naciągu?

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #362 dnia: Sierpień 30, 2010, 21:49:46 pm »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
gandziorz kupiłem linke od rovera i wcale nie jest dłuższa, myslałem że na forum są pewne informacje... Linke mam z omegi i trzeba było tylko tutaj gdzie linka w bude wchodzi zrobic dystans bo była za długa. i pedał z mocowaniem przerobić
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #363 dnia: Sierpień 30, 2010, 22:03:36 pm »

beattraxseba

  • Gość
widzę że postępy duże :D
ja dzisiaj polepiłem trochę wydechu tak aby sonda działała, zrobiłem dolot, przeżuciłem instalacją i akumulator na stała, oryginalne miejsce i porządny teścik zrobiłem :D
gumy smaży aż miło :D
jutro postaram się wykminić coś z licznikiem bo dziko tak bez ;D
jutro zamawiam materiały na resztą wydechu... jednak poszedłem w stronę 60 milimetrowej rurki :D
jak zkminię coś co robi filmy a nie telefon to jakąś próbę nagram ;)

Pablo 92, ja nie miałem problemu z linką bo u mnie sprzęgło na hydraulice :D
tyko z prędkościomierzem lipa bo elektryk :(

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #364 dnia: Sierpień 30, 2010, 22:10:30 pm »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
to zakładaj slimak i tyle. Mi pozostało tylko aku przeniesc do bagażnika i bedzie swap ukończony. cała reszta juz działa
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #365 dnia: Sierpień 30, 2010, 22:46:05 pm »

beattraxseba

  • Gość
z tym ślimakiem to muszę się rozejrzeć czy da radę...
mój też praktycznie na wyjściu bo tylko tylko 2/3 wydechu do zrobienia :D

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #366 dnia: Sierpień 30, 2010, 22:52:32 pm »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
ja niesiety dolotu nie zrobie jak aku nie bedzie przeniesione
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #367 dnia: Sierpień 31, 2010, 00:58:56 am »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
Najwięcej do gadania we wszystkich tematach mają ci, których tuning kończy się na malowaniu lusterek.
Powodzenia w dokańczaniu swapów, hołk

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #368 dnia: Sierpień 31, 2010, 08:21:23 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "beattraxseba"
tyko z prędkościomierzem lipa bo elektryk
Cytat: "Pablo 92"
to zakładaj slimak

Albo elektronik z saxo. Ja mam takowy i jakoś daje radę :d. Po szczegóły zapraszam gdzieś w czeluści forum. Było dość sporo opisane wraz ze zdjęciami.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #369 dnia: Sierpień 31, 2010, 13:21:52 pm »

beattraxseba

  • Gość
myślę jeszcze nad tym żeby sam zegar ze skalą z omegi założyć w miejsce licznika i obrotomierza w desce z PN :D
obrotomierz i tak będę zewnętrzny zakładał więc bez problemu...
kable tylko przedłużę bo mam wiązkę z anglika i kostka z prawej nad schowkiem jest :D
ale z drugiej strony to dobrze bo skrzynka bezpieczników i przekaźników oraz gniazdo do diagnostyki z omegi wyszły pod deską, nad nogami pasażera:D nie trzeba nic rozbierać żeby się dostać :D

[ Dodano: 31 Sie 2010 22:05 ]
dzisiaj podłączyłem dolot LPG :D
muszę tylko jeszcze podpiąć instalacją do prądu i git :D
pośmigałem trochę na mokrych, betonowych płytach i nawet nieźle daje sobie radę ten dyfer :D (do czasu ;P )
jutro idę do szkoły więc do końca tygodnia stop z pracami... a jutro powinien dotrzeć tłumik i rura...
zrobiłem parę fotek dolotu zanim włożyłem mikser ale już mi się nie chce zmniejszać formatu więc jutro dorzucę :D

