Autor Wątek: Brak zasilania pompy paliwa!  (Przeczytany 6962 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Brak zasilania pompy paliwa!
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 07, 2011, 00:12:22 am »

nethero

  • Gość
I gdzie był problem? :)
No z postojowymi to chyba sobie poradzisz :)

Odp: Brak zasilania pompy paliwa!
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 07, 2011, 00:34:58 am »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
właśnie nie wiem sam... Bo dziś rano sprawdziłem przejścia w kablach czy nie ma gdzieś przerwy i nie było, a brat mówi podepnij może się naprawiło i tak było :p pojawił się prąd wszędzie i pompka działa jak należy :)
Dzięki i naprowadzenie na temat :)

z postojówkami raczej tak, bo na razie sprawdziłem temat na szybko to nie mam postojówek i przeciwmgielnych, zamieniłem kontrolery (przekaźniki) i nie ma, mijania i drogowe są a postojówek niet...
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Brak zasilania pompy paliwa!
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 07, 2011, 01:30:03 am »

nethero

  • Gość
Jeśli nie masz żadnej pozycyjnej lampy (ani przedniej ani tylnej) ani przeciwmgielnych, to może padł
przełącznik (ma 2 sekcje, pierwsza jest od pozycyjnych, druga od ośw. wnętrza + św. mijania/drogowych).
Wyłącznik przeciwmgielnych aktywowany jest obwodem włączonych świateł pozycyjnych,
kontroler świateł w tym wypadku nie ma większego znaczenia.

Wyciągnij przełącznik od zapalania świateł. Powinien zwierać załączony między kablami czerwonym (+12 stałe),
a białym (idącym miedzy innymi do kontrolera). Jeśli dobrze myślę, to podświetlenia zegarka także nie masz.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2011, 01:32:29 am wysłana przez nethero »

Odp: Brak zasilania pompy paliwa!
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 07, 2011, 10:26:35 am »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
podświetlenia zegarka jest po zapłonie. Idę zaraz sprawdzę czy mam wg prąd na bezpieczniku i poszukam a może same się znajdą jak zasilanie pompki :d
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Brak zasilania pompy paliwa!
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 07, 2011, 13:03:18 pm »

nethero

  • Gość
A masz rację :) Ale przewód do niego dochodzi z obwodu pozycyjnych wg schematu,
choć powinien z mijania (wtedy się przyciemnia). Może były po drodze jakieś zmiany
w schemacie.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2011, 13:12:25 pm wysłana przez nethero »

Odp: Brak zasilania pompy paliwa!
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 07, 2011, 13:53:17 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
światła są luźna była jedna wsuwka. Nie ma dmuchawy i wycieraczek, spryskiwacz działa tylko...
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Brak zasilania pompy paliwa!
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 07, 2011, 14:33:31 pm »

nethero

  • Gość
Masz tam chochlika w środku ?  :]

Odp: Brak zasilania pompy paliwa!
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 08, 2011, 08:16:51 am »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
wygnałem go już :d wszystko działa :) temat do zamknięcia :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: Brak zasilania pompy paliwa!
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 05, 2011, 09:19:29 am »

loccos

  • Gość
Witam.
Mam podobny problem w swoim caro plus GSI brak zasilania na pompę paliwa kompletny
bezpiecznik cały z bezpiecznika idzie na przekaźnik który też jest wporządku problem jest z przewodem u mnie (żółto-czarnym) który idzie do wiązki za zegarami ma tam złącze tak jak opisywał "nethero" dalej przewód leci w wiązkę i nie wiem dokąd .
Na przewodzie powinna pojawiać się masa wiem bo podłączyłem na krótko do śruby przy hydroregulatorze świateł i działa.
Mam tylko wrażenie ze działa cały czas na pełnych obrotach.
Wydaje mi się że wcześniej pompa zaskakiwała przy włączaniu silnika ale później trochę cichła jakby zwalniała.
Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi.
Pytanie czy ktoś wie gdzie prowadzi ten przewód i jak się tam dostać żeby to sprawdzić ?

Odp: Brak zasilania pompy paliwa!
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 05, 2011, 22:46:48 pm »

nethero

  • Gość
W GSi to jest mniej więcej tak:

Legenda: Złącze 13-pinowe (podszybie, prawe nadkole) łączące wiązkę silnika z wiązka samochodu - nazwijmy je ZG.

Sygnał (masa) sterująca pompą paliwa idzie  z komputera przez wiązkę silnika do ZG na pin 4.
Kostka ZG po stronie wiązki samochodu ma pętlę łączącą pin 4 z pinem 12.
Przez pin 12 - i dalej wiązkę silnika - idzie to do wyłącznika bezwładnościowego.
Zwarty wyłącznik łączy to i trafia spowrotem - tym razem na pin 13.
Z pinu 13 przez wiązkę samochodu idzie ten sygnał na złączkę w rejonie zegarów, a następnie na cewkę przekaźnika pompy.

Drugi styk cewki przekaźnika jest oczywiście połączony z +12 zapłonu.
Wysterowany prąd pompy (+12) trafia oczywiście do pompy paliwa, oraz dodatkowo znów na ZG, tym razem na pin 1 (pewnie coś w kompie zasila).
Obwód prądu pompy zabezpieczony jest bezpiecznikiem "P".

Odp: Brak zasilania pompy paliwa!
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 06, 2011, 02:08:32 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
wytłumacz. Przyda się.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Brak zasilania pompy paliwa!
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 07, 2011, 11:47:32 am »

nethero

  • Gość
Stingerek Co miałeś na myśli i do kogo to było skierowane? :)