Autor Wątek: Różnica 1.5 a 1.6  (Przeczytany 13839 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 03, 2011, 11:44:32 am »

Offline zacekpl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 721
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak RWD
    • PN 1.8 VVC '95/Sierra 2.0 '91/BMW 7 3.0 '92/ Opel Senator 2.6 92'
Jak kogos zabijesz tym samochodem który ma inny silnik niz w dowodzie, to auto pójdzie do ekspertyzy a rzecoznawcy tylko będą szukac czegos żeby dać powód do regresowania od Ciebie odszkodowania wypłaconemu osobie poszkodowanej. Pojemność musi sie zgadzać w takim wypadku.

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 03, 2011, 16:49:36 pm »

Buszek

  • Gość
Elwood#1887 prosze cie daruj sobie takie teksty , wystarczy spojzec np na ohvke Kyla , włożył w nią śmieszne pieniądze a spokojnie objezdza wasze kultowe roverki 1.4 , mysle ,że spokojnie da rade z 1.6 .

Wystarczy troche pomyslec a nie sluchac tego co pisza na forach <lol>

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 03, 2011, 17:09:21 pm »

Offline PiatasE

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
Tylko że Kylo wrzuca 4 jeszcze przed setką bo ma krótkie przełożenie.

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 03, 2011, 19:05:29 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo
A tak z innej beczki - ktoś ma PEWNE informacje co konkretnie jest potrzebne do zalegalizowania swapa? Nie mówię tutaj o bolt-on typu k-seria.

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 03, 2011, 19:35:23 pm »

Buszek

  • Gość
Tylko że Kylo wrzuca 4 jeszcze przed setką bo ma krótkie przełożenie.

Ty wiesz lepiej widzę <hahaha>

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 03, 2011, 21:17:47 pm »

Offline PiatasE

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
Z tego co pisał to tak było więc ja pisze to co on pisze, więc nie ma co się śmiać bo nie o to chodzi tylko dojść do wniosków czy ohv ma podejście do rovera(mimo że temat jest inny).

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 03, 2011, 22:16:32 pm »

Offline piotrek72

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 496
  • Płeć: Mężczyzna
  • PN 2000
    • Borewicz -underconstruction
Można też motor np. ze sciery cosword z całą resztą tajli wjebać i nie trzeba sie zastanawiać jak panewki TO zniosą i co pały na to- bo cie nie dogonią.Ale polonezy powinny  mieć te cykajace silniki bo inaczej to nie jest polonez i jest fajnie jak sie o niego dba. A jak nie to kup se opla albo bmw jak chcesz zapierdalać ,bo ohv długo nie wyrobi .

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 03, 2011, 22:49:05 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Elwood#1887 prosze cie daruj sobie takie teksty , wystarczy spojzec np na ohvke Kyla , włożył w nią śmieszne pieniądze a spokojnie objezdza wasze kultowe roverki 1.4 , mysle ,że spokojnie da rade z 1.6 .

Wystarczy troche pomyslec a nie sluchac tego co pisza na forach <lol>

Nie no super - normalnie trafił sie jeden rodzyn na krótkim moscie który dorównuje  1.4 Nie ma co, mozecie byc dumni z Siebie. Jak ta ohv zrobi ponad 100 tys bez ruszania dołu to normalnie zostaniesz moim idolem i powiesze sobie Twoj portret na łozkiem :D  Rover nie jest dla mnie kultowy -wole silniki z niebieskim owalem...
Z tym mysleniem  to tez ciezka sprawa - wkladajac 1.4 zostawiasz sobie otwarta droge w razie czego na wieksza pojemnosc  skokowa, motory bez problemu dostepne, a tym przypadku nie ma co zmienic chyba ze na 2.1/2.3 R6 z fiata  ale to powodzenia w szukaniu :P
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 03, 2011, 22:50:49 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 03, 2011, 23:45:30 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13899
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
panewki kosztuja grosze ,a szlif pare zlotych ,wiec to zaden argument przeciw OHVce,,
tak samo przeloenie jednej OHVki na druga to piczy wlos i jak sie komus zamani to zawsze mozna wlozyc rovera pozniej ,co tez wiekszych problemow nie przysparza,
ale czas na przelozenie ohvki i tak jest ulamkiem w stosunku do tej drugiej operacji
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 03, 2011, 23:52:36 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Problem w tym
ale czas na przelozenie ohvki i tak jest ulamkiem w stosunku do tej drugiej operacji

Majac graty od 1.4 to wyrobisz sie w dwa dni bez cisnienia albo w trzy jezeli belka zostaje stara i wycinasz łapy, pod warunkiem oczywiscie ze nie bawisz sie w tuning w postaci szlifowania dolotu czy przespawania rurowca bo to zajmuje najwiecej czasu. Reszta jest P&P jezeli wkladasz do wtryskowca

Panewki owszem kosztuja grosze, robocizna tez ujdzie , tylko zapomniałes dodac ze trzeba miec jeszcze czas na jezdzenie i skladanie tego a i olej i uszczelniacze plus reszte tez wypada dac nowa co daje juz ładna sume chyba ze robimy ruski remont ale to chyba juz lepiej zmienic auto na inne niz lepic z gowna bat
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 03, 2011, 23:55:00 pm wysłana przez Elwood#1887 »
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 03, 2011, 23:53:57 pm »

Offline Szymon

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 353
  • Płeć: Mężczyzna
    • B01AAA
No i co z tego? Chce dłubać w OHV to niech sobie dłubie.

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 04, 2011, 00:27:30 am »

Offline P!otrek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1948
  • Płeć: Mężczyzna
  • GSI power :P
    • malinka metalik :)
o gustach sie nie dyskutuje :) ja na swoja ohvke nie narzekam lubie ja jest jest niezawodna i ładnie mruczy :)
FSO Polonez 1.6GSI 280000km praktycznie 340000 Rest In Pepperoni... jeszcze doczeka się następcy :)
wiem że nie powinienem ale kupiłem passata :D

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 04, 2011, 10:08:16 am »

Buszek

  • Gość
Nie no super - normalnie trafił sie jeden rodzyn na krótkim moscie który dorównuje  1.4

a tu zonk ma dłuższy most niż rover ;(;(;( , podobną moc jak kultowe 1.4 , wiecej momentu i jedzie dolem . Wszystko na seryjnym wałku , dalej wymieniać ?

I nie musi np zrzucać głowicy ,żeby panewki przed 100 tys km wymienić :D
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2011, 10:11:26 am wysłana przez Buszek »

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 04, 2011, 12:26:31 pm »

Offline altowiolista

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 660
    • Atu i Caro-oba GSi, Borewicz 1,? '83, Caro+ GLI, Atu-

Majac graty od 1.4 to wyrobisz sie w dwa dni bez cisnienia albo w trzy jezeli belka zostaje stara i wycinasz łapy, pod warunkiem oczywiscie ze nie bawisz sie w tuning w postaci szlifowania dolotu czy przespawania rurowca bo to zajmuje najwiecej czasu. Reszta jest P&P jezeli wkladasz do wtryskowca
W przypadku GSI chyba jeszcze zostaje kabelkologia z immo, a co najmniej stacyjką do GSI dedykowaną... .
A wie ktoś, jakie są możliwe opcje rozwiercenia 1,5 do 1,6 pojemności? Przypuszczam, że co najmniej 1 nadwymiar, a właściwie 80,2 średnica. A jak to robią w rzeczywistości?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 04, 2011, 12:29:58 pm wysłana przez altowiolista »
Altówka, Alaska, mój Anioł albo Atu. Jak by nie patrzeć - warto żyć! A teraz mam jeszcze Borewicza!!

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 04, 2011, 14:03:18 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3788
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V

Majac graty od 1.4 to wyrobisz sie w dwa dni bez cisnienia albo w trzy jezeli belka zostaje stara i wycinasz łapy, pod warunkiem oczywiscie ze nie bawisz sie w tuning w postaci szlifowania dolotu czy przespawania rurowca bo to zajmuje najwiecej czasu. Reszta jest P&P jezeli wkladasz do wtryskowca
W przypadku GSI chyba jeszcze zostaje kabelkologia z immo, a co najmniej stacyjką do GSI dedykowaną... .


