jak narazie mam na wykończenie jeszcze 3 silniki OHV i 3 już powiedziały papa w tym jeden wzmocniony, akurat u mnie role gra tylko kupno silnika i kompletu na swap bo warsztat mam i pojecie jako takie i możliwości też pozatym mam jeszcze do pomocy brata mechanika i ojca też mechanika,
Ostatnio mój poldek przeszedł prawie całkowity remont generalny karoserii zostały tylko tylne błotniki do roboty a zrobiona została, podłoga i podłużnice wymienione(całe, zresztą wszystko jest w dziale auta sympatyków forum tam jest mój poldek) i wcale nic nie płaciłem za to wszystko było robione przezemnie i ojca zajęło to 20dni ale zrobiliśmy to sami (materiał czyli blachy do podwozia miałem za darmo wystarczyło to tylko wyprofilować i spawać co też zrobiliśmy sami) :D więc nie chce nikogo urazić ale ocenianie czy jestem marzycielem czy nie, nie ma podstaw ponieważ ja wszystko sam robię w tym samochodzie jedynie części mnie kosztują nic więcej a zmiana silnika nie jest skomplikowaną operacja w najgorszym wypadku wychodzi 8godzin roboty i to chyba bym musiał mieć pod wiatr :D
Więc ja pytam i oczekuje odpowiedzi a komentowanie sorki ale mnie nie ruszają i nie interesują bo wiele osób mi zawsze mówi że nie zrobię tego albo mi się to nie opłaca ale robię to czy mi się to opłaci czy nie bo ja nie jestem osobą która cheta jednego poldka i bierze drugiego, tylko mi zależy na moim egzemplarzu i zrobię wszystko żeby go utrzymać w stanie do jazdy i przy okazji zrobić małe udogodnienia,
2.0 jest w planach narazie przymierzam się do kupna na allegro były przed weekendem dwie sztuki jedna śmiesznie tania co biore pod uwagę bo lubię się bawić przy silniku bo wtedy wiem czego mogę od niego wymagać i na co go stać a drugi był bodajże za 1800 oba silniki były kompletem na swap ale stwierdziłem że muszę jeszcze swoje 3 silniki zapasowe wykończyć żeby się za coś innego brać
więc 2.0 będzie kupione jak w moim poldku zagości moj ostatni silnik
A żem walnął wykład