Jaki efekt przynisą te modyfikacje bo trudno mi oszacować jak na oko wzrośnie moc i co będzie z momentem obrotowym??
Pójdzie w górę, ale nie wiem o ile. Na pewno zdecydowanie odczuwalnie. Moment wzrośnie, ale przesunie się w zakres wyższych obrotów.
Czy przy wzroście stopnia sprężania nie traci się na momencie obrotowym??
Nie sądzę.
Czy panewki od diesla są wytrzymalsze niż w benzyniakach??
Nie wiem, słysząlem, że są takie same, ale nie mam 100% pewności, więc nie traktuj tego jak pewnika.
Przy wysokim st. sprężania może by wystarczyło zastosowanie uszczelki pod głowicę od turbo(integralki)
Może być zwykła. Jeśli boisz się, że wydmuchnie, to skręć głowicę wyższym momentem. Na pewno wymień śruby głowicy, bo nigdy nie wiadomo ile razy były używane (max 3). Urwanie śruby głowicy to dodatkowa robota... Jeżeli uda Ci się zdobyć śruby z łbem 6-cio kątnym, to git, tylko wskaŹnik wytrzymałości minimum 10.9, a najlepiej 12.9. W ostateczności śruby od Cromy 2.0, ale do nich potrzebna jest odpowiednia nasadka...nietypowa zresztą :evil: :evil: