Autor Wątek: Fotorelacja z monster garage rok 2011  (Przeczytany 17153 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 05, 2011, 10:41:47 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
No to ładnie, powoli ale systematycznie do przodu :)

Elwood, jak tam czapki w Grani ?
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 05, 2011, 12:22:35 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Elwood, jak tam czapki w Grani ?
Narazie zajałem sie dołem bo chlopaki z warsztatu po pomiarach gdzie robie motornie powiedzieli ze motor ktory kupiłem w tym stanie nie pociagnie za długo przy kompresorze -z USA idzie pierwsza paczka z 6szt nowych tłokow nadwymiar 0,40 cala, kompletem 12 nowych popychaczy hydraulicznych oraz wałek rozrzadu "california emision" -z tych co znalazłem to ma najwieksze czasy na wydechu, a na dolocie i tak bedzie pracowała dmuchawa mocotworcza :) wiec powinno byc dobrze
Czapki narazie stoja w garazu gdyz chce sie uporac z dołem i dodatkowo gdzies utknałem komplet zaworów i calej reszty od jednej i nie moge znalesc :/

No to ładnie, powoli ale systematycznie do przodu

Niestety ale do swapa mam wiekszosc, a nie wszystkie potrzebne elementy z poldona 1.4  i dlatego co chwila cos wychodzi -brak jakies srubki albo elementu który trzeba jechac i kupic albo zrobic z tego co jest, na zywca majac całosc i bez zabawy z elementami to roboty jest na maks 2 dni - jednego wyjmujesz ohv i zawias a drugie zwalasz silnik na belke i montujesz osprzet, a tutaj dodatkowo jescze kilka rzeczy oprócz zmiany silnika jest lub bedzie zrobionych przy okazji- np wymiana nagrzewnicy na truckowska
Pozniej moze Konrad wrzuci jakies foto
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 05, 2011, 12:29:19 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 05, 2011, 17:03:37 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Spoko, fajnie że coś przy niej działasz/zbierasz graty.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 06, 2011, 23:07:30 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Pare fot  z dzisiaj, oprócz pospawania wydechu w e36 cały dzien zrobiłem tylko dokrecenie górnej czesci dolotu


reszte dnia walczylem ze szlifowaniem spawów - cholerstwo jest twarde jak cholera


Uploaded with ImageShack.us
udało mi sie z grubsza obrobic dwa wejscia, zostały jeszcze dwa i dopiescic calosc. uciałem tez flansze do wydechu w celu przystosowania koncówki kolektora pod zejscie 2w1 od sierry ohc :)
a tu widok na całosc -niewiele sie zmienilo na pierwszy rzut oka




« Ostatnia zmiana: Czerwiec 06, 2011, 23:13:54 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 06, 2011, 23:10:15 pm »

Offline Konrad

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 168
  • Płeć: Mężczyzna
Kolektor wydechowy, obspawany z zewnątrz, celem poprawienia tego o czym pisał Elwood

Kolektor ssący, poprawiony przez Elwooda


Głowica - zebrane z wierzchu

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 06, 2011, 23:13:13 pm wysłana przez Konrad#1927 »
FSO - trzy literki - miliard emocji :D

Polonez Atu '96 1.6 OHV/1.8 K16    01.2008 - 07.2014
Skoda Felicia '98 1.6 8V                  03.2014 - 08.2015
Mazda 626 '00 2.0 16V                   09.2015 - ?

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 08, 2011, 07:59:33 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Az milo popatrzec ze cos sie dzieje :) Rover to ZLO :D

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 09, 2011, 21:39:50 pm »

Offline davit

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 220
Cytuj (zaznaczone)
Az milo popatrzec ze cos sie dzieje :) Rover to ZLO :D
i to jeszcze jakie, jutro przeprawa z wydechem.
Fiat 125p DOHC
Audi S4 C4 2.2 turbo

Chciałbym umrzeć tak jak mój dziadek w kapciach przed telewizorem a nie tak jak jego pasażerowie krzycząc.

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 09, 2011, 22:35:13 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Rover zło :) ja wczoraj robiłem wydech do 2.0. Dwururka mi wyszła ładnie poskręcana :)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 09, 2011, 22:47:28 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Dzisiejsza porcja foto

Dzisiaj byłem tylko 3 godziny wiec nie zrobiłem za duzo w czasie jak wiertarka stygła -podpiałem linke gazu, okleiłem od nowa instalacje elektryczna i przeciagnałem przez otwór -komp i przekazniki beda pod schowkiem

Szlifowanie spawów w kolektorze i elementach do polaczenia ciag dalszy

Ponizej pare foto czesci które przyszły do 4.0










Musze jeszcze zakupic laski popychaczy, koniki ,panewki głowne i korbowodowe oraz nowa pompe oleju zeby złozyc dół oraz uszczelke pod miske, reszte uszczelek na góre silnika i zimmeringi mam