Stacyjka w każdym Plusie jest taka sama, tylko na tej z GSi jest założony pierścień "czytający" pastylkę w kluczyku. Immo wywala się razem z komputerem i wiązką silnika. ;-)
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 04, 2011, 15:45:03 pm »

Offline luka92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6GLI 97'
no ja jak już zastanawiam się nad 1.6 trochę dopracowaniu małymi kosztami ;) czyli tylko obróbka wszystkiego :D, a myślę o 2.0 z fiata bo z tego co kojarzę to można znaleźć i wszystko pasuje do poldka bez większych zmian fakt że silnik stary ;) ale lepszy rydz niż nic :D
A 1.8 rover czy 2.0 forda wymagają sporo upgradów i zmian co niesie dodatkowe koszta ;) dlatego narazie włożę 1.6 a potem będę szukał 2.0 z fiata ;)
W uszach szum, w oczach łzy, na liczniku czterdzieści trzy ;)
Sam go mam sam go pcham ;)

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 04, 2011, 15:52:59 pm »

Offline Mariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 674
    • 1.5 GLE
dlatego narazie włożę 1.6 a potem będę szukał 2.0 z fiata ;)

Gadanie...  zdobycie tego silnika w dobrym stanie lub zdobycie w jakimkolwiek stanie i doprowadzenie do porządku wiąże się z dużymi kosztami, dużym nakładem pracy własnej, a co za tymi idzie również czasu. Jestem pewien, że nawet trochę się nie zbliżysz do włożenia tego motoru pod maskę. Jak wielu innych marzycieli i bajkopisarzy :).

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 04, 2011, 16:20:00 pm »

Offline luka92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 988
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6GLI 97'
jak narazie mam na wykończenie jeszcze 3 silniki OHV i 3 już powiedziały papa w tym jeden wzmocniony, akurat u mnie role gra tylko kupno silnika i kompletu na swap bo warsztat mam i pojecie jako takie i możliwości też pozatym mam jeszcze do pomocy brata mechanika i ojca też mechanika,
Ostatnio mój poldek przeszedł prawie całkowity remont generalny karoserii zostały tylko tylne błotniki do roboty a zrobiona została, podłoga i podłużnice wymienione(całe, zresztą wszystko jest w dziale auta sympatyków forum tam jest mój poldek) i wcale nic nie płaciłem za to wszystko było robione przezemnie i ojca zajęło to 20dni ale zrobiliśmy to sami (materiał czyli blachy do podwozia miałem za darmo wystarczyło to tylko wyprofilować i spawać co też zrobiliśmy sami) :D więc nie chce nikogo urazić ale ocenianie czy jestem marzycielem czy nie, nie ma podstaw ponieważ ja wszystko sam robię w tym samochodzie jedynie części mnie kosztują nic więcej a zmiana silnika nie jest skomplikowaną operacja w najgorszym wypadku wychodzi 8godzin roboty i to chyba bym musiał mieć pod wiatr :D
Więc ja pytam i oczekuje odpowiedzi a komentowanie sorki ale mnie nie ruszają i nie interesują bo wiele osób mi zawsze mówi że nie zrobię tego albo mi się to nie opłaca ale robię to czy mi się to opłaci czy nie bo ja nie jestem osobą która cheta jednego poldka i bierze drugiego, tylko mi zależy na moim egzemplarzu i zrobię wszystko żeby go utrzymać w stanie do jazdy i przy okazji zrobić małe udogodnienia,
2.0 jest w planach narazie przymierzam się do kupna na allegro były przed weekendem dwie sztuki jedna śmiesznie tania co biore pod uwagę bo lubię się bawić przy silniku bo wtedy wiem czego mogę od niego wymagać i na co go stać a drugi był bodajże za 1800 oba silniki były kompletem na swap ale stwierdziłem że muszę jeszcze swoje 3 silniki zapasowe wykończyć żeby się za coś innego brać ;) więc 2.0 będzie kupione jak w moim poldku zagości moj ostatni silnik
A żem walnął wykład
W uszach szum, w oczach łzy, na liczniku czterdzieści trzy ;)
Sam go mam sam go pcham ;)

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 04, 2011, 17:09:52 pm »

Offline Olek#1979

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 378
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 1994 1.4 Gli ;) Caro Plus 1.6 Gsi :) Polonez Truck Dc 1.6 :) Polonez Atu 1.6 Gsi;) Fiat 125p :P
silnik jest teraz czescią wyminną i nie trzeba tego nigdzie zgłaszać

Odp: Różnica 1.5 a 1.6
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 04, 2011, 17:49:31 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
silnik jest teraz czescią wyminną i nie trzeba tego nigdzie zgłaszać
Jak zmieniasz pojemność to musisz zgłosić.

Ale co w przypadku gdy w dowodzie jest niższa moc od rzeczywistej ? Mam na myśli SWAP z 1.6 8V na 1.6 16V. Też to trzeba komuś zgłosić ?
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+