Autor Wątek: Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+  (Przeczytany 110896 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #340 dnia: Sierpień 26, 2010, 11:50:28 am »

beattraxseba

  • Gość
-tłumik środkowyU(przelotowy)-http://moto.allegro.pl/awg-tlumik-sportowy-rurowy-uni-przelotowy-cz-wa-i1192891817.html
 
-tłumik końcowy-http://moto.allegro.pl/tlumik-apexi-n1-style-sprawdz-brzmienie-i1203448661.html

co na to powiecie?? :D

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #341 dnia: Sierpień 26, 2010, 13:55:54 pm »

snikers

  • Gość
Cytat: "beattraxseba"
-tłumik środkowyU(przelotowy)-http://moto.allegro.pl/awg-tlumik-sportowy-rurowy-uni-przelotowy-cz-wa-i1192891817.html
 
-tłumik końcowy-http://moto.allegro.pl/tlumik-apexi-n1-style-sprawdz-brzmienie-i1203448661.html

co na to powiecie?? :D

powiemy, ze trzeba wziac wzor i policzyc pojemnosc i dlugosc wydechu ... bo takie gow...o na oko tylko pogarsza sprawe "ale power jest bo juz slychac a jeszcze nie widac"

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #342 dnia: Sierpień 26, 2010, 15:31:21 pm »

beattraxseba

  • Gość
aż ta to ja się nie znam... :(
nigdy czegoś takiego nie robiłem...
ma ktoś pomysł i potrafi to zrobić?? :D

[ Dodano: 26 Sie 2010 16:09 ]
znalazłem jeszcze coś takiego...

http://moto.allegro.pl/awg-cobra-tlumik-przelotowy-dlugi-88cm-cz-wa-i1187153518.html

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #343 dnia: Sierpień 27, 2010, 00:36:59 am »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
W kosmos ludzie latali a tutaj gadki czy da się wydech policzyć, czy da się przełożyć silnik z elektryką.
Wszystko się da, ale nie wszystko jest opłacalne.
zdr

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #344 dnia: Sierpień 27, 2010, 01:12:53 am »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
samemu dobrze wydechu nie zrobisz, albo rób na oko albo oddaj to ludziom którzy się w tym specjalizują. Ja zrobiłem na oko, srodek przelot z fiata/borka i koncowy supersprint pod mój silnik i uwierz lub nie ale porządnie wciska w fotel. Na pewno dodało to osiągów
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #345 dnia: Sierpień 27, 2010, 07:49:50 am »

snikers

  • Gość
Cytat: "xmaniekx"
W kosmos ludzie latali a tutaj gadki czy da się wydech policzyć, czy da się przełożyć silnik z elektryką.
Wszystko się da, ale nie wszystko jest opłacalne.
zdr

To moje motto, kurde... a mimo ze ludzie w kosmos lataja to do dzis tajemnica jest  jak zrobić gulik na równo z asfaltem (pomijam fakt, ze akurat musi byc w drodze a nie w chodniku)

[ Dodano: 27 Sie 2010 07:55 ]
Cytat: "Pablo 92"
samemu dobrze wydechu nie zrobisz, albo rób na oko albo oddaj to ludziom którzy się w tym specjalizują. Ja zrobiłem na oko, srodek przelot z fiata/borka i koncowy supersprint pod mój silnik i uwierz lub nie ale porządnie wciska w fotel. Na pewno dodało to osiągów


wierzymy, w koncu polska to kraj katolikow - czyli ludzi wierzacych.


----
zeby nie bylo

http://www.google.pl/search?hl=pl&client=opera&hs=xED&rls=pl&q=liczenie+d%C5%82ugo%C5%9Bci+wydechu+wolnoss%C4%85cym&btnG=Szukaj&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

http://www.grabowski.com.pl/uklady_wydechowe.htm

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #346 dnia: Sierpień 27, 2010, 08:37:58 am »

beattraxseba

  • Gość
to ja powiem inaczej...
zrobię to sposobem "na oko" ;P
tylko zastanawiam się czy fi 55(2,16cal) czy 60(2,36cal)...
żebym puźniej w razie jakiegoś turbo czy innej zabawki nie musiał pruć wydechy i robić od nowa...
ja osobiście obstawiam z zapasem 60-tkę :D

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #347 dnia: Sierpień 27, 2010, 09:25:36 am »

beattraxseba

  • Gość
hahaha!!! :D
a tak serio to?? :)