« Ostatnia zmiana: Czerwiec 09, 2011, 22:59:43 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 11, 2011, 23:08:34 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Dzisiaj chwilowo bedzie bez zdjec bo nie mam jak wydobyc foto z aparatu. Wrzuciłem na silnik i podpialem wiazke elektryczna, podpialem paliwo w komorze silnika i dorobiłem mocowanie filtru paliwka na silniku, podpiałem czesciowo uklad chłodzenia, wrzucilem chłodnice, uporzadkowałem wiazke elektryczna w komorze silnika i dorobiłem mocowanie parownika LPG, wczesniej walczylem z kolektorem rurowym i chwilowo sie poddałem bo przerobek bedzie wiecej niz myslałem na poczatku :/ na pewno kolektor trzeba przegiac aby go odsunac od silnika i skrocic orginalna rure wydechowa od zeliwniaka aby zrobic miejsce na rozłanczalne przejscie 2w1 poniewaz wyjscie wydechu wypada centralnie w lapie mocujacej silnik  a dodatkowo obok przechodzi belka zawieszenia. Chwilowo utknałem na  podłaczeniu wody poniewaz wydaje mi sie ze jest jedno wyjscie za duzo, a nie wiem jak jest podpiete w orginale i musze znalesc info jak podpiac pochlaniacz par paliwa poniewaz nie wiem gdzie idzie jedno z wyjsc, chyba ze ma byc nigdzie nie podpiete
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2011, 23:16:48 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 12, 2011, 14:40:23 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Pochłaniacz par- jedno do góry kolektora ssącego, jedno to przewód odpowietrzający/odpływowy do zbiornika paliwa, a 3 pozostaje otwarty-kończy się pod puszką-tak jest w oryginalnym 1,4.
Dodatkowo podpowiem, że wcale tego pochłaniacza nie musisz zakładać. Komp bez podpiętej wtyczki od niego nie łapie błedów, ani nic-po prostu jest to taka "opcja"
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 12, 2011, 17:58:53 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Elwood#1887, wracając do Twojej Grani, nie myślałeś o posadzeniu głowic z dużego Coswortha na blok 4.0 ?
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 12, 2011, 23:32:57 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Dodatkowo podpowiem, że wcale tego pochłaniacza nie musisz zakładać.
Pewnie bym nie montował ale musiałbym zaslepic przewod od kolektora i od baku wiec pewnie załoze bo to tylko dwa weze

Elwood#1887, wracając do Twojej Grani, nie myślałeś o posadzeniu głowic z dużego Coswortha na blok 4.0 ?
Myslalem ale sam dól to wstepnie jakies 7-9 tys tys(kiedys na sierrafan sie takie cus budowało) a dodatkowo do tej pory nie stworzono działajacego 4.0 z czapkami od coswortha sa problemy z doborem tlokow i napedem głowic -wole sprawdzone 4.0 z rootsem :)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 13, 2011, 10:37:20 am »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Temat opanowany, po sieci krąży nawet tutorial, Angole to ogarnęli.

Nie wiem też czy przypadkiem temat nie był porządnie opisany na skogenach...

A 4.0 na głowach z Cosy też jeździ, nie pamiętam w tej chwili kto to ogarnął, warto jeszcze przejrzeć twórczość Kolegi Berkut z racingforum.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 13, 2011, 13:19:54 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Temat opanowany, po sieci krąży nawet tutoria
  Jak mozesz to wrzuc linka -chetnie poczytam :)
Dzisiaj przed praca walczyłem z montazem calsonika w atu -po 3 godzinach, rozwierceniu jakis 20 zgrzewow i wywierceniu 6 dziur oraz wycinaniu szlifierka i brzeszczotami blachy mocujacej stara nagrzewnice udalo sie go wpasowac :)
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwiec 13, 2011, 14:46:52 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Poszukam w wolnej chwili i wrzuce ;)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 13, 2011, 15:46:11 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 13, 2011, 15:56:50 pm wysłana przez BARTEK#1925 »
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwiec 13, 2011, 16:06:16 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwiec 14, 2011, 23:11:08 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Przeczytam jak bede miał wolna chwile :) Dzisiaj częsciowo pusciłem instalacje pod silnik, zamontowałem do konca nagrzewnice i zaczałem modyfikowac wiazke pod deska rozdzielcza- okazalo sie ze przybyła tez kolejna modyfikacja -ciegno gazu w przepustnicy roverowej -ze wzgledu na przekrecenie przepustnicy o 90 stopni trzeba je dorobic od nowa. Dodatkowo wymieniłem olej w E36 co przy obnizonym przodzie okazało sie sporym wyzwaniem, jutro sie postaram jakies foto zapodac, mizerne troche ale zawsze :) W srode odpoczywam  i jade skasowac inspekcje na kompie bo manualnie sie nie da :/ oraz rozgryzam podpiecie Calsonika elektrycznie
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Fotorelacja z monster garage rok 2011
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 16, 2011, 23:31:42 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Dwie foty bo dalsze beda dopiero w sobote


Wymiana oleju w obnizonym E36



Przejscie wiazki rovera w wiazke FSO ,niestety foto z paczatkowej fazy przez pomyłke nadpisałem :/

Jedyny schemat jaki udało mi sie odnalesc dotyczacy podpiecia calsonika, zobaczymy co z tego wyjdzie w realu


« Ostatnia zmiana: Czerwiec 16, 2011, 23:36:57 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG