Autor Wątek: Klakson-problem  (Przeczytany 5276 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Klakson-problem
« dnia: Kwiecień 07, 2011, 16:47:11 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3472
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Witam wszystkich. Pojawił się nowy problem. Mianowicie trzeba bardzo mocno naciskać przycisk w kole kierownicy aby sygnał zadziałał. Przeczyściłem styki , sprężynki są dobre, chwile jest wszystko dobrze , a za moment problem pojawia się od nowa. Pacjent to Caro plus 98 rok. pomóżcie bo już nie mam na to siły. pozdrawiam
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 07, 2011, 16:48:27 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Odległość między stykiem na kierownicy a stykiem w przycisku jest za duża.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 07, 2011, 16:50:28 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3472
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
to znaczy??? bo jak wsadzę przycisk bez tych sprezynek i poruszam tym plastikowym przyciskiem to jest w miarę dobrze , a jak założeę te spręzyny to albo nie ma , albo trzeba walićw przycisk z całej siły pięścią , a i tak raz zadziała , raz nie.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 07, 2011, 17:03:12 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1748
  • Płeć: Mężczyzna
To znaczy poodginaj te blaszki pod przyciskiem ;)
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo; Peugeot 208
Jest: Nissan Qashqai ; Fiat 126p 1977r ; Komar "sztywniak" ; Skoda Favorit

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 07, 2011, 17:05:55 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3472
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
a co ze sprężynkami/ je też jakoś ściągnać aby się mniejsze zrobiły czy jak heh:)
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 07, 2011, 17:11:43 pm »

Offline Ukash

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1748
  • Płeć: Mężczyzna
Sprężynek raczej nie ruszaj. Musisz popróbować z tymi blaszkami, aż będzie git ;)

Miałem to samo w starej kierownicy ;)
Było: Atu+ 1.6 GSi 97'; Atu+ 1.4 GTi 16v turbo; Peugeot 208
Jest: Nissan Qashqai ; Fiat 126p 1977r ; Komar "sztywniak" ; Skoda Favorit

Morał taj bajki jest krótki i niektórym znany, jak nie ma warunków, nie zaiwaniamy... :D

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 07, 2011, 17:16:14 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3472
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
dobra dzieki. może za bardzo tespręzynki rozciągnąlem i takie efekty są , fakt styki poprzeczyszczałem i nadal nic. Ruszam coś z tym zrobić i może mi się uda heh.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 07, 2011, 17:16:24 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)
to znaczy??? bo jak wsadzę przycisk bez tych sprezynek i poruszam tym plastikowym przyciskiem to jest w miarę dobrze , a jak założeę te spręzyny to albo nie ma , albo trzeba walićw przycisk z całej siły pięścią , a i tak raz zadziała , raz nie.


To znaczy że trzeba ją zmniejszyć wszelkim dostępnym sposobem - na górze masz taką blaszkę w którą zapinasz kprzycisk klaksonu. Musisz ją dogiąć odpowiednio.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 07, 2011, 17:41:51 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3472
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
ok dzieki. a tą blaszkę przeoczyłem:) dzia za sugestie:)
po pononej próbie grzebania iz blaszką oznajmiam iz efekt jest marny, teraz sygnał wogóle nie reaguje. Ta blaszkę co jest przy kierownicy mam odginać do góry czy doginać do dołu:)??
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 07, 2011, 19:25:18 pm wysłana przez mruk1313 »
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 07, 2011, 19:31:23 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
do dołu.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 07, 2011, 19:35:42 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3472
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
doginam tą blaszkę i gdzie tam , jest ścisło i nie działa. W sumie taka pierdoła a mnie już podku..... Nie mam pojęcia co już tym zrobić badziewiem.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 07, 2011, 19:58:16 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
A jak dotykasz tym kabelkiem co wystaje z kierownicy np do śruby na kierownicy to działa klakson ?

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 07, 2011, 20:01:55 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3472
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
oczywiscie że działa , nawet jak zdejmę te sprężynki to raz działa a raz nie, może te sprężyny za bardzo rozciągnąlem i dlatego , sam już niewiem. W sumie błachostka a zawracam głowę jak by to niewiadomo co by było.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 07, 2011, 20:07:47 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Sprezyny to moim zdaniem tam najmniejszy problem, nawet jak je rozciągniesz to chyba masz tyle pary w łapach zeby klaksonem scisnac je z powrotem:) podginanie blaszki u góry tez tyle samo da, spróbuj na chwile podmienic sam przycisk klaksonu z innej kiery.

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 07, 2011, 20:14:30 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3472
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Sprezyny to moim zdaniem tam najmniejszy problem, nawet jak je rozciągniesz to chyba masz tyle pary w łapach zeby klaksonem scisnac je z powrotem:) podginanie blaszki u góry tez tyle samo da, spróbuj na chwile podmienic sam przycisk klaksonu z innej kiery.

 heh pewnie zę dam rade naciskac:) jutro tak zrobię bo dziś już jest za późno. Mówisz blaszki, ale u mnie jest tylko jedna na górze kierownicy,, cudowałem z nią i jest marny efekt,
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 07, 2011, 20:16:30 pm wysłana przez mruk1313 »
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 07, 2011, 20:28:16 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Tak, bo ona jest tylko od trzymania przycisku kiedy nie trąbisz - wazne zeby nie byla wgięta za głeboko bo wtedy będzie obwód zamkniety na stale. jak dla mnie to masz gdzieś kiepskie połączenie, albo między powierzchniami przycisku i kierownicy, albo na tym kabelku.

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 07, 2011, 20:34:47 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3472
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Cytuj (zaznaczone)



Tak, bo ona jest tylko od trzymania przycisku kiedy nie trąbisz - wazne zeby nie byla wgięta za głeboko bo wtedy będzie obwód zamkniety na stale. jak dla mnie to masz gdzieś kiepskie połączenie, albo między powierzchniami przycisku i kierownicy, albo na tym kabelku.

dzieki. Jutro jeszcze raz posprawdzam ,ale czyściłem styk na kabelku i te dwa pierścienie. Postaram się jutro ogarnąc drugą zaślepkę.ps tak to przycisk ładnie i lekko chodzi , a niestety nie trąbi , a wczesniej trzeba było mocno walić w niego.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 07, 2011, 20:42:09 pm »

Offline JanekZuk

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 155
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez truck+ 1.9 GLD
A ja się do łącze do tematu . U mnie jest taki problem że nie dawno klakson jakos tam marno działał jak mocno się zaprze , a teraz w ogóle nie działa nawet jak tym kabelkiem dotknę też nie działa gdzie szukać problemu ?

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 07, 2011, 20:43:55 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Po kabelku leć....

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 07, 2011, 21:04:58 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
A, warto wcześniej jeszcze spojrzec na dwie spręzyste blaszki, przymocowane do pająka i dotykające tylu kierownicy, może tam jest jakas przerwa.