Autor Wątek: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI  (Przeczytany 41486 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 13, 2011, 01:53:17 am »

barracuda

  • Gość
Więc silnik 1.8 wchodzi bezproblemowo w miejsce i osprzęt od 1.4? Sam goły silnik? Co jeszcze kupic od 1.8?wtryski? wydech? sprzegło?

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 13, 2011, 09:09:51 am »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
barracuda goły słupek pasuje idealnie pod wszystko z 1.4. Wygląda to tak jakbyś drugie 1.4 w to samo miejsce wsadzał. Jedyne co koniecznie musiałem wsadzić z 1.8 to wtryski bo na tych z 1.4 kaszanka była.

Nie sprzedawaj fiaciora tylko swapuj 1.8 :d

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 19, 2011, 18:51:14 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Dzisiaj w ruch poszedł flex z druciakiem a potem mig mag... spód ogarnięty, małe poprawki na wiosnę. Blacharka z wierzchu i lakier też na wiosnę.




Pierwsze ruszenie druciakiem. Potem ukazało sie więcej dziurek. Progi trochę i podłoga z przodu. Wyczyszczone, wycięte, wspawana blacha... Nie mieliśmy gotowych elementów ale z kolegą jakoś to nam sie udało poskładać ładnie. Poldek pospawany, zabitexowany :) dzisiaj śpię spokojnie... zasnę na pewno bo padam ze zmęczenia.

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 17, 2011, 10:58:11 am »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
W końcu zmieniłem wszystkie drzwi. Pomimo tego że jedne są niedomalowane bo lakieru brakło to wszystko jest OK. Lakier po nowym roku dopiero (na całe auto już bedzie lakier wtedy).



Reperaturka błotnika z kawałka blachy za bardzo sie nie udała... ale w wolnej chwili zrobi sie jak trzeba.


Drzwi zmieniałem z takiego oto powodu:


Poprzedni właściciel też już raz je zmieniał... man nadzieje że ja już wiecej nie będę musiał.


A tutaj widac jaka biedrona wyszła  <lol2>
Jeszcze pare małych zaprawek do zrobienia i czas malować.
Lewa strona na górce a prawa w dołku = wygląda jak terenówka... ale gleba to tylko kwestia pary tygodni.



Gdzies tam w miedzy czasie wpadł kolektor wydech seria i rurka od kamzo z jego poloneza



I pare innych fuck-up'ów takich jak brak pradu na łączeniu plusa z aku i plusa na kompa i reszte na rozruszniku... w efekcie upiepszył sie gwint przy automacie rozrusznika... co w efekcie zmusiło mnie do rozebrania... i w koncu jak pogrzebałem okazało sie ze rozrusznik wytyrany....... co za tym idzie kupiłem drugi. Z obudowy termostatu ciekł płyn. Było wilgotno o jakoś mnie nie denerwowało... ale że teraz mam dużo wolnego czasu to zrobiłem. Orginał miałem z rovera 1.8... ale 88'C. Wziąłem z niego obudową, usczzelkę termostatu... a termostat 82'C z poldka został. Na razie spokój.

Dalsze plany: malowanie, gleba wymiana niektórych czesci z zawieszenia tj: tulejki (poliuretan będzie), swożnie i jedna końcówka drążka... kolektor dolot obrócony VVC, sterowanie silnika z 1.8, modyfikacja wydechu od przedostatniego tłumika aż do samego końca.

EDIT 22.12.2011

No to skoro rzeźbię wiążke to sie podzielę uwagami z wami. Zamiast ciężko zchodzących wtyczek można zastosować z VW. Mają one łatwiejsze w demontażu zabezpieczenia - naciska sie i zchodzi. Np do czujnika temperatury z tyłu silnika - chwila moment i wtyczka odpięta - coś pieknego. Można też dostać same konektorki do wtyczek od rovera... mając dobrą zaciskarkę da radę zrobic nową wiązkę bez lutowania.


tutaj akurat fotka z allegro

Do alternatora wtyczke mam dobra... tylko te konektorki trzeba drugie było załatwić. Oczywiście nigdzie w okolicy nie ma... ale jutro jade w jedno miejsce gdzie bedą. To są żeńskie kątowe 10mm. Ten typ co do żarówki H4... ale niestety do altka są wieksze.

foto też z allegro

Szukam jeszcze konektorka oczkowego 8mm o grubości oczka zbliżonej to orginału. Na razie mam taki że blaszka jest cienka. Orginał jest prawie dwa razy taki.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 22, 2011, 23:32:57 pm wysłana przez CSR_GTI »

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #44 dnia: Luty 26, 2012, 10:31:04 am »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Kolektor 4-2-1 po przymiarkach. Troche pociąć i pospawać :d Wymiary bardzo podobne. Koniecznie trzeba rozwiercić kanały wewnątrz na styku z głowicą ponieważ fabryczne spawy tam są i zmniejszają średnice (co sie wiąże z obspawaniem po zewnętrznej).







