jeśli "ciągnie" w lewo to znaczy że prawy zacisk nie pracuje. wymontuj go, wysuń tłoczek maksymalnie- naciskając pedał hamulca. odkręć przewód elastyczny i wyjmij zacisk. oko przewodu zatkaj zwitkiem papieru, podwieś przewód do góry. z zacisku wyjmij tłoczek. obejrzyj dokładnie jego powierzchnię, jeśli są ślady zatarć usuń je przy pomocy papieru ściernego 600, rób to delikatnie aby nie pozostawiać zbyt głębokich rys. papierem 800- 900 usuń ślady po papierze 600. później użyj papieru 1000- 1500. po tym zabiegu opłucz dokładnie tłoczek żeby materiał ścierny na nim nie został. wymień znajdującą się w cylindrze zacisku starą uszczelkę- włóż ostrożnie nową. sprawdź czy dobrze siedzi. posmaruj obficie tłoczek i uszczelkę płynem hamulcowym. z wyczuciem włóż tłoczek do cylindra zacisku. oprze się o uszczelkę, pokonaj opór przy pomocy dwóch śrubokrętów, łyżek do opon. postaraj się mieć kilka uszczelek- kiedyś zniszczyłem 3, dopiero w 4 udało mi się wcisnąć tłoczek. wciśnij tłoczek maksymalnie głęboko. na tłoczek załóż zewnętrzną gumową uszczelkę. z pomocą drugiej osoby sprawdź drożność przewodów hamulcowych tego koła- naciśnij pedał a druga osoba niech patrzy czy płyn wypływa z przewodu. jeśli płyn będzie zanieczyszczony lub gęsty przepompuj go- uzupełniając poziom w zbiorniczku. ja przepompowałem 3 butelki płynu zanim zaczął wypływać czysty- filtrowałem go przez filtr do kawy. kilka razy wypchnij tłoczek pedałem i wciśnij go z powrotem- włóż jakiś dystans w zacisk żeby tłoczek Ci nie wyskoczył. przykręć przewód elastyczny- pamiętaj o zabezpieczeniu. zamontuj zacisk- odpowietrz hamulce.