Wtryski zamiast mgiełki leją prostym strumieniem na około 1,5 metra.
Tak działają sprawne wtryski.
Mówie ci jeszcze raz i powtarzam że zaplon jest źle !
Pierwszy cylinder od rozrządu idzie w dół -> zawór ssący otwarty, suw ssania -> Tłok idzie do góry, ssący zamknięty suw sprężania -> tłok idzie w dół, i wtedy następuje iskra i suw pracy.
A co jeśli sie pomyliłeś ? Pierwszy cylinder idzie w dół w dwóch momentach : Suw pracy i suw ssania , skąd wiesz że podczas kiedy tłok schodził w dół zawór ssący był otwarty ? zdejmowałeś pokrywę zaworów ?
Jezeli pomyliłeś kolejność i nie sprawdziłeś jak zachowują się zawory to
SSANIE->SPRĘŻANIE->ZAPŁON->PRACA->WYDECH.
Bo jeśli moja teoria jest prawdziwa to wtedy jest u ciebie tak:
PRACA->WYDECH->ZAPŁON->SSANIE->SPRĘŻANIE
Czyli zapłon zaraz po wydechu co tłumaczyloby strzały....
A co jeśli złożyłeś rozrząd źle i jest o 180 stopni przestawiony ?
Mówie - zamień przewody na kopułce - 1 z 4 oraz 2 z 3 i spróbuj odpalić.