Dzięki KGB za odpowiedz.Chyba bardziej pochylone bo mój stoi dużo niżej niż mojego brata.Nie wiem czy to bardziej wylatanych sprężyn czy czego ale różnicy nie czuć lecz widać No to teraz tylko dystanse kupić :S
sytualcja lekko patowa przy takim rozmiarze ,bo 5mm dystanse bedziesz mial prawie za darmo w kazdej potrzebnej ilosci ,ale zakladanie na przod 2 to norma, 3 to juz max, ktory nie zawsze pozwoli wycentrowac felge na piaście - na szczescie przy alusach z pierscieniami szansa jest duza ,
z kolei mozna kupic dystanse 15mm za pieniadze w wysokosci 45pln/szt i sa one z centrowaniem,ale do poldka nie podejda na przod (na tyl bez problemu prawie),
a wiec przy felgach 7 cali jest zawsze przewalone
jak dawałem taki dystans to opona darła o rant nadkola, fakt że jest gleba i duża opona.
juz to wielokrotnie podawalem,ale napisze jeszcze raz :
przy 7j et36 195/50 mialem 10mm i bylo totalnie na styk ,czyli kolo w gorze to stykanie sie opony/rantu felgi ze sprezyna,
skret na max do przodu w porzo,do tylu szorowanie rantem o wahacz (oduczylem sie cofac na max skrecie),
zbieznosc byla 3mm ustawiona na kolach 15"
teraz mam 6j et37 195/55 i 11-12mm (sam sie taki dystans zrobil
) ,
moglbym zdjac 5mm i sprawdzic w czasie jazdy ,ale nie mam czasu na takie myki,
nic nie ociera ,ale ma raczej jeszcze zapas (przeciez sama felga jest wezsza o 25mm ,a wiec~12mm na strone),
zbieznosc mam teraz jakos w okolicach 3-4mm
a wiec 6j et49 na dystansie 10mm to jest na styk dla felgi ,ale niekoniecznie dla opony 195,dlatego lepiej dac 15mm dla pewnosci