Posiadam POLONEZA CARO 1,6 GLE /zasilanie LPG + Benzyna/ . Czasem zdaza sie ze konczy sie niespodziewanie gaz , a czesto zdaza sie to w najmniej spodziewanych okolicznosciach np. stoimy na skrzyzowaniu na czerwonym i skutecznie tamujemy ruch. Aby ograniczyc "pilowanie rozrusznikiem" i skrocic czas na napelnienie komory plywakowej gaznika chce zastosowac dwie poloczone szeregowo pompki . Pierwsza to elektryczna
http://allegro.pl/item798782229_pompa_paliwa_polonez_wtrysk_bosch_peugeot_nowa.html a potem polaczenie standardowe z mechaniczna , normalnie na bloku silnika. Czy polaczenie dwoch pomp paliwa : elektrycznej zewnetrznej od Trucka , wlaczanej osobnym wlacznikiem współpracujacym z przekaznikiem , oraz drugiej mechanicznej ma sens . Chodzi mi o to aby ograniczyc czas dostarczania paliwa z baku do gaznika . Pompa elektryczna bedzie pracowac do momentu napelnienia gaznika , potem ja wylaczam recznie. Mam tutaj pytanie czy pompa elektryczna po wylaczeniu jej zasilania nie bedzie tamowała przeplywu benzyny , ktora bedzie cignela pompa mechaniczna , czy element pompujacy , jej wirniczek nie spowoduje zaniku lub ograniczy przeplyw benzyny. Moze ktos z kolegow juz cos takie ma , prosze o opinie i sugestie , czy warto to zrobic ?
Aby nie komplikowac sprawy i nie tlumic przeplywu nie chce montowac woreczka filtrujacego tylko wytoczyc redukcje na zamontowanie przewodu paliwowego.
[ Dodano: 05 Lis 2009 15:50 ]Posiadam POLONEZA CARO 1,6 GLE /zasilanie LPG + Benzyna/ . Czasem zdaza sie ze konczy sie niespodziewanie gaz , a czesto zdaza sie to w najmniej spodziewanych okolicznosciach np. stoimy na skrzyzowaniu na czerwonym i skutecznie tamujemy ruch. Aby ograniczyc "pilowanie rozrusznikiem" i skrocic czas na napelnienie komory plywakowej gaznika chce zastosowac dwie poloczone szeregowo pompki . Pierwsza to elektryczna
http://allegro.pl/item798782229_pompa_paliwa_polonez_wtrysk_bosch_peugeot_nowa.html
a potem polaczenie standardowe z mechaniczna , normalnie na bloku silnika. Czy polaczenie dwoch pomp paliwa : elektrycznej zewnetrznej od Trucka , wlaczanej osobnym wlacznikiem współpracujacym z przekaznikiem , oraz drugiej mechanicznej ma sens . Chodzi mi o to aby ograniczyc czas dostarczania paliwa z baku do gaznika . Pompa elektryczna bedzie pracowac do momentu napelnienia gaznika , potem ja wylaczam recznie. Mam tutaj pytanie czy pompa elektryczna po wylaczeniu jej zasilania nie bedzie tamowała przeplywu benzyny , ktora bedzie ciągnela pompa mechaniczna , czy element pompujacy , jej wirniczek nie spowoduje zaniku lub ograniczy przeplyw benzyny. Moze ktos z kolegow juz cos takie ma , prosze o opinie i sugestie , czy warto to zrobic ?Obrazek
Aby nie komplikowac sprawy i nie tlumic przeplywu nie chce montowac woreczka filtrujacego tylko wytoczyc redukcje na zamontowanie przewodu paliwowego.
[ Dodano: 05 Lis 2009 16:47 ][ Dodano: 05 Lis 2009 15:50 ]Posiadam POLONEZA CARO 1,6 GLE /zasilanie LPG + Benzyna/ . Czasem zdarza sie ze konczy sie niespodziewanie gaz , a czesto zdarza sie to w najmniej spodziewanych okolicznosciach np. stoimy na skrzyzowaniu na czerwonym i skutecznie tamujemy ruch. Aby ograniczyc "pilowanie rozrusznikiem" i skrocic czas na napelnienie komory plywakowej gaznika chce zastosowac dwie poloczone szeregowo pompki . Pierwsza to elektryczna
http://allegro.pl/item798782229_pompa_paliwa_polonez_wtrysk_bosch_peugeot_nowa.html
a potem polaczenie standardowe z mechaniczna , normalnie na bloku silnika. Czy polaczenie dwoch pomp paliwa : elektrycznej zewnetrznej od Trucka , wlaczanej osobnym wlacznikiem współpracujacym z przekaznikiem , oraz drugiej mechanicznej ma sens . Chodzi mi o to aby ograniczyc czas dostarczania paliwa z baku do gaznika . Pompa elektryczna bedzie pracowac do momentu napelnienia gaznika , potem ja wylaczam recznie. Mam tutaj pytanie czy pompa elektryczna po wylaczeniu jej zasilania nie bedzie tamowała przeplywu benzyny , ktora bedzie ciągnela pompa mechaniczna , czy element pompujacy , jej wirniczek nie spowoduje zaniku lub ograniczy przeplyw benzyny. Moze ktos z kolegow juz cos takie ma , prosze o opinie i sugestie , czy warto to zrobic ?Obrazek
Aby nie komplikowac sprawy i nie tlumic przeplywu nie chce montowac woreczka filtrujacego tylko wytoczyc redukcje na zamontowanie przewodu paliwowego.
[/quote]