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #348 dnia: Sierpień 27, 2010, 10:56:41 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
beattraxseba, ja miałem wydech fabryczny od ohv w moim 2.0 ohc, teraz mam wydech fi55 (średnica wewnętrzna). Układ nie jest przelotowy, trzy tłumiki: dwa pierwsze przelotowe, ostatni komorowy z  Vectry A. Odczucia: auto troszkę głośniejsze do 3 tysięcy obrotów, doskonale ciągnie do końca obrotów mocy maksymalnej - czyli do 5800 obr/min.
Teraz muszę tylko zmienić most na dłuższy, bo mam obecnie 4,1.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #349 dnia: Sierpień 27, 2010, 17:07:35 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Cytat: "beattraxseba"
-tłumik końcowy-http://moto.allegro.pl/tlumik-apexi-n1-style-sprawdz-brzmienie-i1203448661.html

co na to powiecie?? :D
mam to w dieslu zamontowane, wydech sklada sie z atrapy katalizatora i tego tlumika, ciekawy dzwiek sie wydobywa (podobno jak v6 w dieslu) i uszy nie bola (jezdze bez wyciszacza, z wyciszaczem dzwiek jak w serii)
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #350 dnia: Sierpień 27, 2010, 17:11:31 pm »

Buszek

  • Gość
Cytat: "beattraxseba"
to ja powiem inaczej...
zrobię to sposobem "na oko" ;P
tylko zastanawiam się czy fi 55(2,16cal) czy 60(2,36cal)...
żebym puźniej w razie jakiegoś turbo czy innej zabawki nie musiał pruć wydechy i robić od nowa...
ja osobiście obstawiam z zapasem 60-tkę :D


Zasada jest jedna i niektórym znana , jeśli nie modziłeś głowicy (zaworów , kanałów) to średnica wydechu nie może się zmienić  :!:  Czyli średnica taka jak w omedze 2.0

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #351 dnia: Sierpień 27, 2010, 17:16:37 pm »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
Cytat: "Buszek"
Zasada jest jedna i niektórym znana , jeśli nie modziłeś głowicy (zaworów , kanałów) to średnica wydechu nie może się zmienić :!: Czyli średnica taka jak w omedze 2.0


To dlaczego jak miałem liczony wydech do astry to średnica była zwiększona  :roll:
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #352 dnia: Sierpień 27, 2010, 18:48:54 pm »

Buszek

  • Gość
tak liczyłeś

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #353 dnia: Sierpień 27, 2010, 19:58:07 pm »

beattraxseba

  • Gość
narazie zrobię tak:

--tłumik środkowyU(przelotowy)-http://moto.allegro.pl/awg-cobra-tlumik-przelotowy-dlugi-88cm-cz-wa-i1187153518.html

-rura fi 60mm

jak przyjdzie czas na mody to nie trzeba będzie znów pruć wydechu...
tłumik końcowy narazie poczeka bo nie wiem jeszcze jaki kupić...

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #354 dnia: Sierpień 28, 2010, 00:14:11 am »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
Cytat: "Buszek"
tak liczyłeś


nie ja a firma zajmująca się tym. Z tego co pamiętam była strumienica zamiast kata, środkowy taki przelot wyglądający jak ten z allegro, tyle że jakiejś renomowanej firmy i końcowy przelotowy zrobiony pod flamer kita. Całość na rurze o średnicy wewnętrznej bodajrze  60mm. Całość kosztowała ponad 700 zł
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #355 dnia: Sierpień 28, 2010, 10:55:55 am »

beattraxseba

  • Gość
no to trochę cię to kosztowało... :D
ja takiej kasy w firmy nie będę pchał jak sam mogę to zrobić :)
co prawda bez wyliczania ale... napewno jakieś rezultaty będą :D

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #356 dnia: Sierpień 30, 2010, 00:16:48 am »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
filmik z małego upalania:
http://www.youtube.com/watch?v=eebS957OoXU

Jazda w poślizgu nie wychodzi - tył na tym zawieszeniu nie opanowania
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #357 dnia: Sierpień 30, 2010, 17:44:48 pm »

Buszek

  • Gość
Drifter z całym szacunkiem ale może zamiast pchać kasę w jakieś swapy zainwestowałbyś  w wache i coś poćwiczył ? Bo marnie widzę tą Twoją przygodę z driftem .Ale podpis na forum musi być  :?  :?  :?

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #358 dnia: Sierpień 30, 2010, 18:32:35 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
mam nadzieję że zamiast mułowatego OHC zagości c20xe :D
"jest ryzyko , jest zabawa"

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #359 dnia: Sierpień 30, 2010, 20:37:36 pm »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
zapewne tak jeśli nie x30xe  :D
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar