Autor Wątek: v6 opel w trakcie budowy  (Przeczytany 36364 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1211
    • PN 3.0 24v
v6 opel w trakcie budowy
« dnia: Kwiecień 27, 2010, 21:00:19 pm »
taki maly projekcik ;)
zaczelo sie w 2007 roku po tym jak w 1.4 wywalilo mi uszczele pod glowica, wiec przy okazji postanowilem zmienic silnik. padlo na v6 opla, bo jakos tak mi sie wymyslilo :)

w 2008 silnik siedzial razem ze skrzynia opla w poldzie (nieodpalony).
po niedlugim czasie zostal wyciagniety i rozebrany w celu dokonania remonty i podkrecenia nieco  :twisted:
silnik jest do dzisiaj nie zlozony z powodu remontu blachy i przerobki na coupe polda, ale glownie z powodu gigantycznego braku czasu(jakos trzebaoplacic te przerobki).
silnik bedzie sterowany megasquirtem 2 (komputer odpalowny, wizka w trakcie tworzenia)
samochod raczej bedzie tylko do prostej ;)
budzet - generalnie nieograniczony (no moze ograniczony tylko wyplata ;) )
mam tylko kilka zdjec z procesu wkladania, potem nie robilem zdjec chyba, a jak  robilem to nie moge znalezc.





na razie tyle, stay tuned ;)
to ja, byly Marcin#839

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1938
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL7 05r. 2.0 16V 155KM
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 27, 2010, 21:05:38 pm »
Podoba mnie sie to. Szkoda tylko,ze teraz bedzie wysyp Polonezow V6 :D mam nadzieje, ze silnik w koncu odpali i zakreci choc raz jakiegos baczka a nie tylko same proste :D
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V

Szanownym wojskowym członkom i innym osobnikom z wszelakim wykształceniem - nie będę się poniżać do waszego poziomu. Wyrazy współczucia dla was

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 27, 2010, 21:13:28 pm »
Cytat: "mlodyolek#1934"
Szkoda tylko,ze teraz bedzie wysyp Polonezow V6

na to bym nie liczył, powstaną pewnie 2, góra 3 takie  :mrgreen:
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1211
    • PN 3.0 24v
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 27, 2010, 21:14:03 pm »
nie jest to tania zabawa, wiec polecam to tylko dla hardkorow ;)


baczka zakreci, byle bylo rowiutkie podloze  :twisted:

a i zapomnialem, bede musial zrobic garba na masce  :twisted:  :twisted:

a i jeszcze cos, mam do niego kompresor, i to bynajmniej nie klimatyzacji  :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:
to ja, byly Marcin#839

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 27, 2010, 21:21:08 pm »
-Marcin-, a usuwasz eko fasolki z kanałów wydechowych ?
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1938
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL7 05r. 2.0 16V 155KM
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 27, 2010, 21:22:01 pm »
zamiast kompresora wolalbym kobitke :D najlepiej Bi :D a jak wyglada sprawa z tylnym napedem :?: nauka szanowania wyrobu FSO :D czy cos bardziej wytrzymalszego :?:
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V

Szanownym wojskowym członkom i innym osobnikom z wszelakim wykształceniem - nie będę się poniżać do waszego poziomu. Wyrazy współczucia dla was

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1211
    • PN 3.0 24v
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 27, 2010, 21:22:58 pm »
nie bedzie w ogole ekologi (egr), a kolektory zeliwne oryginalne beda zastapione rurowymi z nierdzewki
to ja, byly Marcin#839

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 27, 2010, 21:24:06 pm »
mi chodziło tylko o fasolki na kanałach wydechowych ;)
p.s : czyzbyś chciał jako pierwszy pyknąć 3xx km w polonezie ?  :mrgreen:
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1211
    • PN 3.0 24v
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 27, 2010, 21:24:20 pm »
Cytat: "mlodyolek#1934"
zamiast kompresora wolalbym kobitke :D najlepiej Bi :D a jak wyglada sprawa z tylnym napedem :?: nauka szanowania wyrobu FSO :D czy cos bardziej wytrzymalszego :?:

ogladalem kilka zawieszen i najbardziej mi podpasowuje zawiecha z e36 compacta. most od volvo ostateczna ostatecznosc (nie podobaja mi sie resory ;) )

[ Dodano: 2010-04-27, 21:27 ]
Cytat: "Leonek1321"
(...)
p.s : czyzbyś chciał jako pierwszy pyknąć 3xx km w polonezie ?  :mrgreen:

jest to w zasiegu, zwlaszcza ze silnik ma w serii 211  :twisted:  :twisted: (mam 3.0 a nie marne 2.5 ;) )po usunieciu ekologi, kolektorach, zmodyfikowanym ukladzie korobowo tlokowym, komputerze nieseryjnym megasquirt i innych pierdolkach powinien wyciagnac co najmniej 250KM bez kompresora.
to ja, byly Marcin#839

