Autor Wątek: LPG prosto w gaźnik.  (Przeczytany 3921 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Blackbull

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 101
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu-
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 28, 2015, 20:02:27 pm »
Mam reduktor elpigaz podobno nie można w nim wymienić membran posiadam natomiast drugi parownik Asterik włoski wiecie coś o tych częściach?

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11712
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 28, 2015, 20:04:49 pm »
jaki model elpigazu ?
asteriks AT07 ma odciecie elektrozaworem za I komora, wiec zalewa bardzo malo,
ale to jego jedyna zaleta,bo generalnie to złom
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline w0mbat

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 518
    • polonez 1500 88r.
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 28, 2015, 21:51:04 pm »
BRC są dobre ale strasznie drogie. Też przylewają ale nie trzeba zarzynać rozrusznika żeby odpalić. Około 10 sekund i silnik znowu chodzi

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11712
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 28, 2015, 23:05:06 pm »
BRC sa slabe, no Tecno jeszcze jako tako, ale AT90 to jeszcze zadna sztuka nie chodzila jak trzeba
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Blackbull

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 101
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu-
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 28, 2015, 23:16:37 pm »
To co w takim razie moglibyscie polecić do pn?

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11712
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 28, 2015, 23:19:00 pm »
Lovato 80g/92e (gaznik/wtrysk) i emmegas ML94
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline show

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 742
    • FSO 1500
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 17, 2019, 15:58:05 pm »
sory za odkop, ale może komuś się przyda, narzynka i gwintownik 12x1 potrzebny, jest lepiej jak na palnikowcu,gardziele z obu stron 26mm, brak dyfuzorów, pozdrawiam.

« Ostatnia zmiana: Marzec 17, 2019, 16:01:55 pm wysłana przez show »

Offline daniel22

  • Niewidzialna glaca łysego rynku
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1790
  • Płeć: Mężczyzna
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 17, 2019, 21:22:54 pm »
Fajnie to wygląda :) jakiś sensowny zestaw ze sterownikiem do tego dajesz, czy śruba?

Online Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6578
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 18, 2019, 06:02:11 am »
Testowałeś to już. Ciekawe jak spalanie i osiągi w porównaniu do "rurkowca"
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 926
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 19, 2019, 23:02:56 pm »
Od rurkowca już wszystko jest lepsze. Ale i tak zamontowałbym palniki o średnicach jak gardziele.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Offline daniel22

  • Niewidzialna glaca łysego rynku
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1790
  • Płeć: Mężczyzna
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 21, 2019, 01:08:00 am »
Dobre palnikowce dostępne są od ręki, problemem jest tylko podwyższenie puszki filtra w przypadku zastosowania miksera, trochę to utrudnia w polonezach sprzed ery szerokiego caro ściąganie pokrywy filtra. Zapewne taki był zamysł autora, sam nad tym myślałem posiadając gaźnikowca (oraz nad splanowaniem miksera, ale w moim akurat nie było już czego planować).

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 677
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 21, 2019, 18:38:27 pm »
Osobiście miałem podobny patent tylko ja miałem wejście na wysokości zwężek w gardzieli, w których wywierciłem kilka otworów o fi chyba 2 mm , z tego co pamiętam to nie było różnicy w mocy i przyśpieszeniu, a zużycie po wyregulowaniu nawet spadło. Oczywiście wszystko powinno być sprawne i w jak najlepszym stanie włącznie z silnikiem.

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11712
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 22, 2019, 21:49:33 pm »
i jak ta rzezba chodzi, w zakresie 500rpm udalo sie ustawic prawidlowa mieszanke ?? ;]
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline show

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 742
    • FSO 1500
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 23, 2019, 13:55:11 pm »
Ale, ze jak w500obr?, narazie jest ok, obroty wolne są, ssanie dziala, przyspieszenie to nieznacznie lepsze, ale odczulem, ze na mokrym juz mozna bokami bez zamulania i jak lece 100kmh, to mu lekko to idzie a nie tak opornie :)

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11712
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: LPG prosto w gaźnik.
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 23, 2019, 22:52:12 pm »
zakres 500 obr,czyli np. od 2500 do 3000 rpm jest prawidlowo , a reszta jest przypadkiem,
sam waz w dolocie zostal juz niejednokrotnie przetestowany i gdyby to sie nadawalo do uzytku, to nikt by nie produkowal mikserow,
kopyto zazwyczaj jest, bo w gornych partiach wali gazem na maksa - tylko euforia u uytkownikow szybko mija, tak gdzies przy drugim tankowaniu, gdy np. Polonez pali od 20l w zwyz ;]
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.