0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
PROPSY!
Gratulacje Śliczne autko ... Nie mogę się doczekać żeby je zobaczyć w realu
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER
BAZA to kolor, ona zawsze musi być pokryta klarem (bezbarwnym, lakierem), bo bez tej warstwy będzie matowa. AKRYL nakładasz go i to wszystko. Jest to kolor i połysk.
Jak położysz akryl to nie musisz przykrywać go klarem.
Moim zdaniem nie ma sensu kładzenia klaru na akryl. Nie daje gwarancji że klar nie będzie odpadał od akrylu. Jak coś to wypoleruj całe auto i będzie połysk.
Lakiery akrylowe w porównaniu z lakierami syntetycznymi mają wiele zalet. Są wyraźnie bardziej odporne na żółknięcie, mają szybszy proces schnięcia, w każdej chwili można na nie nałożyć nową warstwę. Po całkowitym wyschnięciu nie ma problemu w pokryciu ich innymi lakierami. Jeśli lakier akrylowy zostanie połączony z podkładem, wówczas lepiej będzie zabezpieczał karoserię auta przed korozją. Lakier akrylowy ma większą odporność na działanie środków czyszczących i wpływ czynników pogodowych. Jeśli wykorzystamy do malowania samochodu lakier akrylowy to poprawimy parametry techniczne lakieru, tj. zwiększymy odporność na zadrapania, twardość i elastyczność. Co więcej, lakier akrylowy nie zabarwia się od środka wiążącego.
Lakier charakteryzuje się wysokim połyskiem, odpornością na zarysowania oraz doskonałą rozlewnością. Posiada wysoką odporność mechaniczną i fizykochemiczną.
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...