Autor Wątek: LPG prosto w gaźnik.  (Przeczytany 4472 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Blackbull

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 101
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu-
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 28, 2015, 20:02:27 pm »
Mam reduktor elpigaz podobno nie można w nim wymienić membran posiadam natomiast drugi parownik Asterik włoski wiecie coś o tych częściach?

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11894
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 28, 2015, 20:04:49 pm »
jaki model elpigazu ?
asteriks AT07 ma odciecie elektrozaworem za I komora, wiec zalewa bardzo malo,
ale to jego jedyna zaleta,bo generalnie to złom
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline w0mbat

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 521
    • polonez 1500 88r.
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 28, 2015, 21:51:04 pm »
BRC są dobre ale strasznie drogie. Też przylewają ale nie trzeba zarzynać rozrusznika żeby odpalić. Około 10 sekund i silnik znowu chodzi

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11894
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 28, 2015, 23:05:06 pm »
BRC sa slabe, no Tecno jeszcze jako tako, ale AT90 to jeszcze zadna sztuka nie chodzila jak trzeba
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Blackbull

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 101
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu-
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 28, 2015, 23:16:37 pm »
To co w takim razie moglibyscie polecić do pn?

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11894
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 28, 2015, 23:19:00 pm »
Lovato 80g/92e (gaznik/wtrysk) i emmegas ML94
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline show

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
    • FSO 1500
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 17, 2019, 15:58:05 pm »
sory za odkop, ale może komuś się przyda, narzynka i gwintownik 12x1 potrzebny, jest lepiej jak na palnikowcu,gardziele z obu stron 26mm, brak dyfuzorów, pozdrawiam.

« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2019, 16:01:55 pm wysłana przez show »

Offline daniel22

  • Niewidzialna glaca łysego rynku
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1908
  • Płeć: Mężczyzna
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 17, 2019, 21:22:54 pm »
Fajnie to wygląda :) jakiś sensowny zestaw ze sterownikiem do tego dajesz, czy śruba?

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 18, 2019, 06:02:11 am »
Testowałeś to już. Ciekawe jak spalanie i osiągi w porównaniu do "rurkowca"
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 931
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 19, 2019, 23:02:56 pm »
Od rurkowca już wszystko jest lepsze. Ale i tak zamontowałbym palniki o średnicach jak gardziele.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Offline daniel22

  • Niewidzialna glaca łysego rynku
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1908
  • Płeć: Mężczyzna
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 21, 2019, 01:08:00 am »
Dobre palnikowce dostępne są od ręki, problemem jest tylko podwyższenie puszki filtra w przypadku zastosowania miksera, trochę to utrudnia w polonezach sprzed ery szerokiego caro ściąganie pokrywy filtra. Zapewne taki był zamysł autora, sam nad tym myślałem posiadając gaźnikowca (oraz nad splanowaniem miksera, ale w moim akurat nie było już czego planować).

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 686
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 21, 2019, 18:38:27 pm »
Osobiście miałem podobny patent tylko ja miałem wejście na wysokości zwężek w gardzieli, w których wywierciłem kilka otworów o fi chyba 2 mm , z tego co pamiętam to nie było różnicy w mocy i przyśpieszeniu, a zużycie po wyregulowaniu nawet spadło. Oczywiście wszystko powinno być sprawne i w jak najlepszym stanie włącznie z silnikiem.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11894
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 22, 2019, 21:49:33 pm »
i jak ta rzezba chodzi, w zakresie 500rpm udalo sie ustawic prawidlowa mieszanke ?? ;]
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline show

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
    • FSO 1500
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 23, 2019, 13:55:11 pm »
Ale, ze jak w500obr?, narazie jest ok, obroty wolne są, ssanie dziala, przyspieszenie to nieznacznie lepsze, ale odczulem, ze na mokrym juz mozna bokami bez zamulania i jak lece 100kmh, to mu lekko to idzie a nie tak opornie :)

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11894
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 23, 2019, 22:52:12 pm »
zakres 500 obr,czyli np. od 2500 do 3000 rpm jest prawidlowo , a reszta jest przypadkiem,
sam waz w dolocie zostal juz niejednokrotnie przetestowany i gdyby to sie nadawalo do uzytku, to nikt by nie produkowal mikserow,
kopyto zazwyczaj jest, bo w gornych partiach wali gazem na maksa - tylko euforia u uytkownikow szybko mija, tak gdzies przy drugim tankowaniu, gdy np. Polonez pali od 20l w zwyz ;]
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline show

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
    • FSO 1500
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 27, 2019, 05:50:54 am »
Aaa no, faktycznie zaraz po tej przerobce, walilo gazem, ze musialem 1caly obrot przykrecic, ja mam z 5 gaznikow zlomowych, wiec zrobilem to z ciekawosci, narazie jezdze na tym, ostatnio trasy po wsiach robilismy, predkosci tak od 70 do 100, lalem do pelna, po 120 km weszlo mi 12.5L gazu, znowu drugi raz same miasto kilka dni (sluzy teraz jako dupowoz, bo dupowoz sie zepsul), po 130km, weszlo 17L. Na poczatku wlasnie mialem za bogato, mialem wolne obr na postoju, ale spadaly gdy toczylem sie na luzie to spadaly na 500, jak wyhamowal do zera to wskakiwaly na 1000, ale obecnie jest ok.

Offline show

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 744
    • FSO 1500
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 27, 2019, 23:59:36 pm »
Dumam jeszcze, czy nie wsadzic kolektora z wtryskiem z abimexa, weze od gazu wpiac w zasilanie i powrot paliwa, wyjac wtryskiwacz i by gaz szedl kanalami benzyny w gardziel na jednej przepustnicy :D

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11894
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 30, 2019, 23:55:33 pm »
w tej metodzie jest szalenstwo,
dziwie sie, ze nie szkoda ci czasu na sprawdzanie czegos, co zostalo juz dawno sprawdzone i... sie nie sprawdzilo
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.