Autor Wątek: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI  (Przeczytany 43605 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #100 dnia: Czerwiec 05, 2012, 20:42:21 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Niby dlaczego ?
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #101 dnia: Czerwiec 05, 2012, 20:56:16 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
nie straci na elastyczność po wykastrowaniu vvc ?
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #102 dnia: Czerwiec 05, 2012, 21:13:55 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Tak, ale nie w dużym stopniu. Przy czym odpadnie sporo problemów związanych z VVC. No i mniejsza awaryjność.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #103 dnia: Czerwiec 05, 2012, 21:15:06 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Głowica z VVC będzie zastosowana tylko dlatego że ma większe zawory i troche większe kanały niż zwykła głowica. Czyli charakterystyka silnika będzie jak na 16V przystało. VVC jak niektórzy wiedzą pier.oli się. Także pominięcie vvc to chyba dobra droga. Taki zestaw może śmigać nawet na kompie z 1.4 i kopułce - na początek
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 05, 2012, 21:20:18 pm wysłana przez CSR_GTI#1963 »

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #104 dnia: Czerwiec 05, 2012, 21:44:34 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Taki zestaw może śmigać nawet na kompie z 1.4 i kopułce - na początek
dla mnie troche półśrodek i uważam ze lepiej by było odrazu zbierać na SA i zrobić taką hybryde mając już SA, ale zrobisz jak uważasz za słuszne..
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwiec 05, 2012, 21:48:39 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
No chciałem właśnie pisać o SA (wieniec wystarczy przerobić) ale szkoda na to troche forum... bo na razie to nawet VVC nie mam (a od tego chciałbym zacząć) i na razie mieć nie będę bo to co znalazłem ktoś mi podpieprzył sprzed nosa... w sumie cena była dobra a że na jednym garze kompresji nie było to co tam :d

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwiec 06, 2012, 00:49:17 am »

Offline Sobek24

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 298
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 Gli
Ja zadowolony że zaczynam teraz od 1.4, a tu wszyscy zaczynają się bawić w 1.8. :)
Bo prawdziwy facet musi mieć WAŁ, a nie jakieś tam PRZEGUBY! :)
Polonez Caro+
http://www.polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez-Caro/99597

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #107 dnia: Lipiec 31, 2012, 21:13:31 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Pompa paliwa znowu do wymiany - tym razem już będzie od serca :d
Pomiary wskazały że podaje tylko 2 bary.
Zostanie też troche przebudowany układ paliwowy.

Ostatnio udało mi sie całkowicie wykasować luz w układzie kierowniczym ale coś jeszcze z prawej strony puka (chyba łącznik staba).

Dzisiaj z nudów przymierzyłem kierownice ze 126p która mi po nim została.
Nawet przyjemnie się kręci :) w końcu sie sworznie i końcówki ułożyły (od wymiany zrobione jakies 70km).


Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #108 dnia: Sierpień 02, 2012, 11:42:31 am »

Offline krzychumy4

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 829
U mnie tak to wygląda :)


Tylna śruba skręcona do fotela a przednia trzyma się tylko na skręconej podkładce gdyż rozstawienie plusowych plastików jest lekko dłuższe.

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #109 dnia: Wrzesień 25, 2012, 17:01:36 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Niedawno nabyłem ze szrotu drugą blendę na tylną klapę bo moja była pęknięta. Też poszła w czarny kolor. Dzisiaj zmieniony olej na castrol 10w40. Zmieniony płyn w układzie chłodzenia. Dołożona cała osłona rozrządu i plastik nad świecami - nie mogę sie przyzwyczaić teraz :d



...i niedługo chyba na allegro

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #110 dnia: Wrzesień 25, 2012, 19:36:59 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
...i niedługo chyba na allegro
Dlaczego i jaka kwota :D

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #111 dnia: Wrzesień 25, 2012, 19:43:46 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Dlaczego i jaka kwota :D
Hmmm... od 10 miesięcy zrobił niecałe 500km. Stoi bo jest w sumie bezużyteczny = nie ma gazu, nie ma haka. Co do kwoty to już jest na tablica.pl ale tam to sporo przesadziłem :d

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #112 dnia: Wrzesień 26, 2012, 19:59:10 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
Napisz do mnie PW to się dogadamy :D

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #113 dnia: Listopad 19, 2012, 15:29:09 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Od niedawna wygląda tak:


Kierunkami sie niedługo zajmę więc już nie będą takie brzydkie. Dokładki zderzaków zrobione ze zderzaków plusowych ("orciari dla ubogich") też niedługo powinny się pokazać. Zostaje mi jeszcze blacharka w okolicy tylnych części progów, sierpy, reperaturka błotnika lewy tył i do wymiany przedni lewy błotnik... no i lakier. O glebie i feldze pisać nie będę do póki nie założę. Z mechaniki: heble 257 wentyle na przód (fiat), most na tarczach szeroki a zaciski nie wiem z czego. Pompę paliwa jak z BMW przymierzyłem to ledwo do zbiornika wchodzi przez otwór :d


Celuję mniej wiecej w taki wygląd:


Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #114 dnia: Listopad 19, 2012, 15:39:43 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
jak możesz to podeślij więcej fotek tego zderzaka...

Ps. czy ja dobrze widzę że nie masz kawałek rantu na przedniej feldze...?

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #115 dnia: Listopad 19, 2012, 15:42:09 pm »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Ps. czy ja dobrze widzę że nie masz kawałek rantu na przedniej feldze...?

Drugie zdjęcie to VT :d  kiedyś zrobiłem żeby zobaczyć jakby wyglądał... będę dążył to takiego wyglądu.

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #116 dnia: Listopad 20, 2012, 14:00:27 pm »

Offline Seba OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro (L-205) 1.8 16V
    • OBR Garages
Widzę, że zderzak zrobiony z dwóch części przypadł nie tylko mnie do gustu, więc ciesze się, że mój będzie jednak trochę przerobiony i chyba jedyny taki :)

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #117 dnia: Listopad 20, 2012, 17:02:11 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
pierwszy raz taki wynalazek to widziałem chyba u Zombiepox'a

http://polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez-Caro/2385/91389
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #118 dnia: Listopad 21, 2012, 17:10:38 pm »

Offline MarCaro#1977

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 604
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro '95 Abimex OHV T
pierwszy raz taki wynalazek to widziałem chyba u Zombiepox'a

http://polskajazda.pl/Samochody/FSO/Polonez-Caro/2385/91389

Wiesz tak mi sie wydaje, że w latach jak wchodziły plusy i tunnig poldów był modny , to ludzie robili własnie takie modyfikacje :)

Odp: 1.8 16V Rover Caro'95 by CSR_GTI
« Odpowiedź #119 dnia: Listopad 27, 2012, 10:17:13 am »

Offline CSR_GTI

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 714
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Civic VI
Cały czas sie zastanawiam jak takie dokładki przymocować żebym nie zgubił :d w sumie wkrętów nawalić nie problem ale fajnie by było jakby ich nie było widać.
« Ostatnia zmiana: Listopad 27, 2012, 10:22:04 am wysłana przez CSR_GTI#1963 »