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1938
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL7 05r. 2.0 16V 155KM
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 27, 2010, 21:28:33 pm »
nie widzialem zawiechy z compacta ale od E36 Coupe jest zbyt skomplikowane. Przynajmniej dla mnie. w BMW doliczylem sie chyba 6 mocowan do karoserii natomiast w sierze kombi sa tylko 3 :P nie to zebym nakłanial do zamontowania tego co ja mam wlozone ale skoro siedzi V6 i szkielet karoserii jest szkieletem szkieletu :P (z tego co widac na zdjeciach) to uwazam ze warto pobawic sie w zawias z BMW :) Powodzenia brachu przy pracach
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V

Szanownym wojskowym członkom i innym osobnikom z wszelakim wykształceniem - nie będę się poniżać do waszego poziomu. Wyrazy współczucia dla was

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 27, 2010, 21:28:46 pm »
Cytat: "-Marcin-"
po usunieciu ekologi, kolektorach, zmodyfikowanym ukladzie korobowo tlokowym i innych pieści powinien wyciagnac co najmniej 250KM bez kompresora.

uła bedzie grubo, z niecierpliwością czekam na koniec i ustanowienie nowego rekordu mocy poloneza, choćby miało to trwać kolejne 2 lata  :mrgreen:
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1211
    • PN 3.0 24v
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 27, 2010, 21:29:31 pm »
Cytat: "Leonek1321"
mi chodziło tylko o fasolki na kanałach wydechowych ;)
:

kanaly wydechowe bede rozbobrowane na okrag (oryginalnie jajko z wypustkiem na gorze) o srednicy 50mm (tyle pozwala glowica),

[ Dodano: 2010-04-27, 21:31 ]
Cytat: "mlodyolek#1934"
nie widzialem zawiechy z compacta ale od E36 Coupe jest zbyt skomplikowane. Przynajmniej dla mnie. w BMW doliczylem sie chyba 6 mocowan do karoserii natomiast w sierze kombi sa tylko 3 :P nie to zebym nakłanial do zamontowania tego co ja mam wlozone ale skoro siedzi V6 i szkielet karoserii jest szkieletem szkieletu :P (z tego co widac na zdjeciach) to uwazam ze warto pobawic sie w zawias z BMW :) Powodzenia brachu przy pracach

wlasnie dlatego bardziej podpasowuje mi compact, bo jest nieco inne niz w coupe e36 (troszke mniej skomplikowane)
to ja, byly Marcin#839

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 27, 2010, 21:31:37 pm »
a tak z innej beczki, w aucie bedzie klatka ? bo przy takiej mocy to chyba w sumie przydało by sie o niej pomyśleć, nie ? ;)

[ Dodano: 27 Kwi 2010 21:32 ]
Cytat: "-Marcin-"
wlasnie dlatego bardziej podpasowuje mi compact, bo jest nieco inne niz w coupe e36 (troszke mniej skomplikowane)

w compacie zawiecha jest oparta o tą z e30 ;)
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1211
    • PN 3.0 24v
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 27, 2010, 21:33:00 pm »
klatke mam. z homologacja z ireco motorsport (wiec full legal :) )
to ja, byly Marcin#839

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 27, 2010, 21:34:21 pm »
no to widze full profeska bez druciarstwa, bedzie grubo, kto wie, moze najgrubiej w historii tego forum ?  :mrgreen:

[ Dodano: 27 Kwi 2010 21:50 ]
Cytat: "-Marcin-"
o srednicy 50mm

ee panie to lipna głowica, u mnie na półce leży głowa od 2.0 Dohc fiata z kanałami 53mm  :P
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Offline danieldeni20

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1083
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu(-) ABIMEX [*] / E46 Touring
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 27, 2010, 21:56:24 pm »
Oj bedzie grubo ;) Taka moc w poldku masakra ;D bmw3 2,5l bedzie sie kłaniała i wachała spaliny :D
Cytat: KGB
JA mam w OHVce 5W40 i nie mam wskaznika to sie nie martwie :mrgreen:

Moje auta :

BMW E46 2002 2.0D: http://www.autocentrum.pl/awc/danieldeni20/bmw-seria-3-2002/

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5746
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 27, 2010, 22:01:09 pm »
Najpierw niech ktoś ukończy te "potwory w Polonezach" i niech to zacznie naprawde jezdzic, bo jak narazie to sie podniecacie kilkoma zdjeciami... Wspominaliscie o Polonezie z 2.7 z BMW, i co ? Mamy jeden filmik gdzie widzimy jak to startuje... i nie wiadomo co sie teraz dzieje z projektem...

Moja wypowiedź nie jest skierowana do konkretnych osób. Tak ogólnie tylko piszę...
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

mark76

  • Gość
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 27, 2010, 22:12:07 pm »
Wszystko jest do zrobienia zależy od kasy , czasu , natchnienia , pozdrawiam .

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1211
    • PN 3.0 24v
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 27, 2010, 22:14:51 pm »
mam 2 rzeczy z 3. jest dobrze  :mrgreen:
to ja, byly Marcin#839

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11963
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
v6 opel w trakcie budowy
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 28, 2010, 11:31:26 am »
robiles cos z miska olejowa ,zeby silnik wszedl na belke ,czy pasowal seryjnie ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.