Galant nie ogarnia tego auta. W wyścigu górskim robił z pierwszego zakrętu odejście na 2 tyś. obrotów. Jak raz na nim przycisnął to prawie w most walnął i znowu 2 bieg, 2 tyś obrotów. Za dwa lata będzie na co popatrzeć.
A tę super skrzynię to zaraz zepsuje
Tam do góry można wbijać bez sprzęgła jak się gazu ujmie ale redukować trzeba ze sprzęgłem i może nawet podwójnym. Nie wspomniawszy o tym że gość nie wie podstawowej rzeczy- bieg dobieramy przed zakrętem ,a nie po. Kolejna rzecz że dobry kierowca na asfalcie rusza tak żeby silnik nie zgubił zadanych obrotów.
Pies to pamiętam że tam serią GSI bokami chodził. Gratulacje, wyniki pokazują że przetrzepałeś też wiele niby mocniejszych aut z innych klas. I udowadniasz że zawieszenie twarde jak deska i szpera nie są receptą na zwycięstwo ,a przynajmniej że nie są konieczne. Pozdrawiam.
Chyba do nich trzeba uderzyć:
http://rallyvideo.prv.pl/