fizzy87 napisał/a:
dzisiaj przejrzałem swoje nadkola, z tyłu jest ok a z przodu zaczynają pojawiać się bąble (jeden ma z 1 cm ), zastanawiam się czy da się to jakoś zabezpieczyć, żeby stan się nie pogorszył do wiosny bo teraz jakoś średnio robić w zimę blacharkę ... co byście mi poradzili ?
Ja bym to zeszlifował do gołej blachy i pomalował jakąś zwykłą farbą antykorozyjną czerwoną czy w innym kolorze
hmm w takim razie za tydzien biorę się do roboty, nie chcę po zimie mieć dziur w błotniku :D. Przyłożę się jednak do tego bardziej i wykręcę błotniki, zabiorę do ciepłego pomieszczenia i potaktuje je tak jak radzą w tym temacie.
Jak chcesz na wiosnę na pewno porządnie to robic to nie ma sensu teraz odkręcać błotnika tylko kup zwykłą czerwoną farbę antykorozyjną i pomaluj

A jak chcesz profesjonalnie to go odkręć i ja bym zrobił tak:
1.Zedrzeć rdzę do gołej blachy
2. Przemyć zmywaczem do silikonu.
3. Podkład reaktywny novol 340
4. Podkład akrylowy novol 350
5. Szpachel (szlif p120-320)
6. Przemyć zmywaczem do silikonu
7. POdkład akrylowy novol 350 (szlif na mokro p800)
8. Baza
[ Dodano: 19 Sty 2011 22:33 ]Czy mogę przykładowo załatwić taki większy kawałek blachy z innego Poloneza, przyspawać i zaszpachlować to ?
możesz, tylko docinaj dokładnie na wymiar i spawaj doczołowo spawem ciągłym. później podkład, szpachla i lakier.
Dzięki za pomoc
