Autor Wątek: Klakson-problem  (Przeczytany 5291 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 08, 2011, 16:11:18 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3472
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
problem rozwiązany. Wymieniłem przycisk od starszego Caro, obczyściłem styki, wyplakowalem i jest jak nowa:) Sygnał działa bezproblemowo. Winne okzały sie spreżyny , które były zbyt luźne w tej plastikowej obudowie. Dzieki wszystkich za sugestie. pozdrawiam.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 10, 2011, 00:08:03 am »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3472
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
witajcie ponownie. Niestety , po dzisiejszej przejażdzce , wymianie przyciusku klaksonu jest to samo, raz chodzi a raz nie, dzieje sięto samo jak jest ustawiona na wprost lub skręcona. Przytykam kabel do pierścienia w kole kierownicy i jest ok. Pomóżcie bo już przejrzałem wszystko i niewiem co jest grane z tym sygnałem u mnie.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 10, 2011, 02:45:10 am »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
A patrzyles jak tam styk miedzy kierownica a pajakiem?

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 10, 2011, 12:57:06 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
też mam taki problem i winą są styki między pająkiem a kierownicą jak skręcę kierownicą w którąś stronę jest ok a na prosto nie działa... podginałem styki ale było dobrze tylko przez jakiś tydzień...
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 10, 2011, 13:11:37 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3472
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
styk przeczyściłem i dalej to samo , tak jak olega wyżej napisał raz działa raz nie, chyba sobie juz to daruje bo nie mam już siły , ale i tak sygnał jest potrzebny:) jakjadę na wprost to tak jka by syklakson nie łapał , dziwne bo naciskam i tak jakby nie było styku, wszystkie z możliwych sposobów wykonałem i jak nie chodziło tak nie chodzi.


a więc do rzeczy. Zwaliłem koło kierownicy, przyczyną tych niuansów były rozsypane styki , które po prostu były zmęczone i pekły , tym samym nie stykały się z pierścieniem na kole kierownicy. Jutro wycieczka na szrot po pająk lub kupno nowego:)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2011, 16:19:06 pm wysłana przez mruk1313 »
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 10, 2011, 23:37:55 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
też mam taki problem i winą są styki między pająkiem a kierownicą jak skręcę kierownicą w którąś stronę jest ok a na prosto nie działa... podginałem styki ale było dobrze tylko przez jakiś tydzień...

a nie da sie troche przesunac pajaka w kierunku kiery?

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 11, 2011, 10:31:22 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Da sie, wystarczy śrubkę na nim poluzować i docisnąć do kierki i zakręcić.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 11, 2011, 10:59:07 am »

Offline Łukasz_ERW

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 371
  • Płeć: Mężczyzna
Miałem kiedyś w DF z 83 roku coś takiego, że jak skręcałem w prawo to trąbił :-) Nigdy nie zapomnę min ludzi patrzących wtedy na mnie :-)

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 11, 2011, 12:24:46 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Da sie, wystarczy śrubkę na nim poluzować i docisnąć do kierki i zakręcić.

Jak sie to robi to ja wiem, sie pytam kolegi czy u niego to by nie pomoglo:)

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 11, 2011, 20:58:32 pm »

Offline xprot

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 328
    • borocaro+ gsi
o, to moze ja.

klakson nie dziala, zwiaram go na kierownicy, slychac przekaznik, az zmierzylem na klaksonie napiecie ( na samej trabce) i bylo po nacisnieciu. wiec to klakson! mysle sobie. podpinam go na krotko do aku i wtedy trabi az trzeba uciekac.

po poskladaniu w calosc: cisza.

kable niby cale, klakson niby dziala, wiec o co tu chodzi.

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 11, 2011, 21:42:21 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Cytat: Stingerek on Dzisiaj o 10:31:22
Da sie, wystarczy śrubkę na nim poluzować i docisnąć do kierki i zakręcić.

Jak sie to robi to ja wiem, sie pytam kolegi czy u niego to by nie pomoglo:)

oo nie wiedziałem o tym :) dziękuje i jutro to sprawdzę :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 11, 2011, 22:02:22 pm »

Offline kuba92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3000
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16v Orciari
az zmierzylem na klaksonie napiecie ( na samej trabce) i bylo po nacisnieciu.

Zmierzyłeś napięcie na podpiętym czy odpiętym klaksonie?

Odp: Klakson-problem
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 12, 2011, 13:06:59 pm »

Offline xprot

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 328
    • borocaro+ gsi
na odpietym. nie pamietam dokladnie, ale przy zapalonym to bylo kolo 13.5 V

prawdopodobnie pociagne nowe kable przekaznik- klakson dla pewnosci
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 12, 2011, 13:07:45 pm wysłana przez xprot »