Auto:
FSO PolonezModel:
Caro Produkcja:
1995Silnik:
1.8 16V rover 18K4F
Kolor:
117 - zielony capri Zdjęcia: Zrobione:-Swap z 1.4 16v na 1.8 16v
-Sprzęgło 200mm
-Trochę poprawione kanały w głowicy
-Nowe uszczelki, uszczelniacze, części ekspolatacyjne itd
-Dodatkowy wentylator chłodnicy
-Siedzenia zmienione na InterGroclin
-Ciemna podsufitka
-Trochę odciążony z tyłu
-Pompa Paliwa z BMW
-Felgi 14" PN Truck
-Resory 3 pióra
-Zrobione progi i podłoga
-Wymienione drzwi
-Zmieniony zbiornik paliwa i pasy mocujące na nowe
-Wymienione drążki kierownicze i inne pierdoły zawieszenia
-Przyciemnione przednie lampy
-Nowe cylinderki z tyłu
-Nowe klocki z przodu
-Nowe drazki reakcyjne tył
-Żarówki H4 +90%
-Kierunki clear black
-Mocniejsze śruby kół
-Końcowy z borka z końcówką
...i wiele innych o których już nie pamietam ale może znajdują się dalej w temacie
Foto z reszty tematu:takie tam z wymiany drzwi
kilka sprzęgieł i dwie skrzynie potwór zjadł
W końcu dobre sprzęgło
honowanie na cylindrach (jak go kupiłem to nie wierzyłem sprzedawcy że niski przebieg... ale jednak chyba miał rację)
operacja głowicy
Plany:-Dokładki zderzaków z C+
-Blacha (tylne sierpy i reperaturka błotnika lewy tył), nowy nosek przód i przedni lewy błotnik
-Lakier (odświeżenie w sumie)
-Hamulce przód 257 wentylowane
-Most tylny na tarczach z zaciskami z VW
-Zmiana przełożenia mostu na 4.1
-Gleba (w sumie wszystko naszykowane)
-Utwardzone amortyzatory
-Stabilizator na tył
-Drążek Panharda
-Przeróbka wydechu
-Głowica z VVC + jakieś dobre wałki
-Elektronika typu StandAlone
-Alu 15" lub 16"
-Elektryka szyb i lusterek
-Drugi poldas. Atu minus, wydmuszka, klatka ogólnie sport z porobionym B230FT pod maską.
Chcę żeby wyglądał mniej wiecej tak: