SILNIK: - 1.6 GSI OHV
- świece NGK V-Line
UKLAD DOLOTOWY: - panelowy filtr powietrza Pipercross z
Rover-a 400UKLAD WYDECHOWY: - przelotowy tłumik końcowy WM Sport
UKLAD NAPĘDOWY: - most i skrzynia zalane Mobilem 85W-90
ZAWIESZENIE: - amortyzatory gazowe Delphi
- dystanse 10mm z przodu, 15mm z tyłu
- alufelgi Ratlita 6,5/15''
- opony Toyo Proxes T1R 195/50
NADWOZIE: - lakierowane lusterka
- usunięte naklejki i oznaczenia
- przerobiony i polakierowany grill Orciari
- "minusowy" nosek
- chromowane żarówki kierunkowskazów
- maska na siłowniku z
Fiata 126 Bis- kierunkowskazy boczne z
Fiata Punto - lakierowana rączka bagażnika
WNĘTRZE:- fotele Inter Groclin Standard
- kierownice:
MOMO Monte Carlo (perforowana skóra, czerwona nić)
MOMO Corse (gładka skóra, czarna nić)
- lakierowane elementy deski rozdzielczej
- podłokietnik Scorpion
- aluminiowa nakładka hamulca ręcznego
- skórzana kanapa z radiowozu
- welurowe dywaniki
- mieszek dźwigni ręcznego
- gałka zmiany biegów z
Peugeota 206 - czarny materiał boczków drzwiowych
- woltomierz Equus
- schowek na okulary z
Chevroleta AveoCAR AUDIO: - radioodtwarzacz Alpine CDE-9880R
- dwudrożny system odseparowany Hertz DSK 130 z przodu
- dwudrożne JVC CS-V625 z tyłu
- wzmacniacz Blaupunkt GTA 2 Special Mk II
- skrzynia basowa Blaupunkt serii GT
POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE:- elektryczne szyby przód
- autoalarm
- centralny zamek