0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...
nie bardzo wierzę w takie dospawywane elementy
O!jest Ten Co Śpi Na Stojąco
wszystko ok. tylko że, spawanie w fabryce czy też przez wyspecjalizowany zakład daje gwarancję wytrzymałości. a takie amatorskie spawy nie!
A tak poza tym Trucki do końca miały wąskie zawieszenie
Mam szybkie pytanko, czy jak przeloze do Borewicza szerokie zawieszenie od Caro, to czy przod siadze nizej niz na starym zawieszeniu? Na zdrowy chlopski rozum, jezeli wachacz jest dluzszy a mocowanie sprezyny zostaje w tym samym miejscu, sprezyna powinna sie bardziej scisnac... Pozdro
"Moze potnij jakiegoś malucha , świat pełen jest tych co tną ale tych co spawają policzysz na palcach jednej dłoni." CRUISER
najbardziej odpowiedzialnym zadaniem jest przespawanie mocowania górnego wahacza. dlatego nie zmieniam wąskiego przodu, nie bardzo wierzę w takie dospawywane elementy.