[ Dodano: 01 Wrz 2010 21:25 ]
dorzuciłem kilka fotek głównie komory silnika i mojej "stacyjki" :D jeżeli można to tak nazwać ;D

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #370 dnia: Wrzesień 01, 2010, 21:55:09 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Cytat: "beattraxseba"
myślę jeszcze nad tym żeby sam zegar ze skalą z omegi założyć w miejsce licznika i obrotomierza w desce z PN :D
obrotomierz i tak będę zewnętrzny zakładał więc bez problemu...
kable tylko przedłużę bo mam wiązkę z anglika i kostka z prawej nad schowkiem jest :D
ale z drugiej strony to dobrze bo skrzynka bezpieczników i przekaźników oraz gniazdo do diagnostyki z omegi wyszły pod deską, nad nogami pasażera:D nie trzeba nic rozbierać żeby się dostać :D

[ Dodano: 31 Sie 2010 22:05 ]
dzisiaj podłączyłem dolot LPG :D
muszę tylko jeszcze podpiąć instalacją do prądu i git :D
pośmigałem trochę na mokrych, betonowych płytach i nawet nieźle daje sobie radę ten dyfer :D (do czasu ;P )
jutro idę do szkoły więc do końca tygodnia stop z pracami... a jutro powinien dotrzeć tłumik i rura...
zrobiłem parę fotek dolotu zanim włożyłem mikser ale już mi się nie chce zmniejszać formatu więc jutro dorzucę :D

[ Dodano: 01 Wrz 2010 21:25 ]
dorzuciłem kilka fotek głównie komory silnika i mojej "stacyjki" :D jeżeli można to tak nazwać ;D

Filtrem to żeś ostro pojechał...
Co do el-pi-ź-dzi? Po co ci to :D

Zamiast dorabiać trzeci krzyżak koło skrzyni lepiej było odpowiednio wyprofilować uchwyt skrzyni by uzyskać poziom. Zobacz sobie jak mój uchwyt jest powyginany aby był poziom.

Pablo
pokaż foty przeróbki linki sprzęgła od omy.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #371 dnia: Wrzesień 01, 2010, 22:31:45 pm »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
jutro zrobie fotki i podeśle bo fura na warsztacie stoi ;) beattraxseba, LPG.... nie skomentuje
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #372 dnia: Wrzesień 01, 2010, 22:47:02 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "beattraxseba"
kable tylko przedłużę bo mam wiązkę z anglika i kostka z prawej nad schowkiem jest :D
ale z drugiej strony to dobrze bo skrzynka bezpieczników i przekaźników oraz gniazdo do diagnostyki z omegi wyszły pod deską, nad nogami pasażera:D nie trzeba nic rozbierać żeby się dostać :D

Nie lepiej wycofac odpowiednie kable z komory silnika(+ po stacyjce, czujnik temp, obrotomierz, cisnienie oleju) i puscic razem z wiazka pod deska w strone pasazera ? Spokojnie siegna do schowka zeby podpiac to z instalacja omy, podobnie wycofac z drugiej strony kabel od braku ladowania i rozrusznika ? Lepiej tak niz kable w pajaku ciagniete przez cala komore silnika  :wink:
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #373 dnia: Wrzesień 02, 2010, 18:49:35 pm »

beattraxseba

  • Gość
1. filtr jest z Lublinka tylko po to żeby sprawdzić jak to lata, pozatym taki miałem na półce akurat... jasne że w to miejsce stożek trafi :D

2. co do LPG... poldkiem będę śmigał na codzień a PB coraz droższe... jak trzeba będzie mocy to przerzutka z LPG na PB i jedziemy ;D

Elwood#1887, po co miałem kombinować z kablami jak można było prościej i szybciej... kontrolka ładowania i ciśnienia oleju są wpięte pod oryginalną instalację,
wskaźnik temperatury także standard bo w kolektorek w głowicy wstawiłem czujnik z PN.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #374 dnia: Wrzesień 02, 2010, 23:48:31 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Cytat: "beattraxseba"
1. filtr jest z Lublinka tylko po to żeby sprawdzić jak to lata, pozatym taki miałem na półce akurat... jasne że w to miejsce stożek trafi :D

2. co do LPG... poldkiem będę śmigał na codzień a PB coraz droższe... jak trzeba będzie mocy to przerzutka z LPG na PB i jedziemy ;D

Elwood#1887, po co miałem kombinować z kablami jak można było prościej i szybciej... kontrolka ładowania i ciśnienia oleju są wpięte pod oryginalną instalację,
wskaźnik temperatury także standard bo w kolektorek w głowicy wstawiłem czujnik z PN.

A trzeci krzyżak?

Ja codziennie śmigam na PB do roboty a mam w obydwie strony 100-110km zależy jak jadę ;) Pali mi to średnio 7l pb 95 i da się przeboleć.
Co do gazoliny jednak, popatrzę, ja nie chcę ;)

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #375 dnia: Wrzesień 03, 2010, 06:50:27 am »

beattraxseba

  • Gość
krzyżak był w planach od początku...
chodziło o zstąpienie gumy przekazującej napęd czymś mocniejszym :D
szybko i łatwo udało się to zrobić bo praktycznie wszystkie części użyte do tej "przystawki" są z rozebranego wału :) 1 wybierak jest z końca wały, drugi to ten środkowy(odkręcany) z roztoczoną dziurą na 32mm, dalej piasta z frezem stoczona na wcisk w wybierak i przyspawana a następnie nałożona na to rura i obspawana :D pół dnia roboty a wał praktycznie bez przerubek... w każdej chwili można założyć 2 standardowy...

[ Dodano: 04 Wrz 2010 19:34 ]
nie miłe wieści... :(
mój projekt się opóźni z powodu wypalonego zawory wydechowego :(
wydech dotarł tylko jeszcze kolanka muszę zakupić...

[ Dodano: 21 Wrz 2010 17:02 ]
widzę że kryzys zauważalny w projektach... :P
nic się od początku września nie dzieje... :(
rozebrałem głowicę i jestem na etapie portingu :D
z każdym dniem coraz bardziej wbija mi się w myśl 2.0 16v + kompresor ;D

[ Dodano: 18 Paź 2010 21:41 ]
jakiś czas projekt stał z powodu obowiązków szkolnych :(
ale długi weekend pomógł w postępach :D
połowa wydechu już w aucie :)
reszta dopiero po zakupie tłumika końcowego...
silnik cyka na 4 cylindrach w końcu :)
pośmigałem troszkę w sobotę i jestem mile zaskoczony :D
obróbka głowicy dała spore efekty i śmiało mogę stwierdzić że pierwszy bieg jest zbędny ;P
nie mam prędkościomierza bo z tego co się doczytałem to omega ma prędkość podawaną z czujników ABS-u :(
obrotomierz wkrótce zamówię :)
opony na tylnej ośce już mi się kończą od tych zabaw  :twisted:

co w waszych projektach?? :)

Odp: Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #376 dnia: Marzec 10, 2011, 21:55:26 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
no jaktam z tymi swapami skończone już chyba co :?:
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Odp: Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #377 dnia: Marzec 10, 2011, 21:59:05 pm »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
ja wywaliłem silnik i szukam drugiej budy po niemiłej przygodzie
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar

Odp: Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #378 dnia: Marzec 12, 2011, 20:53:54 pm »

Offline manieko58

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 549
  • Płeć: Mężczyzna
    • ATU + 2.2 16v (c22xe)
no szkoda że tak poszlo ale fajnie się kręcil z tym silnikiem :D :one:
Atu + było 1.6 ohv
1.4 16v rover
1.6 16v rover
 2.0 16v c20xe opel
jest hybryda opla c22xe

Odp: Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #379 dnia: Marzec 12, 2011, 23:38:25 pm »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
bedzie przekładka ;P
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar