Kup gumowy od forda pod skrzynie N9 i zainstaluj. NIE KOMBINUJ TAM GDZIE NIE TRZEBA. Koszt ok 50zł i nic się nie rozpadnie - wytrzymuje upalanie w 2.8 V6 a przy 1.6 w polonezie to prędzej guma się rozpadnie ze starości niż od obciążenia. Wszystko pasuje w miejsce starej gumy FSO. "Nowe" gumy FSO tez już nie maja tych wypustek.. Jak ma być tanio to idź na złom i wykręć od starej skrzyni forda - ja mam gumę ze scorpio 2.3 z 96roku i wygląda praktycznie jak nowa i jest bardziej pewna niż te chinole z allegro
Dzięki, będę szukał. Więc ten przegub ma odpowiednią szerokość i mechanik nie będzie marudził, że przegub nie pasuje? (oddaję auto do przejrzenia skrzyni i przegub będzie wymieniany przy okazji). Nie masz żadnych wibracji ani problemów przez ten brak wypustek? Ostatnio poszło 200zł w wyważanie wału i wymianę podpory, krzyżaków itd, dopóki przegub nie popękał, było idealnie.
Rozumiem, że taki będzie pasował?
http://allegro.pl/ford-scorpio-mk2-przegub-elastyczny-walu-i5610865853.htmlZ ciekawostek, pytałem sprzedawcę o ten przegub za 35zł. Na aukcji jest wystawiony ten ze zdjęcia poniżej, czyli prawidłowy, z wypustkami, ale sprzedawca nie chce za chiny podać mi producenta, ponieważ "nie ma w zwyczaju, podobnie jak inne sklepy, ujawniać swoich dostawców" (
?!?
? Ja jestem wybitnie niedomyślny, czy to jakiś nowy zwyczaj, że nie podaje się producenta części do momentu jej kupna? :D ) Jednocześnie zapewnia mnie, że producent części jest krajowy, i nie jest nim polfarmer, ale chyba nie zaryzykuję zakupu tak tajemniczego przegubu...