Homemade ciemna podsufitka:




Nie wiem czy tak sie powinien zachowywać czy nie ale chyba w miarę dobrze sie wkręca? Odcinka napewno na 7200 a wskazówka leci dalej...
http://www.youtube.com/watch?v=tw4OdOpKSRk
(niewiem jak zrobić żeby sie film wyświetlał... próbowałem ale i tak nici z tego wiec pozostawiam sam link)

Auto stało całą zime... czasem odpalane... wyjechałem może z 5 razy sie przejechać w ciągu ostatnich 3 miesiecy :d Idzie wiosna i czas zacząć działać :d
W planach szeroki most na tarczach i przełożenie 4.100
« Ostatnia zmiana: Luty 26, 2012, 11:16:02 am wysłana przez CSR_GTI#1963 »

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 17, 2012, 01:39:23 am »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI


...na dobry początek

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 18, 2012, 10:20:52 am »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Zdjęcia kolektora nie działają. Mógłbyś wrzucić jeszcze raz bo też będę u siebie robił i potrzebuję trochę inspiracji.
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 18, 2012, 10:27:39 am »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Zdjęcia kolektora nie działają. Mógłbyś wrzucić jeszcze raz bo też będę u siebie robił i potrzebuję trochę inspiracji.
Mi działają... ale wrzuce jeszcze raz




« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2012, 10:30:06 am wysłana przez CSR_GTI#1963 »

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 18, 2012, 10:45:39 am »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Dzięki :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 18, 2012, 13:06:22 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Końcówki drążków właśnie zmieniłem... i nawet sie udało tak wycelować jak było ale zbieżność i tak ustawiana będzie. Sworzeń na razie ten najbardziej wyrąbany wymieniłem... zostało jeszcze pozostałe zmienić. Wszystko mototechnika - spasowane zajebiście ciasno (moze za ciasno aż? ) że ciezko było ruszyć. Luz znacznie sie zmniejszył :d Okazało sie że przekładnia jednak miała minimalny luz a nie taki jakiego sie spodziewałem :d
Jest nadzieja że będzie OK.

Wczoraj były lekko zaprawki i niedomalowane drzwi psiknięte i już nie wygląda jak biedrona. Foty może później zrobię.
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2012, 13:08:01 pm wysłana przez CSR_GTI#1963 »

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 20, 2012, 15:58:54 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI


Dokończyłem zmienianie fantów. Okazało sie że jednak auto zrobiło sie troche zbieżne... ale już ustawione :)


Edit:

Poszukiwania skrzyni biegów rozpoczęte... znaczy że potwór żyje (w końcu :d ) i ma sie dobrze ale zjada skrzynie
« Ostatnia zmiana: Marzec 20, 2012, 21:03:04 pm wysłana przez CSR_GTI#1963 »

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 23, 2012, 19:49:34 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Skrzynie biegów dzisiaj dokończyłem. Dobrze ze do pracy mam niedaleko to jakos powoli wróciłem :d

http://www.youtube.com/watch?v=K2HA0OXg-Ko&feature=youtu.be


Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 27, 2012, 19:04:22 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI


skrzynia jest... stan dobry... ale możliwe że będzie jeszcze jedna na zapas bo kolejne modyfikacje już niedługo :d
Jeszcze tylko nowe łożysko w wał musze kupić.

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #53 dnia: Marzec 29, 2012, 23:23:45 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
Ja kolektor wyspawałem :)
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #54 dnia: Marzec 29, 2012, 23:50:51 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Pokaż :d

...u siebie będę na aucie przyłapywał poszczególne elementy także troche sie z tym zejdzie jeszcze.

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #55 dnia: Marzec 30, 2012, 23:04:14 pm »

Offline RSilak

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GT
no mam fotki tylko nie mam jak ich przerzucić na kompa ale jak będę miał się pochwalę :)

też tak robiłem tylko najpierw dociąłem kolektor pod takim kątem jak ten od 1.4. No i ja zrobiłem 4-1 bo 4-2-1 ciężko by było zmieścić.
FSO Polonez ATU GT
(Polsko-Japońsko-Szwedzka hybryda)
Serwis Bartniki. Mechanika Pojazdowa, Diagnostyka Komputerowa.
Jest 2.0 16v

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 31, 2012, 13:12:53 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
No właśnie 4-2-1 ciężko się mieści ale od strony wydechu nie mam fabrycznej poduszki silnika i mam lekko wyżej to może wejdzie luźno.

Dzisiaj kupiłem łożysko w wał. Igiełkowe 22x10 i szerokie na 14 :d Wcześniej miałem kulkowe. Teraz już można brać sie za robote :d



« Ostatnia zmiana: Marzec 31, 2012, 13:14:51 pm wysłana przez CSR_GTI#1963 »

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 31, 2012, 16:33:41 pm »

Offline cezek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 676
Masz jakaś tuleje jeszcze czy samo łożysko i pasuje?
Co do tego, to nie szpachla. Fabryczna izolacja i podkład.[]

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #58 dnia: Kwiecień 01, 2012, 13:14:03 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Samo takie łożysko pasuje. W wale  jest 22mm a na wałku skrzyni 10mm także daje rade dobrać takie oto łożysko.

Wcześniej miałem kulkowe ale ze względu że szybko sie rozsypują postanowiłem poszukać takiego.


Edit:

http://moto.allegro.pl/mocowanie-silownika-klapy-bagaznika-volvo-v70-ii-i2196573839.html
Z volvo albo czegoś innego... ale taki sposób mocowania siłownika maski właśnie będzie. Nic nie spawane - wszystko na śrubki.
:d
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 01, 2012, 21:31:57 pm wysłana przez CSR_GTI#1963 »

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #59 dnia: Kwiecień 06, 2012, 17:02:43 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Po roku czasu od swapu

dwie skrzynie i trzy sprzęgła


Spieka nie będzie ale to też dobrze klei jak na razie



Edit:

Mówiłem że sprzęgło 190mm daje rade? Wydawało mi sie :/ Zamach do toczenia pod 200MM już prawie w drodze. Tarcza i docisk to już nie problem. Spiek pod 190mm troche nieopłacalny dlatego wejdzie 200mm seria sprzęgło a jak braknie to docisk do wzmocnienia pojedzie.


Sprawa druga:
Troche jak JDM ale juz kiedyś sie na takie napaliłem i nic nie poradzę...



komentujcie... bo jak na razie same moje posty :(
 nikogo nie pogryzę obiecuję :P
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 08, 2012, 10:19:40 am wysłana przez CSR_GTI#1963 »