0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Wszystko fajnie co mówisz ale jakim to kosztem. Mnie całość wyniosła 40 zł (z kupnem lamp) do tego masz wszystko gotowe, tylko wywiercić. A te ledy to będziesz musiał się głowić jak zamocować
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...
Chodzi tylko o to,żeby się nie przypier****ł jakiś fagas typu "pan władza" że to jest wsadzone w lampę nie przystosowaną do takiego patentu.
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.
jeśli ktoś chce mieć mocne oświetlenie w nocy to niech zainwestuje w halogeny dalekosiężne.
A jeśli montuje się światła do jazdy dziennej to chyba po to żeby była jakaś oszczędność a nie tylko po to żeby sobie były.
Po co się bawić
Jejku ale niektórzy lubią kombinować.
Koledzy, czy moglibyście pomierzyć mniej więcej w którym miejscu wypada otwór na tą żarówkę 21w w lampach z miejscem na nią?
Kolega Pold20 wszystko pokazał.Tu nie ma żadnej filozofii.Żarówki są w miejscu,gdzie lampy są najbardziej "spłaszczone" tzn. od strony atrapki
Według przepisów prawa polskiego o ruchu drogowym. światła do jazdy dziennej mają mieć homologowany klosz i homologowane żarówki dzienne. Na razie policja się nie czepia tego że ktoś sobie kupi paski led w Tesco i zamontuje i ma dzienne ale zaczną z tego co wiem. Polecam wyciągnąć z halogenów (lub przeciw mgielnych przednich) żarówki i wsadzić żarówki diodowe.