xmaniekx, ja mam wydech o średnicy wewnętrznej 55 mm, grubość ścianek 1,5 mm.
Trzy tłumiki, głośno jest tylko powyżej 4 tysięcy obrotów, tak można latać cicho, dopiero jak depnę, co przy obecnej padlinie bloku nie ma większego sensu, to słychać głośno motor.
Pierwsze dwa tłumiki pełen przelot, uniwersalne, ostatni komorowy od Vectry A 2.0 obrócony o 90 stopni, jest w pionie, sporadycznie coś tam puknie na większej dziurze, a tak normalnie wydech nie tłucze się po podłodze. Problemem w tym aucie jest spłodzenie kolektora rurowego, fabryczne i dorabiane do fordów się nie mieszczą - za wąska komora :evil: - od kilku lat próbuję coś stworzyć, ale nie wychodzi to jak powinno, może w tym roku pójdzie, kupuję na wiosnę kolana hamburskie, flansze mam z tego kolektora który budowałem, zobaczymy.